huumeiden käyttö julkinen menoerä

Anonyymi-ap

julkinen menoerä on lisääntynyt huumeiden käytön vuoksi ja niiden hoidot, ei vanhuksilta eikä edes työikäisiltä oteta edes verikoketa muuten kun leikkauksiin mennesssä, mutta näiltä huumehörhöiltä otetaan laajat verenkuvat ja niiden ottaminen maksavat satasia yhdeltä kerralta, olen laskuja nähnyt,
Näiltä elämänsä ja vielä läheistensä elämän pilaajat jotka itse vapaaehtoisesti vetävät huumeita ja yhteiskunta maksaa näiden hoidot
Mutta vanhuksien hoitoon ei ole varaa jotka tehneet elämänsä töitä ja maksaneet veronsa ja eläneet nuhteettomasti mutta nämä' hörhöt saavat apuja monista pisteistä ,avoimet ovet auki ja apuja saa.
mutta ikäihminen jos vaivoissa ja soittaa päivystykseen niin sieltä sanotaan että älä tänne tuu , täällä täyttä, soita ambulanssi ja mene ssairaalaan. sitten kun soittaa hätänueroon , sieltä soittta ambulanssiväki oletko varma että tarvit autonja kyytin. tämä tapahtui ,uutama päivä sitteen ja kyseinen vaivainen todettiin heti tarvitsevan leikkauksen , eli erittäin paha tilanne, ja nyt tarkkailussa tarviiko ehkä leikata uudellaan.
Tässä tämä nykyajan tärkeysjärjestys, nykyajan hyvinvointivaltiossa.
juuri tuli ilmi tämä uutisissa tämä nykyajan kullannuppujen elämän tyyli, velttoilua, ei mitään velvollisuuksia , vain kaikenlainen pahan tekeminen , rikkominen, rötöstely, öiset hurjistelut , onetttomuuksia ja ruumiita ja mömmöä naamaan. Ei mitään omaatuntoa vääryyksien tekemisistä, ja kalliiksi tulleista järjettömistä tekosista, ei toisista välittämistä ja vastuuntuntoa. PUHUTAAN ETTÄ SE ON SAIRAS JOKA OTTAA HUUMEITA MUTTA MINÄ PIDÄN SITÄ SELKÄRANGATTOMUUTENA JA vastuun välttämisenä.

2

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No joo, ymmärrän kyllä, että tällainen ärsyttää, varsinkin jos tuntuu, että vanhukset jää heitteille ja jonot vaan pitenee. Mäkin tajuan, että yhteiskunta joutuu maksaa, ja ei se itsellenikään oo ihan ruusuista ollut – päihdeongelma ei oo mikään leikin asia, vaikka ulospäin ehkä siltä näyttäis. Ne, jotka joutuu hoitoihin, on yleensä jo tosi syvällä ongelmissa, eikä niistä ilman apua pääse irti.
      Kela ei kustanna bileitä kenellekään, vaikka siltä vois joskus vaikuttaa. Hoitojen kautta yritetään saada porukkaa takaisin jaloilleen, koska muuten ne samat tyypit on yhteiskunnan niskassa ja aiheuttaa enemmän haittaa – meille kaikille. Ja kyllä, oon tietoinen, että monet paheksuu, mutta hoitokustannukset ja katkaisut on osa ongelman ratkaisua, ei kannustus siihen.

• Anonyymi

Niinpä. Mikä olis sitten se oikea ratkasu niiden käyttäjien kohdalla? Jättää täysin yhteiskunnan ulkopuolelle? Sieltähän ei sitten selviäisi yksikään takas jaloilleen... vaikka ajattelen itse myös samoin. Lähipiirissäni on muutama rappiojuoppo ja pari nistiä enkä heidän paranemiseen valitettavasti oikein usko.. mutta samalla mietin että mikä se ratkasu olis? Itse lähettäsin sen jengin jonekin saarelle ja siellä saisivat vetää keskenään niin paljon kun kykenisivät. Huumetoimitus päivittäin etteivät vahingossakaan poistuisi sieltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      85
      1808
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      82
      1650
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      49
      1322
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      47
      1255
    5. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      48
      1162
    6. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      115
      1126
    7. Teki mieli

Huutaa meidän nimet tänne, niin ei jäisi epäselvyyttä. Ikävä sinua urpo.
      Ikävä
      39
      925
    8. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      59
      912
    9. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      23
      911
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      23
      893
    Aihe