Mutta kommari Ukrainalle syydetään miljardeja euroja tukea , samaan aikaan purra leikkaa suomen köyhiltä koko ajan lisää.
Suomessa köyhyys ja työttömyys kasvaa koko ajan
7
128
Vastaukset
- Anonyymi
Höpöhöpö. Purra siivoaa marinin sontakasaa. Suomi on toivonut tällaista jo pitkään.
On ollut hullua, että töissä ei kannata käydä ja se kuka käy niin sen veroista maksetaan näiden makoilijoiden elämää.
Vasureiden loisinta loppukoon ja töihin kannattaa mennä. Työntekijän verotusta on pienennetty. Päinvastoin kun aloittaja kitisee.- Anonyymi
Älä persu persuile
Persujen sontakasa on ihan omaperäistä tuotantoa.
- Anonyymi
Minä ja vaimo ollaan tyytyväisiä . Saamme tänä vuonna lisää rahaa noin 1800 euroa . Kiitos hallituksen veroalen .
- Anonyymi
Slava Ukraini!
- Anonyymi
Kaikenlainen rahan ulos pumppaus on lopetettava.
Typerää lainata rahaa ja antaa sen sitten ilmaiseksi eteenpäin.- Anonyymi
Periaatteessa samaa mieltä, mutta Ukrainan kyseessä ollen en näe vaihtoehtoja, he tarvitsevat kaiken avun.
- Anonyymi
(Mutta kommari Ukrainalle syydetään miljardeja euroja) Huom! kommunistinen puolue kiellettiin heillä vuonna 2015.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667