Ruokapaikka

Anonyymi-ap

Konkurssissa. Ikävää ja surullista.

21

611

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin mikä ruokapaikka? Lapualla?

• Anonyymi

Keskellä kylää.

• Anonyymi

Eipä tuo yllätä kuulin et yksi muukin ruokapaikka laittais ovet säppiin

• Anonyymi

emperi virastotalo menee konkkaan ja kirjaston ruokapaikka samoin,keskusgrilli jo lopetti ,16 ruokapaikkaa enää jäljellä ,kuinka me pärjätään ,kuollahan näläkähän D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

emperi virastotalo menee konkkaan ja kirjaston ruokapaikka samoin,keskusgrilli jo lopetti ,16 ruokapaikkaa enää jäljellä ,kuinka me pärjätään ,kuollahan näläkähän D

Nyt tulee kunnalle oikein valtavan hyvä tilanne ruveta yrittäjiksi näissä vapaiksi tulevissa tiloissa, mikä etu ei tarvitse rakentaa uutta, sais varmaan halvalla.
        Kunta tarvitsee paljon rahaa nuhin harrasuksiinsa, verkot pitää olla pitäväskunnos läpivuotoa ei saa tulla.
        Eikös sinne tuu yksi markkinoista huolehtiva lisää investille, on kuulemma niin maharottomasti töitä ettei tulla yhrellaä pärjätä, yksi tonttikin on ostettu rupiaa varmahan rullamahan.
        Olisko tua sanonta pettäny, että täällä välitetään kaikista, liäkö tukaan pitene paikkansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt tulee kunnalle oikein valtavan hyvä tilanne ruveta yrittäjiksi näissä vapaiksi tulevissa tiloissa, mikä etu ei tarvitse rakentaa uutta, sais varmaan halvalla.
        Kunta tarvitsee paljon rahaa nuhin harrasuksiinsa, verkot pitää olla pitäväskunnos läpivuotoa ei saa tulla.
        Eikös sinne tuu yksi markkinoista huolehtiva lisää investille, on kuulemma niin maharottomasti töitä ettei tulla yhrellaä pärjätä, yksi tonttikin on ostettu rupiaa varmahan rullamahan.
        Olisko tua sanonta pettäny, että täällä välitetään kaikista, liäkö tukaan pitene paikkansa.

nuo kaikki tilat on vuokratiloja ,omistajataho ihan toinen.toki kaupunki voi mennä vuokralla ei siinä mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tähän on tultu
        Me # KUOLTIIN #

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unkarilaisiin ei voinut luottaa tuossakaan asiassa. Tilin tekivät ja eikun kaputt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unkarilaisiin ei voinut luottaa tuossakaan asiassa. Tilin tekivät ja eikun kaputt.

Jos katsot Asiakastiedosta, niin ei hirveästi tiliä tullut tehtyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos katsot Asiakastiedosta, niin ei hirveästi tiliä tullut tehtyä.

Rahat on jo Cayman-saarilla.

• Anonyymi

Erittäin harmillista. Hyvän palvelun ja ruuan paikkoja, kiitos yrittäjälle, että haastavasta kilpailutilanteesta huolimatta yritti ja tarjosi lounasta. Todella ikävä juttu, kilpailu vaan on tunnetusti kovaa.

• Anonyymi

Vieläkö mariantalli on hengis. Onko siellä viellä ysäri sisustus? Entä onko ruoka vielä samaa mautonta vauvanruokaa mitä ne tarjoaa hampaattomille eläkeläisille?

• Anonyymi

Hö eipäs morkata buumereitten HAMFAITA

• Onneksi Seinäjoki on lähellä ja siellä on mahtavia ruokapaikkoja ei mitään mikrotettua pas…,kaa

• Anonyymi

no painu sinne assjoelle sitten syömään äläkä tuu takaasi

• Anonyymi

Uskontojen avulla et voi löytää pelastusta ja saavuttaa Jumalan mielisuosiota. Jumala on suunnitellut kokonaan toisenlaisen tien. “Jeesus sanoi: ”Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan tule Isän luo muuten kuin minun kauttani.” Joh.14:6.”Minä olen ovi. Kuka ikinä tulee sisälle minun kauttani, hän pelastuu.” Joh. 10:9.
      Jeesus Kristus, Jumalan Poika, syntyi ihmiseksi kaksituhatta vuotta sitten. Hän kuoli sijaisuhrina ristillä, jotta saimme vapautua synnin siteistä. Jeesus ansaitsi uhrillaan meille ikuisen elämän.

• Anonyymi

Tänään voit saada syntisi anteeksi.
        ”Vaikka teidän syntinne ovat veriruskeat, tulevat ne lumivalkeiksi!” Jes. 1:18.

Voit sydämesi silmin katsoa kahden vuosituhannen taakse, ruoskittuun, vertavuotavaan, pahoinpideltyyn ja ristiinnaulittuun Jeesukseen ja pyytää Häneltä ääneen rukoillen näin:

– Jeesus! Sinä kärsit minun syntieni tähden! Anna anteeksi syntini! Kadun syntielämääni ja teen siitä nyt parannuksen. Otan vastaan Sinut Herrakseni! Annan Sinulle kaikkeni: henkeni, sieluni ja ruumiini! Tahdon viipymättä ottaa kasteen Sinun Nimeesi, Jeesus, minun Herrani! Tunnustan tästä lähtien Sinut julkisesti. Herrakseni! Aamen.

Apt. 2:38, 41.

• Anonyymi

hiljaista on seinäjoen ruoka paikoissa ainakin kalevan kadun vardella,

• Anonyymi

se on assjoki eikä mikään seinäjoki

• UUSI

Kyllä oli hyvät sapuskat sjoen ravintolassa. Ei mitään purkki hernekeittoa mitä täällä saa

• Anonyymi
        UUSI

painu sinne sitten valittamaan ja syömähän nitä moskia,assjoki ei oo ikään tarjonnu mitään hyvää niin tuskin ruokamurkinakaan sen kummempaa on,,painu pois näiltä sivuilta ..mee assjoen sivuille kehumaan niitä tolloja!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe