Eikö ne nyt ole sangen epäilyttäviä ne Intian monipäiset metalliset ja puiset epäjumalat? Ei sellaiset voi mitään auttaa, koko idän uskonnot festivaaleineen ja rituaaleineen on pelkkää hömpötystä.
Miten sellaiset hullutukset voisi koskaan auttaa jokapäiväisessä elämässä saatika syntien anteeksiannossa?
Oppi Intian
8
392
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä ne on epäilyttäviä eikä ne ole jumalia ollenkaan. Pelkkää mielikuvituksen tuotetta ja riivaajahenkien eli demonien petosta. Paha palkka odottaa niitä ketkä idän "viisauteen" turvautuu.
- Anonyymi
On se parempi kuin Suomen valtamedian ylläpitämä puppelien palvonta Tom Off Finlandia,lgbt pride
- Anonyymi
Kaikki jumalat ovat ihmisten keksintöjä.
- Anonyymi
Mitä kristinuskossa krusifiksit ovat? Ne ovat myös puisia jumalankuvia, epäjumalia joita kristityt palvovat.
- Anonyymi
Vältä sellaisia epäjumalia, niin kannattaa tehdä.
- Anonyymi
Intiassa rotat ovat jumalia.
Samaa kannattaisi harkita täälläkin. - Anonyymi
Jooga aiheuttaa demonisen riivaustilan, siinä yhdistyy kosmiseen epä"jumalaan", joka on demoni.
- Anonyymi
Ei Intian uskontoja saa arvostella!
Kohta ketjuun tulee veda-tyyppi ja laittaa 100 viestiä törkyä kristinuskosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu882918Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä4752249- 891582
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501326Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä701188- 78903
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa13834- 30832
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal75786Tänään Uutisnuotassa !
Ähtärin valtuustoryhmien Kokoomus, Keskusta, SDP ja KD kannanotto 27.3.2025 Ähtärinjärven Uutisnuotassa: *Rakentavaa yh41767