https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/066e566e-a61c-4942-9de1-0d71ac8bcb49
Miksi noita Sanna Marinin turhanpäiväisiä itseään ylistäviä juttuja ja kuvia yleensä julkaistaan mediassa, kun nämä turhake-Marinin jutut ja kuvat ei juurikaan kiinnosta ketään?
Sanna Marin on turhakejulkkis.
10
74
Vastaukset
- Anonyymi
korkealla on sikari tasolla nyt, jatkuvaa glamour, siitä tullut uusi lauta kardashian ehkä?
ylilauta heh.. sinne tuommoiset turhat jutut, jota turhat kattoo - AnonyymiUUSI
Sanna Marin ei ole julkkis? Hän on entinen Suomen pääministeri. Näitä entisiä on aina seurattu,.mutta nyt kun Marin on töissä maailmalla, se kiinnostaako vähän enemmän.
Voit itse yrittää tyrkyttää kuviasi lehtien palstoilla, mutta ketä kiinnostaa?
Ei Marin itse niitä pyydä palstoille, työn tekevät erilaiset informaatikot itse.
Jos joku myy, tai nykyisin, jos klikkaat niitä Marinin kuvia, homma jatkuu vaikka hamaan ikuisuuteen.
Jos Marinin hahmo myy (mainoksia yms), ei se nyt ole mitenkään Marinin vika!- AnonyymiUUSI
No missä on jutut Kataisesta tai Sipilästä? Entisiä pääministereitä.
- AnonyymiUUSI
Sanna on hyvälle tuoksuva jumalolento
- AnonyymiUUSI
Toi Marinin pröystäilevä tyyli ei ole hyväksi Marinille. Jos hän vielä joskus on ehdokkaana politiikkaan niin kaikki tuo törky vedetään esiin ja se syö, kuin rutto Marinin uskottavuutta.
- AnonyymiUUSI
Näin on . Köyhän kuuluu olla suomalainen ja kotimaassa vaan yrittää .
- AnonyymiUUSI
Vuoden turhake.
- AnonyymiUUSI
Sanna tippuu kohta korkealta, turhaa olla hänelle kateellinen.
- AnonyymiUUSI
Kohta Sanna Marin ei kiinnosta normaaleja suomalaisia enää pätkääkään ja hyvä niin.
- AnonyymiUUSI
Sanna jakoi persettä tonille ynnä muille. Sillä se mainetta sai..........Naisen paras kortti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi362899Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle31741- 1201550
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2751331Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!621114Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341083- 701033
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis1271000- 63932
- 41877