Koska ihminen kykenee luomaan elämää? Tämä on oleellinen kysymys. Ihminen pystyy viljelemään ja hedelmöittämään ja risteyttämään elämää, mutta luominen ei onnistu ihmiseltä. Miksi? Koska elämä on paljon monimutkaisempaa kuin esimerkiksi elektroniikka, emmekä ymmärrä elämästä riittävästi. Mutta kun kuuntelemme jumalankieltäjiä, saa sellaisen kuvan kuin ihminen olisi selvittänyt elämän salaisuudet niin tarkkaan, että voidaan todeta, ettei Luojaa ole eikä tarvita. Noin nuo pölvästit väittävät asioiden olevan. Jumalankieltäjien typeryys ei niinkään ole tiedossa, vaan ylpeydessä. Se on suurissa luuloissa omasta itsestä ja omasta tietämyksestä ja osaamisesta. Enkä minä ole ollut parempi.
En kutsu ketään uskontoon, vaan arvioimaan evankeliumia Jeesuksesta. Voitko uskoa häneen? Siihen että Jumala pystyy tekemään kuolleen eläväksi, vaikkei ihminen siihen pystykään ja siihen, että me olemme kaikki tehneet lukemattoman määrän virheitä ja epäonnistuneet, ja tarvitsemme että meidän puolestamme on uhri?
Pölvästit jumalankieltäjät
4
95
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmiset keksivät esihistoriassa jumalat koska tiesivät
etukäteen että kuolema tulee jokaiselle.
Siispä kaikki uskonnot perustuvat kuoleman pelkoon.
Itse en kuolemaa pelkää. Kuolema on osa elämää.
Kaikki käännytys yrityksenne ovat Saharan lentävää hiekkaa,- Anonyymi
Raamatussa puhutaan ihan toisenlaisesta kuolemanpelosta. Emme me uskovatkaa pelkää elämän loppua. Jumalaa me pelkäämme, koska häneltä ei pääse pakoon edes kuolemalla ja hänen vallassaan on toinen kuolema, tulinen järvi. Me kaikki ihmiset jätämme sotkuja jälkeemme, ja Jumala tietää ne kaikki ja hän myös tulee tuomitsemaan. Siksi hän kutsuu meitä kaikkia armonsa suojiin.
- Anonyymi
Jos te jumalankieltäjät pystyisitte kuolleen herättämään niin voisin teihin uskoa. Mutta te ette pysty edes solua valmistamaan. Tiede on vain vahvistanut sen, että jos ja kun Jeesus nousi kuolleista, se todella oli ihme, koska kuollut ei missään muutu eläväksi normaalioloissa. Kuolleen muuttuminen eläväksi vaatii ihmeen ja sellaiseksi Raamattu kutsuu Jumalan tekoa kun hän herätti Jeesuksen kuolleista. Raamattu tiesi ennen modernia tiedettä, että kuollut ei muutu eläväksi kuin ihmeen kautta. Tiede ei tue jumalankieltäjien väitettä siitä, että kuollut muuttuu eläväksi, pelkän ajan ja olosuhteiden kautta, ilman ihmettä.
- Anonyymi
jeesus on edelleen siellä aavikon hiekassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138