Teemu on enemmän kuin oikeassa.
Suomi rankaisee niitä jotka yrittää ja ovat ahkeria.
Vasurit elää yrittäjien selkänahasta.
Kiitos Teemu kommenteista, harmi ettei Suomalaista Vasuri yhteiskuntaa niillä pysty muuttamaan.
Teemu Selänne
17
104
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Olen samaa mieltä. Ay jäärät pahimpia.
- AnonyymiUUSI
Teemu on pelkkä poskisolisti mielipiteineen.
Tyypillinen "rikas" jenkki poju.
Kannattaa ottaa negatiivinen palaute vastaan ja miettiä mitä suustaan päästää.- AnonyymiUUSI
"rikas jenkki poju"🤣🤣🤣🤣😅
- AnonyymiUUSI
Teemulla on järkeä. Suomesta ei koskaan heitetty kommareita pois kuten Virossa yms maissa. Suomessa sai jatkaa lipposet haloset tuomiojat ja muut ilmanpilaajat.
- AnonyymiUUSI
Kerro toki miten heität "ulos" henkilön joka on Suomen kansalainen.
Nuo Trumpin typerät mielipiteet vedä sinä ja Selänne ne vessasta alas.
Teitä kahta ei ole "järjellä" siunattu. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerro toki miten heität "ulos" henkilön joka on Suomen kansalainen.
Nuo Trumpin typerät mielipiteet vedä sinä ja Selänne ne vessasta alas.
Teitä kahta ei ole "järjellä" siunattu.Punanen lässyttäjä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Punanen lässyttäjä
Puhut ihan kun Trumppisi ja Selänne.🤣🤣🤣🤣🤣🤑🤑🤑🤑🤑🤑
- AnonyymiUUSI
Jääkiekko on yliarvostettu urheilulaji, jossa myös barbaari nen väkivalta tekee tuhoa.
- AnonyymiUUSI
Puhut täyttä asiaa.
- AnonyymiUUSI
Ei Suomi mitään rankaise, vaan päättäjät, jotka ovat vieneet Suomen EU:uun ja Natoon ja jollain rahallahan nekin on maksettava. Ja lisää on luvattu jo 10 miljardia Ukrainaankin. Sinne ne rahat menee.
- AnonyymiUUSI
Teemu on fiksu kaveri. Suomen ystävä. Vassareita kirvelee tosiasiat muutenkin.
- AnonyymiUUSI
"Suomen ystävä"🤣🤣🤣🤣
Buahahaa buahahaa.
Päätään aukova, muka asiantuntija.
Olisi siellä trumppilandiassa.
Ihme äijä tuollaisine mielipiteinensä.
- AnonyymiUUSI
Ennen Rinne Supermarin hallitusta oli 20 vuotta oikeisto hallitukset . Ja nyt on äärioikeisto tuhohallitus .
- AnonyymiUUSI
Puhut asiaa.
- AnonyymiUUSI
Ilmoita yksi vassari nimi joka on valmis tekemään itse töitä järjestelmän eteen !!
Palkkaan aivan heti.
Ap - AnonyymiUUSI
Mitä mieltä ?
Eikö näille Ryssän kätyreille, vasureille, pitäisi myöntää vapaa pääsy Venäjälle ?
Sinnehän ne kuuluu !
Tosin luipparit eivät sinne halua mennä kun tietävät että hapankaalin voi joutua kasvattamaan itse.
Tätä on Vasurit parhaimmillaan
Ap - AnonyymiUUSI
Voisiko tuo Selänne lopettaa tuon jenkkien vaali huuhaan.
Näyttää typerältä jatkuva spekulointi täällä Suomessa kun Selänne tekee Trumpin vaalityötä.
Mesokoon siellä jenkeissä jonka kansalainen nyt on.
Me suomalaiset emme tarvitse sen enempää Selännettä kuin Trumppiakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi362899Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle31741- 1201550
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2751331Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!621114Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341083- 701033
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis1271000- 63932
- 41877