Oletko pessyt mies ystävää suihkussa,kun olette olleet saunassa
runkanneet siinä yhdessä,tai oletko runkannu ystävä kaveria,kun olette
ottaneet vähän että estot häviää..
Pesetkö miehen suihkussa
9
787
Vastaukset
- Anonyymi
Olen pessyt kaverin saunassa ja minut on kaveri pessyt. Monta kertaa näin. Aluksi se lähti selänpesusta mutta eteni sitten pitemmällekin. muutama saunaolut oltiin otettu ja juteltu saunassa mukavia. Tuntu hyvälle kun toinen pesi munia myöten. kyllä siinä kalu koveni ja runkattiin toinen toisiamme. Kyllä mies tietää mikä miehellä hyvältä tuntuu. Se on toisen miehen kosketus.
- Anonyymi
On tullut koettua ja mukava sellainen kokemus.
Olin 35v tuolloin ja kaverini 64v.
Hän oli puutteessa ollut jo pitkään ja itseäni kiinnosti millaista olisi miehen kanssa joten mentiin yhdessä suihkuun.
Erot vartaloissa jo ihan erilaiset,kun itse 186/70 ja kaverini 170/95 sekä vehkeet.Oma 17/4 ja kaverilla ei seissyt ollenkaan ollen noin 4-5cm.
Suihkussa sitten kädellä ja suulla tyydytin häntä ja hän antoi käsihoidon itselle loppuun asti.- Anonyymi
Buaahaa spede Buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Buaahaa spede Buaahaa
Hähähää mitäs olet hähähää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Buaahaa spede Buaahaa
Mieluusti tein tuota vanhemman kaverini kanssa ja molemmat tykkäsi.Kuppia ottaessa vielä suihkun jälkeenkin sai nauttia,kun oma karvaton kalu oli toisen kädessä liikkumassa edestakaisin kunnes laukesi ja itse pidin suussa kaverin kalua,jossa karvaa paljon ympärillä eikä haitannut vaikkei se seissyt.
Vieläkin kiinnostaisi vanhemman miehen kanssa,mutta vehkeet itsellä karvaiset nykyään.
Palstahäirikkö vain peittelee omaa salaisuuttaan.
M47v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieluusti tein tuota vanhemman kaverini kanssa ja molemmat tykkäsi.Kuppia ottaessa vielä suihkun jälkeenkin sai nauttia,kun oma karvaton kalu oli toisen kädessä liikkumassa edestakaisin kunnes laukesi ja itse pidin suussa kaverin kalua,jossa karvaa paljon ympärillä eikä haitannut vaikkei se seissyt.
Vieläkin kiinnostaisi vanhemman miehen kanssa,mutta vehkeet itsellä karvaiset nykyään.
Palstahäirikkö vain peittelee omaa salaisuuttaan.
M47vKävi samoin minulla että olin vanhemman leskeksi jääneen naapurini kanssa yhdessä saunomassa ja hän pyysi pesemään hänen selän. Kun pesin selkää hän sanoi että tuntuu kivalle toisen käsi iholla. No leikin hieman käsilläni hänen rinnalla ja pakaroilla. Hän nojautui minuun ja huokaisi ”ihanaa”. En tiedä miksi mutta jotenkin kiihotuin tästä ja annoin käteni vaeltaa hänen vatsalle ja hiljaa alas kalulle. Otin puoliksi kovettuneesta kalusta kiinni ja aloin runkkaamaan. Hän laukesi lähes heti vaikka kalu ei edes kovettunut kunnolla. Minä olin aivan kovana ja hän otti minun kalun käteensä ja runkkasi minua kunnes laukesin hänen käteensä.
Jatkoimme sauna reissujamme 7 vuotta kunnes hän sairastui aika pahasti ja sauna reissut loppuivat.
Hän oli 74v kun aloitimme ja minä 56. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävi samoin minulla että olin vanhemman leskeksi jääneen naapurini kanssa yhdessä saunomassa ja hän pyysi pesemään hänen selän. Kun pesin selkää hän sanoi että tuntuu kivalle toisen käsi iholla. No leikin hieman käsilläni hänen rinnalla ja pakaroilla. Hän nojautui minuun ja huokaisi ”ihanaa”. En tiedä miksi mutta jotenkin kiihotuin tästä ja annoin käteni vaeltaa hänen vatsalle ja hiljaa alas kalulle. Otin puoliksi kovettuneesta kalusta kiinni ja aloin runkkaamaan. Hän laukesi lähes heti vaikka kalu ei edes kovettunut kunnolla. Minä olin aivan kovana ja hän otti minun kalun käteensä ja runkkasi minua kunnes laukesin hänen käteensä.
Jatkoimme sauna reissujamme 7 vuotta kunnes hän sairastui aika pahasti ja sauna reissut loppuivat.
Hän oli 74v kun aloitimme ja minä 56.Mukavia kokemuksia tällaiset ja mitä tulee tekemiseen niin kahden keskenhän näitä tehdään ja kuulu kellekään mitä tapahtuu eikä muuten ole keneltäkään pois jota ihmettelen eniten häirikköjen kohdalla.
Ainoa mitä jäin kaipaamaan vanhemman kumppanin kanssa oli paneminen,mutta sen korvasi vielä vanhempi mies myöhemmin,jonka kanssa tajusin sen vastaavan melkein samaa kuin olisi naista emättimeen pannut ja lauennut sisään.
M47v
- Anonyymi
Kyllä se on kiva muoto aloittaa puuhat pesemällä toisen miehen paikat puhtaiksi puolin ja toisin. Sitten voi siirtyä vaikka sängylle kuivattelemaqn ilkosillaan.
- Anonyymi
Kaverin kanssa jaettiin saunavuorot kun naapureina asuttiin. Eräänä lauantaina kun olin pukuhuoneessa ja odotin hänen saapumista, niin whatsappissa tuli video, jossa todella seksikäs blondi siivosi asuntoa, ja tämän katsominen sai aikaan orastavan erektion.
Kun naapuri saapui ja sai riisuttua, näytin videon hänellekin, mutta hänella ei pikkuveitikka näyttänyt reagoivan. Mentiin sitten suihkun kautta lauteille ja otettiin löylyä.
Kun hiki oli tullut pintaan, siirryttiin pesuhuoneeseen, jossa kumpikin asettui omalle penkille peseytymään. Vettä oli vadissa siinä vieressä ja shampoot ja saippuat oli otettu kasseista esiin. Peseskelin itseäni jalat levällään, ja huomasin kaverin vilkuilevan vakavan näköisenä kieltämättä isohkoa vehjettäni. (Myöhemmin huomasin että se puoliheijarini oli paljon isompi kuin kaverin pikkusotilas paraatiasennossa.) Kun muuten oli peseydytty, oli selänpesun aika. Menin kaverin eteen seisomaan, kaveri hankasi sienellä selkäni, ja sen jälkeen käännyin ja pesin istuvan kaverin selän sienellä kurkotellen hänen ylitseen, ja kullini heilahteli parin-kolmenkymmenen sentin päässä hänen naamastaan…
Seuraavalla viikolla emme puhuneet asiasta, mutta viikonloppuna menimme taas saunaan. Tällä kertaa kun menimme pesulle, kaveri vaan istui penkillä eikä peseytynyt. Kun olin saanut itseni pestyä, menin kaverin viereen ja aloin pesemään selkäänsä. Pesin sitten samantien kaulan ja hartiat, ja kun hän vaikutti edelleen passiiviselta, käskin hänet penkille selälleen. Vaahdotin sienen kanssa kainalot ja kädet, siitä siirryin vatsalle ja edelleen nivusiin, vaahdottaen hellästi kivekset ja mihin siitä ylsikään persvaossa tämä maatessa jalat koulussa ja leveällä. Sitten laitoin sienen pois ja otin peniksen käteeni, vedin esinahkan taakse ja hankasin sormella juustot pois vehkeestä. Sitten vielä sormella persvakoa pitkin ja sormenpäällä persereikä puhtaaksi. Sitten autoin kaverin pystyyn ja suihkun alla huuhtelin saippuat pois pesemistäni paikoista.
Viikolla kaveri hymyili tyytyväisenä ja sanoi, että viikonloppuna mennään taas saunaan ja otetaan kunnon löylyt. No niinhän meni mentiin, ja pesulle mennessä kaveri asettui kohta selälleen, ja aloin pestä häntä taas. Kun oli pessyt kullinsa ja persereikänsä, hän sanoi ”Laita se sisään.” Ei ollut vaikea arvata mitä piti laittaa sisään, ja otin saunakassistani mukaani varaamani rasvan ja voitelin peräaukon ja penikseni, jota piti runkata hetki että se alkoi seisomaan. Avasin anustaan useammalla sormella ja sitten aloin työntyä sisään. Sisään saaminen oli aika vaikeaa, mutta sitten terska pääsi sulkijalihaksen ohi ja aloin naida rauhalliseen tahtiin persettä. Asento ei ollut kovin helppo, mutta aikani anusta hoonattuani mälli irtosi. Samat huuhtelut suihkun alla kuin ennenkin ja oman kullin pesu saippualla, ettei paska haisisi.
Seuraavalla kerralla saunareissu meni melko lailla samalla kaavalla, panin pesun jälkeen selällään makaavaa kaveria perseeseen. Sitten aloin ajatella että kaverin pitää saada jotain, ja huuhtelin alapesun jälkeen kullinsa ja aloin imeä sitä. Siitähän se kovettui ja sain runkattua häneltä spermat ulos. Sitten panin häntä hänen maatessa pukuhuoneen pöydällä. Asento oli minulle helppo ja orkku mahtava.
Viikolla kävin hänen luonaan ja panin häntä hänen maatessaan selällään sängyllä, tuntui kuulema hyvältä. Lauantaina ennen saunavuoroa kävin uudemman kerran. Otin seisovan kullini esille ja runkkailin vähän, hän katsoi sohvalta, ja kävelin hänen eteensä ja hän otti kullin suuhunsa. Tuntui hyvältä, mutta emme menneet loppuun asti. Saunassa sitten hän istui alalauteella ja imetin hetken siinä ennen lauteille menoani. Tällä kertaa pantiin saunan puolella, hän nojasi lauteisiin ja kairasin persettään tosi kiimaisesti kunnes laukesin...
Näin mukavaksi voi saunareissut mennä kun pidetän toisistamme huolta ja pesemme toisiamme!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1181726
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371459Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221328Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641282- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511219- 521178
- 591117
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995