Me helluntailaiset emme rehentele seksikokemuksilla ja puhu rivouksia töissä kuten ateistit. Olemme siveitä ihmisiä ja noudatamme uuden liiton ohjeita. Silti meillekin voi käydä noloja tilanteita. Itselleni sellainen kävi kun olimme vaimoni kanssa aloittamassa petipuuhia niin isoäitimme tuli yllättäen huoneeseen.
Millaisia noloja mokia teille ateisteille on sattunut?
Noloja seksimokia
6
239
Vastaukset
- Anonyymi
Veli palvelee väkevästi lihassa. Mulla sama juttu, oltiin isoäitin kanssa aloittamassa petipuuhia niin vaimoni tuli yllättäen huoneeseen.
Se oli kyllä nolo moka.- Anonyymi
Veli ei nyt hoksannut aloituksen mokaa "isoäitimme saapui". Mitä me olemme vaimomme kanssa, jos meillä on yhteinen isoäiti?
- Anonyymi
helluntailainen oli juuri yhtymässä lapseensa , kun tv lupatarkastaja pimpotti ovella
- Anonyymi
Joku on taas avannut sanaisen arkkunsa
- Anonyymi
Olin juuri ottamassa suihin pastorilta, kun kanttori säntäsi sakastiin suntio sylissään.
- Anonyymi
Jos kerran helluntailaiset ym.lahkolaiset ovat niin kunnon porukkaa niin MOT voisi tehdä ohjelman heidän nuhteettomuudestaan. Paskaa voi puhua , totuus on toinen. Näistä lahkotyyleistä sitä vasta löytyy seksuaalista hyväksikäyttöä jopa pieniin lapsiin,ym. uhkailua, vainoa jos yrität lahkosta ulos todelliseen maailmaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251561
- 241316
- 1391139
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus333911- 42750
Persujen kansanedustaja häpäisi lipun!
"Persujen kansanedustaja Pekka Aittakumpu julkaisi Instagramissa videon, jossa hän heittää Pride-lipun roskiin. Video on296699- 60691
- 47676
- 66666
Väsynyt odottamiseesi, M.
Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym48619