Totuus?!(Jätkistä..)

*Julia*

Onx maailmassa yhtään luotettavaa ja kivaa jätkää?! Öö...EI!!!!!
Mä oon kokenu ihan tarpeex deja vu ilmiöitä jätkien takia.... Ensin ollaan niin mukavia ja sit myöhemmin saa tietää,et oho..jätkä onkin suunnilleen puhunu paskaa susta ja sit ku on luullu et se on luotettava,niin sit se näyttelee koko kansalle sun textareitas...ym...
Arvatkaa vaan,onko kivaa?! Mä en kestä enää...
mä en uskalla enää luottaa yhteenkään jätkään...
Ja mix luottaisinkaan...Ei ne kuitenkaa loppujen lopux oo luottamuksen arvoisia!!!!!!!
Nyyh...

16

1106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poika

      Mä en oo koskaan tehny mitään pahaa yhdellekkän tytölle, ainakaan tarkoituksella. Ei saa yleistää...

    • Fuzzball(m)

      Se tosin on totta että noin 80% jätkistä on idiootteja,10% nörttejä,ja luulkaa millaseksi paskaksi tahansa,mutta loput on sitten minä ja ne muut....jätkänä mä ainakin nään jo päältä ketä on luotettava,ketä ei...ainakin suurin piirtein..
      itse voisin yhtä hyvin valittaa että maailmassa ei ole enää yhtään rehtiä kimaa,kaikki vaan jättää,mut en voi kun on kainalossa joku joka ei teen niin....
      että koittakaapa pärjätä..itse miehenne valitsette,sitä ei tee kukaan muu...

      • Luotettava m-76

        En ehkä uskaltaisi väittää 80%:a jätkistä idiooteiksi, vaikka niitäkin sekaamme tietysti mahtuu niinkuin naistenkin joukkoon. Usein kyllä ihmettelee miten joillakin hyvin epäluotettaviksi tunnetuilla miehen aluilla (jos edes alussa ovat) riittää kysyntää.

        Vaikka kysyntää on mullakin ollut runsaasti niin sitä oikeaa en ole tavannut ja sinisilmäinen usko naisten puheille on karissut. Nykyään en jaksa ottaa todesta naisten kehuja ja vuodatuksia, koska tiedän naisten verbaaliset kyvyt ja muut naisten konstit saada mies uskomaan puheitaan.

        Pidän silti tiukasti kiinni haaveestani löytää se rehellinen ihana nainen, jonka ei tarvitse puhua ohi suunsa saadakseen mun huomiota.


      • *Julia*
        Luotettava m-76 kirjoitti:

        En ehkä uskaltaisi väittää 80%:a jätkistä idiooteiksi, vaikka niitäkin sekaamme tietysti mahtuu niinkuin naistenkin joukkoon. Usein kyllä ihmettelee miten joillakin hyvin epäluotettaviksi tunnetuilla miehen aluilla (jos edes alussa ovat) riittää kysyntää.

        Vaikka kysyntää on mullakin ollut runsaasti niin sitä oikeaa en ole tavannut ja sinisilmäinen usko naisten puheille on karissut. Nykyään en jaksa ottaa todesta naisten kehuja ja vuodatuksia, koska tiedän naisten verbaaliset kyvyt ja muut naisten konstit saada mies uskomaan puheitaan.

        Pidän silti tiukasti kiinni haaveestani löytää se rehellinen ihana nainen, jonka ei tarvitse puhua ohi suunsa saadakseen mun huomiota.

        Kyl mäkin uskon viä siihen,et jossai on sellanen rehellinen ja luotettava jätkä..Välillä vaan toivo tuntuu hiipuvan...
        Mut kyl tää tästä! En mä tarkoittanu yleistää! Ja loukata samalla kaikkia jätkiä!
        Ja niinhän se on: Naiset rakastuu aina renttuihin...tai no ei aina,mut mut...


      • Luotettava m25
        *Julia* kirjoitti:

        Kyl mäkin uskon viä siihen,et jossai on sellanen rehellinen ja luotettava jätkä..Välillä vaan toivo tuntuu hiipuvan...
        Mut kyl tää tästä! En mä tarkoittanu yleistää! Ja loukata samalla kaikkia jätkiä!
        Ja niinhän se on: Naiset rakastuu aina renttuihin...tai no ei aina,mut mut...

        Mun mielestä "Naiset rakastuu aina renttuihin..." pitää siltä osin paikkansa, että JOTKUT naiset rakastuu AINA renttuihin, oli niille käynyt kuinka huonosti tahansa edellisessä suhteessa (edellisen renttunsa kanssa:)). Valitettavasti nyky-yhteiskunnan yksi huolestuttava puoli on se että myös naisrenttujen määrä on kasvussa... Ehkä tulevaisuudessa tämä pätee molempiin sukupuoliin. Herrasmiehethän jo tykkää vanhastaan blondeista. :)


    • enkeli

      eipä tuo nyt taida ihan totta olla. Olet luultavasti törmännyt niihin vääriin poikiin. Nyt kyllä puollustan poikia/miehiä, ei saa yleistää. Maailmassa kun on niitä luotettaviakin poikia ja miehiä.

    • Lollo

      Sori ny vaa, mut tommonen itsesäälintä ei kyl
      auta sun asiaas yhtään.
      Sä vaan haluut löytää jonkun jota syyttää.
      Mun mielestä on epäreilua syyttää kaikkia jätkiä, ku vaan yks on tehny väärin.
      Kaikki jätkät ei satuta, ja kyl säki varmaan
      jonku sellasen jätkän vie löydät. :)

    • bassline

      Väitänpä ettei kaikki oo samanlaisia.. ei kantsi yleistää tuollaisten törppöjen takia. Ilmeisesti kaveri potee todella huonoa itsetuntoa ja pönkittää sitä noin.. ota sitä tukasta ja raahaa saunan taakse...:)

    • hyypio

      Miehet ja naiset haluavat suunnilleen samoja asioita. Hyväksyntää, hellyyttä, seksiä ja onnistumisentunnetta. Keskenkasvuisten on välillä vähän vaikea ymmärtää näitä asioita. Tytöt on pikku prinsessoja ja pojat... vähän pölhöjä.
      Usko hyypio setää. Hyypio on vanha ja tietää!
      Hyvää jatkoa!

    • Mister

      ...epäonninen! Mä en oo koskaa puhunu paskaa likasta enkä koskaa pettäny yhenkää likan luottamusta. Mut voi mut kai silti luokitella ei kivaksi jos haluaa, sillä sellasiihan me jätkät olla, KUSIPÄITÄ! Kyl tääl maailmas on kivoi jätkii (mä en tosin lukeudu niihin).

    • samppa

      Päiväää!!

      Sulla ei vissiin ole ollu onnea miesmaailmassa. Mutta ei kaikki miehet ole tollaisia. Samaa voisi sanoa naisistakin. Itsellani on kerran käyny huonommin yhden tytsyn kanssa. Se oli kuin tuuliviiri, valmiina kaikkeen ja kaikkien kanssa. No,onneksi totuus tuli nopeasti julki ja se jäi siihen. Eipä mitään sikailua kannata kestää tai katsella. Onnneksi tämä tyyppi on ollu tähän asti ainut omassa kokemuksessa. Ehkä mulla on käyny hyvä onni naisten suhteen.
      Ei kannata liikaa murehtia, ihan varmasti jostain löytyy äijä mikä on rehelliinen ja luottamuksen arvoinen sulle!!

      • *Julia*

        Joo,mulla on tainnu todellaki käydä huono tsäkä jätkien suhteen,mut mut...Toivossa on hyvä elää!=)
        Ja kyl mä oon nyt pikku hiljaa tutustumassa yhteen luotettavan tuntuiseen jätkään...Paitsi et mun säkällä se on nyt varattu...=( Ja jos totta puhutaan,niin mä oon siitä TODELLA kiinnostunu...
        Mut me ollaan silti frendejä ja hyvä kai niin!
        En mä silti voi siihe luottaa kunnolla...
        Koska oli yx sellane jätkä,jonka kaa mä olin alux varovainen,mut sit ku mä menin sanoon sille aika henkilökohtaisia asioita,niin kyllähä ne mun asiat tiesi sit seuraavana päivänä koko kaupunki...
        Ja sit edellisen tyypin kaa kävi vähä samalla lailla ja sit täs lähi aikoina oli sit sellanenkin tyyppi joka suuteli mun parasta kaveria melkein mun silmien alla... Se oli pieni shokki mulle,mut nyt mä oon anatanu molemmille anteex...Toinen juttu on vaan se,et pystynx mä unohtaan...
        Kyllähän mä koko ajan toivon(ja uskonkin),et mä löydän viä sen oikean! ja tuntuu,et oon jo löytäny hyvän ehdokkaan,mut saa kattoo nyt kuinka homma etenee ja minne päin mennään vai eikö mennä minnekään...Ja luottamus on se,mitä mä ekax odotan ja toivon ja rakennan...Sen pitää olla alusta asti mukana...


    • jätetty

      PYH!!! se asia o toisin päin!!!! likat ne o sellassii!!! oon ollu jo ainaki tuhanne lika kaa ja ne tekee just tollai... ja se on raskast... puhu vaa omast puolest.... en oo jättäny ainuttakaa likkaa ja kaikki o jättäny mu!!! no ootko viel samaa mielt???!!! VASTAA!!!!

      • *Julia*

        Anteex...
        Kyl mä tiedän et likatkin satuttaa,mut mä en oo satuttanu ikinä ketään tahallani...Ja mulla on pelkkiä huonoja kokemuksia jätkistä! Sulla taas toiste päin! Eli tavallaan me ollaan samassa veneessä! Tytöt loukkaa sua, jätkät mua...
        Mut tiedä yx asia: Jonain päivänä sä löydät sellasen likan joka ei loukkaa!!!
        Niin mäkin löydän joskus sellasen jätkän,joka ei heti tilaisuuden tullen tee mua naurunalaisex tai jotai muuta sellasta...Ainakin mä toivon niin...
        Ja tunnen itseni tyhmäksi kun luotan liian helposti ihmisiin...jota aina sitten myöhemmin saan katua...
        Mut ehkä joku päivä löytyy joku luotettava ja ihana jätkä..Jaksan toivoo niin!
        Ja myönnän,et onhan likatkin yhtä ilkeitä,mut mulla ei vaan oo kokemuksia...


      • *Julia*

        Joo..No,myönnän,et likatki o kusipäitä,mut et voi sanoo,ettei pojatki ois!
        Mun elämäs ei ois välttämättä tapahtunu niin paljon kaikkee surullista ja sillee,ellei jätkiä ois...
        Kaikki me ollaan kusipäitä välil! oltiin sit likkoja tai jätkiä!


    • Zakke

      Vai,että sellasta...no mä olen kyllä ainakin poikkeus...luotettava,mukava ja ihan hyvännäköinenkin. :)En itsekkään ymmärrä moisia tapauksia...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1286
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1185
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      51
      852
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      73
      743
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      29
      742
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      724
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      59
      718
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      58
      717
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      655
    Aihe