Ja suorastaan ylikierroksilla muttei Vesilahdessa, kun katsoo etuoven tarjontaa jossa samat pirtit olleet kaupan jo pidemmän ajan.
https://www.etuovi.com/myytavat-asunnot/vesilahti?haku=M2170855417&sivu=2
Talokauppa käy kuumana
5
103
Vastaukset
- Anonyymi
Talokauppa ei todellakaan käy kuumana. Asuntokauppa ei todellakaan käy kuumana. Joskus ensi vuoden puolella arvellaan, että saattaisi helpottaa.
- Anonyymi
Myin taloni 300000€ ja silti jäin vielä velkaa 200000€ .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovasti tekisi mieli omakotitaloa , mutta pankista ei saa lainaa. Sanovat että on epävakaat ajat eikä oteta riskiä jollei ole säästöjä riittävästi ja takaaja pitää olla lopulle. Pitäköön tunkkinsa minä jatkan vuokralla asumista sitten.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pelivelat on inhottava asia. Saisitko apua peliriippuuteesi?
- AnonyymiUUSI
Jos Ukrainan alueellista koskemattomuutta ei palauteta, Naton 5. artiklaa tullaan luultavasti koettelemaan Baltian maissa, Mike Martin varoittaa. Tässä syy miksi ei nyt kannata ostaa eikä myydä. Enteilee kolmatta maailmansotaa maailman tilanne. Suomi on melko lähellä alueellisesti jos alkaa kunnon kahinat. Mielumin nyt kannattaa varata paljon käteistä jemmaan jos pitää perääntyä asuinseudultaan .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138