Jymy katsojaluvut saavuttettaisiin

Anonyymi-ap

Korpimuijan muuttaessa Mestarille.

18

284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tulisi valtavasti erillaista kontenttia.

• Anonyymi

No mikä autuus siitä tulis, ei sen kummempaa kuin avioparien "tapoelut" ja erot!💥

• Anonyymi

"tappelut" ja erot

• Anonyymi

tappelutjaerot!

• Anonyymi

Korpimuija on kaunis, nuori nainen. Miksi hän muutaisi manin luo?!!!

• Anonyymi

Jos se muuttaa sinun luo... 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos se muuttaa sinun luo... 😁

Minulla on jo puoliso, ja hyvä onkin.

• Anonyymi

Sairasteleva ikääntynyt mies ja nuori nainen??? Älkää uskoko!!

• Anonyymi

Kaikkea tapahtuu...

• Anonyymi

Ei lähe korpimuija mehtätontun tykö , ettäkä maha mittään.

• Anonyymi

Niin no ei korpimuija mutta on kai niitä muitakin ei tubettajia

• Anonyymi

Annetaan nyt Pirrelle aikaa kokeilla onneaan ennen kuin aletaan Korpimuijaa susille syöttämään.

• Anonyymi

"Sus siunatkoon" mummo vainaa tuumaisi Kosulan tulenherkästä tilanteesta jos eläisi.

• Anonyymi

Hittolainen minkä se Otto meni tekemään kun lahotti tuvan kurkihirret vai laipiovasatko ne oli.
      Saattoi syynä olla myös vuotava katto niin levitteli muovin sahajauhojen päälle suojaksi mutta saunasta tuleva kosteus märätti lopulta tuvan lapion.
      Hyvä kuitenkin, että remonttimies huomasi tilanteen ajoissa, muuten pelipoika olisi saattanut kamareineen ja pelikoneineen pudota muksahtaa pelin tiimellyksessä tuvan lattialle.

• Anonyymi

Hyvä remppa,seurataan.

• Anonyymi

Nyt se nähtiin rakennusalan ammattilaisten ero, entinen kirvesmies olisi varmasti rakentanut kamarin laholle laipiolle todeten, kyllä se nuiden ukkojen iän kestää eikä tule niin kalliiksi jos kuparista tekisi.
      Jos olisi edes huomannut lahoja niskoja.

• Anonyymi

Eristevillat on homeessa, mutta Mani tuumas, ettei niitä nyt aleta vaihteleen.
      Homehtuneet seinälevyt homevillojen päälle. No meneehän se tavaran kaatopaikkana noinkin.

• Anonyymi

Sole niin tarkkaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      115
      5965
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4067
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3352
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2986
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2054
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1787
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe