Korpimuijan muuttaessa Mestarille.
Jymy katsojaluvut saavuttettaisiin
18
284
Vastaukset
- Anonyymi
Tulisi valtavasti erillaista kontenttia.
- Anonyymi
No mikä autuus siitä tulis, ei sen kummempaa kuin avioparien "tapoelut" ja erot!💥
- Anonyymi
"tappelut" ja erot
- Anonyymi
tappelutjaerot!
- Anonyymi
Korpimuija on kaunis, nuori nainen. Miksi hän muutaisi manin luo?!!!
- Anonyymi
Jos se muuttaa sinun luo... 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos se muuttaa sinun luo... 😁
Minulla on jo puoliso, ja hyvä onkin.
- Anonyymi
Sairasteleva ikääntynyt mies ja nuori nainen??? Älkää uskoko!!
- Anonyymi
Kaikkea tapahtuu...
- Anonyymi
Ei lähe korpimuija mehtätontun tykö , ettäkä maha mittään.
- Anonyymi
Niin no ei korpimuija mutta on kai niitä muitakin ei tubettajia
- Anonyymi
Annetaan nyt Pirrelle aikaa kokeilla onneaan ennen kuin aletaan Korpimuijaa susille syöttämään.
- Anonyymi
"Sus siunatkoon" mummo vainaa tuumaisi Kosulan tulenherkästä tilanteesta jos eläisi.
- Anonyymi
Hittolainen minkä se Otto meni tekemään kun lahotti tuvan kurkihirret vai laipiovasatko ne oli.
Saattoi syynä olla myös vuotava katto niin levitteli muovin sahajauhojen päälle suojaksi mutta saunasta tuleva kosteus märätti lopulta tuvan lapion.
Hyvä kuitenkin, että remonttimies huomasi tilanteen ajoissa, muuten pelipoika olisi saattanut kamareineen ja pelikoneineen pudota muksahtaa pelin tiimellyksessä tuvan lattialle. - Anonyymi
Hyvä remppa,seurataan.
- Anonyymi
Nyt se nähtiin rakennusalan ammattilaisten ero, entinen kirvesmies olisi varmasti rakentanut kamarin laholle laipiolle todeten, kyllä se nuiden ukkojen iän kestää eikä tule niin kalliiksi jos kuparista tekisi.
Jos olisi edes huomannut lahoja niskoja. - Anonyymi
Eristevillat on homeessa, mutta Mani tuumas, ettei niitä nyt aleta vaihteleen.
Homehtuneet seinälevyt homevillojen päälle. No meneehän se tavaran kaatopaikkana noinkin.- Anonyymi
Sole niin tarkkaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569