Itäkeskuksen naisten säkityskyltin oli laittanut joku norsunluurannikkolainen äijä

Anonyymi-ap

17

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuolta ei ainakaan tule pakolaisia. Lieneekö joku työperäinen Wolt-kuski tms.

• Anonyymi

Näkyy olevan käännynnäinen. Norsunluurannikkolaiset ovat katolisia kristityjä.

"Bah sanoo olleensa itse aikaisemmin kristitty. Hän kääntyi muslimiksi 1,5 vuotta sitten.

– Lopetin tupakoinnin, alkoholin käytön ja uhkapelit. Elän nyt elämäni parasta aikaa, Bah sanoo.

Bah sanoo kampanjoivansa satunnaisina päivinä samoilla banderolleilla Hansasillalla jatkossakin, sillä se on julkista tilaa."

• Anonyymi

No jos lopettaa tupakan polton kuitenkin muslimit polttaa tupakkaa ja juo viinaa ovat töissä baareissa ! Nythän on niin ettei se pelasta ihmisen sielua lopettaa jo tupakoinnin vai ei. Moskeijoilla on huumeet ja huumepiiput.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos lopettaa tupakan polton kuitenkin muslimit polttaa tupakkaa ja juo viinaa ovat töissä baareissa ! Nythän on niin ettei se pelasta ihmisen sielua lopettaa jo tupakoinnin vai ei. Moskeijoilla on huumeet ja huumepiiput.

Muslimeita on vähän kaikenlaisia kuten on kristittyjäkin. Monet ovat vain nimellisiä muslimeita eivätkä ota uskonnon säännöksiä tosissaan. Samahan se on kristiyilläkin.

• Anonyymi

Ihan oikein,että noi pukeutuisi niinku ettei lärvi näkyisi. Nykyäänhän lapset,koirat ym pelästyy kadulla. Ku peittävät lärvinsä niin ei. Maaseudullakin hevoset ja lehmätkin pelästyy.

• Anonyymi

Kankaan kutojien bisnes .

• Anonyymi

Ja bah!sanon minä!mikä ukko tuo on määräämään miten täällä puetaan?ukko sano että"mikä ongelma tuossa on"?menis takas sinne norsujen sekaan niitä kylttejä pystyttää!

• Anonyymi

Tuskin Norsunluurannikollakaan tästä äärimuslimista tykättäisiin. Norsunluurannikko on kristitty maa. Tuo Bah on kääntynyt muslimiksi Suomessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin Norsunluurannikollakaan tästä äärimuslimista tykättäisiin. Norsunluurannikko on kristitty maa. Tuo Bah on kääntynyt muslimiksi Suomessa.

Kääntynyt, niin ei voida varmaan palauttaa, koska syrjittäisiin uskonnon takia.

• Anonyymi

Tällaiset intoilevat käännynnäiset ovat juuri niitä, jotka lopulta ajavat väkijoukkoon tai virittelevät pommeja kun kokevat etteivät muuten saavuta riittävää islamismin tasoa.

Islam sinällään ei sisällä mitään tiukkoja pukeutumisojeita. Pelkästään kehoituksen pukeutua asiallisesti.

Käskytys tietynlaiseen pukeutumiseen ja vihjaaminen siihen että peittämällä koko ruumiinsa välttyy "kuritoimenpiteiltä" ei ole islamia, se on ISLAMISMIA. Eli uskonnon kaapuun pukeutunutta väkivaltaista fasismia. Politiikkaa ja terroria.

• Anonyymi

Daltonin veljekset.

• Anonyymi

Juuri näin. Islam ja islamismi ovat ihan eria asioita. Suomessa on asunut kauan islamilaisia (tataarit) ja he ovat täysin intergroituneet suomalaiseen yhteiskuntaan. Uusien maahanmuuttajien mukana on tullut islamisteja, joilla ei ole pienintäkään aikomusta integroitua ja jotka myös levittävät oppiaan. Tämän onnettoman Bahin olivat onnistuneet aivopesemään.

• Anonyymi

Näin se väestö ja tavata vaihtuu tästä se vaan kiihtyy.

• Anonyymi

Vaihtoi uskontoa. Ei oikein tiedä mihin satuun sitä uskoisi. No nyt ollaan sitten islam sadussa. Tällaista se on kun ÄO on 65.

• Anonyymi

Kylttien pystyttäjä paljastui tyypiksi, jonka ÄO voidaan lukea kengän pohjasta.

Pitihän se arvata.

• Anonyymi

Joku hörhö Norsunluurannikolta.

• Anonyymi

Varmaan paossa vankilatuomioita. Miksi muuten lähtisi hienosta maasta pois. Norsunluurannikko on tunnettu yli 500 kilometriä pitkästä rannikosta kultaisine hiekkarantoineen, trooppisesta viidakosta, karuista vuorista ja eloisasta kulttuurielämästään.

Kaupungeissa näet vanhaa siirtomaa-arkkitehtuuria ja elävää musiikkia paikallisissa rytmeissä, luonnosta löydät vaellusreitit, jotka johtavat vuorenhuippujen yli vesipuotouksille ja rannoilla koet rennon merielämän. Maassa pääsee myös ihastelemaan Unescon maailmanperintökohteita esimerkiksi Taïn ja Comoén kansallispuistoissa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3219
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3087
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2952
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2621
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2132
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1699
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1667
    8. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1649
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1645
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59