Kelan tuet, eläkkeet, ym. maksetaan 1.11. niin saa taas varoa liikenteessä, kun papat ja mummut painaa lippalakki ja suurennuslasit päässä autoillaan kerran kuussa ja ovat kiukkuisia, kun ei heitä väistetä, höpöttävät liikennevaloissa, eivätkä seuraa valojen vaihtumista. Kelan tukiasiakkaat taas törmäilee kaljatölkki kädessä ja reppu selässä markettien edessä, on ihan pakko leikkiä rikasta yksi päivä, kun on varaa juoda ja metelöidä ja tietysti taksilla kotiin, että naapurit näkee, kuinka rikas olen kerran kuussa. Onneksi minulla ei ole tuhlausongelmaa 1. päivä, kun kaupat on auki kuukauden ja voin käydä jo pari päivää aikaisemmin, kun on pakastimet ja jääkaapit yleensä joka kodissa.
Varokaa, eläkeläisiä taas 1.11. liikenteessä
20
165
Vastaukset
- Anonyymi
Sun työttömyyskorvaus on niin pieni että riittää, kun kerran viikossa käyt hakemassa puuroainekset ja kaljatölkkis Lidlistä.
- Anonyymi
Sun olemattomalla työttömyyskorvauksella ei kannata kauppaan lähteäkään.
- Anonyymi
En saa työttömyyskorvausta. Olen hyvällä eläkkeellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En saa työttömyyskorvausta. Olen hyvällä eläkkeellä.
En saa työttömyyskorvausta, enkä eläkettä, minun täytyy yrittäjänä vielä tehdä töitä. Mutta, tämä kuun ensimmäinen päivä on pahin, kun vain silloin kaikki ryntää liikenteeseen ja ostoksille, vaikka kaupat on nykyään joka päivä auki ja yötkin toisin paikoin. Pitääkö ne kaikki rahat tuhlata yhtenä päivänä? Eläkeläiset seisoo keskellä käytävää höpöttämässä, ettei muut pääse ohitse, voisivat tavata jossain muualla, kerhohuoneilla, kahvilassa,tms.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En saa työttömyyskorvausta, enkä eläkettä, minun täytyy yrittäjänä vielä tehdä töitä. Mutta, tämä kuun ensimmäinen päivä on pahin, kun vain silloin kaikki ryntää liikenteeseen ja ostoksille, vaikka kaupat on nykyään joka päivä auki ja yötkin toisin paikoin. Pitääkö ne kaikki rahat tuhlata yhtenä päivänä? Eläkeläiset seisoo keskellä käytävää höpöttämässä, ettei muut pääse ohitse, voisivat tavata jossain muualla, kerhohuoneilla, kahvilassa,tms.
Höpöhöpö köyhä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö köyhä.
Buumerieläkeläiset hyökkää sassimopoillaan liikenteeseen präääääääääÄÄÄÄäätttTTTTT
- Anonyymi
Monet eläkkeet maksetaan kyllä vasta 2. tai 3. päivänä.
- Anonyymi
Paitsi jos ne on viikonloppuna
- Anonyymi
Perut haluavat eläkeläiset vankilaan pois pahanteosta?
- Anonyymi
Mutta vain Tampereella...
- AnonyymiUUSI
Aloittajaa ottaa päähän kun muilla rahaa niin jokaisen oma asia koska kaupoilla käy.Sosiaalitapaukset on sitten taas niin ja näin.
- AnonyymiUUSI
Tämmösillä nyt vaan on niin kurja elämä niin saavat hyvän mielen mukamas alentamalla muita kirjoituksillaan , mt-potilaita lienevät yleensä valitettavasti lääkkeenään galja .
- AnonyymiUUSI
Jos on lapsena kasvanut/kasvatettu tuhmaksi on sitä usein nuorena, keski-ikäisenä ja vielä vanhanakin.
- AnonyymiUUSI
Miksi sinua kiinnostaa, mitä muut tekevät? Eikö sinulla ole muuta elämä kun kytätä toisten tekemisiä?
- AnonyymiUUSI
Vanhuksia pitääkin varoa liikenteessä, kuten pitää myös lapsia ja eri tavoin vammaisia. Heitän kohdalla pitää jopa noudattaa erityistä varovaisuutta. Normaali varovaisuus ei riitä.
"Lähestyttäessä ajoneuvolla pysäytettyä koulukuljetus- tai päivähoitokuljetusautoa, linja-autoa, raitiovaunua taikka lasta, vanhusta, eri tavoin vammaista ihmistä tai muuta henkilöä, jolla on ilmeisiä vaikeuksia selviytyä turvallisesti liikenteessä, on noudatettava erityistä varovaisuutta." - AnonyymiUUSI
Eikö aloittajalla ole yhtään ikäihmistä lähipiirissä.Kai sitä nyt herran jestas ikäihminenkin kaupoille saa lähteä ja kun vielä pitkä työhistoria.Monelle pakon sanelema juttu lähteä kaupoille.
- AnonyymiUUSI
Siis, aloittaja sanoi, miksi kaikkien pitää rynnätä ensimmäinen päivä liikenteeseen ja tavarataloihin, kun on eläkeläisillä, työttömillä ja kelan tuki-ihmisillä koko kuukausi aikaa tuhlata niitä pieniä rahoja? No, tiedänpä yhden eläkeläisen, joka valittaa, ettei rahat riitä, saa vain 2200e käteen verojen jälkeen, mutta parin päivän päästä lainaa muilta, kun on niin pieni eläke? Kaikki pitää tuhlata parissa päivässä markettiin, pelata automaattipeliä ja ostaa arpoja ja taksilla kotiin. Muina päivinä pääsee kyllä kävellen ja pummii toisilta kahvirahaa tai tupakkaa. Hyvin jaksaa kävellä kotiinsa takaisin, kun ei kukaan enään kuljeta, ei ne muiden autot kulje ilmaiseksi, olkoonkin eläkeläinen. Ostakoon bussilipun, pali bussi hakee rapun edestä ja tuo takaisin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis, aloittaja sanoi, miksi kaikkien pitää rynnätä ensimmäinen päivä liikenteeseen ja tavarataloihin, kun on eläkeläisillä, työttömillä ja kelan tuki-ihmisillä koko kuukausi aikaa tuhlata niitä pieniä rahoja? No, tiedänpä yhden eläkeläisen, joka valittaa, ettei rahat riitä, saa vain 2200e käteen verojen jälkeen, mutta parin päivän päästä lainaa muilta, kun on niin pieni eläke? Kaikki pitää tuhlata parissa päivässä markettiin, pelata automaattipeliä ja ostaa arpoja ja taksilla kotiin. Muina päivinä pääsee kyllä kävellen ja pummii toisilta kahvirahaa tai tupakkaa. Hyvin jaksaa kävellä kotiinsa takaisin, kun ei kukaan enään kuljeta, ei ne muiden autot kulje ilmaiseksi, olkoonkin eläkeläinen. Ostakoon bussilipun, pali bussi hakee rapun edestä ja tuo takaisin.
Tarkkaan tiedät ihmisten asioita niin kyyläätkö oikeen kunnolla.
- AnonyymiUUSI
Eipä kaupungilla ruuhkaa ollut. Aika hiljaista, kun itse kävin. Märkää lunta tuli taivaan täydeltä.
- AnonyymiUUSI
Niin.siinähän sinä kuvailet tulevaisuuttasi.Ikävä kyllä kaikista tulee aikanaan eläkeläisiä,ellei kuole työnsä ääreen ennen eläkeikää.Onnea elämään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138