Kansa äänestää jaloillaan. SAK:n jäsenmäärä on laskenut jo vuosia ja romahtaa edelleen. Samalla YTK on noussut jo yli 530 000 jäsenen! Kuka haluaa lakkoilla tai tukea lakkoja järjestäviä kallispalkkaisia ay-pomoja? Kuka? Ei kukaan. Paikallinen sopiminen on sata kertaa parempi ratkaisu kuin Hakaniemen diktatuuri. Kyllä.
Marin teki oharit. Lindtmanin jutut tiedetään. Tuppurainen pilasi hyvän maineensa huutajana ja hallituksen sättijänä. Kiuru on änkyrä. Hän sekoittaa kaiken, mihin koskee. Lakkoliike SDP:n kannatus on laskussa kohti 10%:n kerhoa. Ainoa fiksu demari on Aki Linden. Hänen pitäisi vaihtaa kykypuolue Kokoomukseen.
SAK ja SDP goodbye
7
92
Vastaukset
- Anonyymi
Purra nujersi liitot. Työtätekevät duunarit kiittää....
- Anonyymi
Hienoa Purra pistit nämä pellet kuriin. Siinä meni SAK yli 250000 euroa tienaavan johtajan paskat housuun. Riikka pistää Suomen talouden ruotuun, ja samalla SAK n.
- Anonyymi
Riikka ja PS🇫🇮❤️👍
- Anonyymi
Mielenkiinnolla odotan, tuota paikallissopimista. Mikäli menee läpi.
Terveisin tavanduunari. - Anonyymi
Kun lakkoiltaisiinkin mutta ei , etuja leikataan ja 100 vuoteen sipilän hallitus oli asialla ja pidensi työaikaa ja nyt populistit taas menossa kurjistamassa työntekijän elämää!
Surkeaa ja itseään nilkkaan ampumista erota liitosta että muka lakkoillaan liikaa kun on teollisuustöistä 1980 luvulta elänyt niin silloin vasta lakkoiltiin milloin mistäkin urakasta ,,,nykyää vellihousut on niin pankinrenkejä että jää osamaksut klarnalta tai joltain suorittamatta kun näytellään menestyvää velkavetoista taloutta - Anonyymi
Nyt tuli 2 miljardia lakoilla takkiin, ja tuhansia työpaikkoja lähti alta. Kannattiko ?. Duunarit haluaa tehdä töitä ei lakkoilla. Vanhat liittojen risuparrat voi lakkoilla kun omaisuus ja eläke on jo kerätty,mutta nuoret haluaa tehdä töitä. Ylisuuria palkkoja makselevat johtajilleen liiton jäsenet..
- Anonyymi
Asiaa! 👍
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569