Poliisit firman perässä?
Mitä tapahtunut Ruosniemen ylpeydelle, Optimi-isännöinnille ?
10
352
Vastaukset
- Anonyymi
syynä saattaa olla että isännöintihommat on optimoitu tuottamaan mahdollisimman hyvin, siinä saattaa verottaja ja poliisi kiinnostua siitä kuinka optimaalista hommaa sellainen on?
- Anonyymi
Firma kuulemma myyty, mutta kenelle? Miehen äidille tms?
Missään tiedoissa ei tätä omistajanvaihtoa vielä näy.
Vai pelkät asiakkaat "myyty" ?- Anonyymi
Nyt ollaan, niin jännän ääressä voi että.
- Anonyymi
Kyseinen yritys on PRH:n poisto menettelyssä, koska ei ole toimittanut vuoden -21 jälkeen tilinpäätöksiä. Tämä on julkista tietoja ja PRH:ltä saatavissa.
- Anonyymi
Econia osti sen, tai mitä siitä nyt oli jäljellä.
- Anonyymi
Ja Optimin omistaja olisi saanut sieltä töitä?
Tähän huhuun en kyllä usko :D - Anonyymi
Onko lupa kertoa muiden asioita palstalla ?Saavat ottaa selvää kuka juoruaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täältä nämä tiedot, plus paljon muuta:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14483299/isannointi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinun asioista saa netissä kirjoittaa :D
- Anonyymi
Ja netissä näkyy Econia isännöinnin työntekijätkin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328497Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4365224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72083Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571143Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68696Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.32693- 42661
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36627