mä uskon meihin ja en tajuu miksi ikinä epäilin

En tajua miksi ikinä epäilinkää että sinä et tajuaisi minua. En tajua miks ikinä aattelin, et mun pitäis selittää sulle kaikke perinpohjaisesti. Veera.. sä ymmärrät, sä tajuat, me ollaan molemmat fiksui ja ajattelevaisia ihmisiä, ja me ymmärretään kyllä, kaikki. Oon pahoillani kun olin niin epävarma ja epävakaa siitä. Mä en tajuu miks ikinä aattelin, että uskoisit niitä muita mieluummin kuin mua.. mä olin tyhmä paranoidi idiootti. Nyt se on selvää ja usko on palannut sydämeen. Usko meistä,joten älä säkään luovuta, oon ehk paljon, mut en koskaa liikaa sulle.. mä olen ihan liian paranoidi ollut, sustakin välillä, kylhän mä nyt huomasin sen että ollaan tehty samasta puusta, ja et pystytään ymmärtään toisiamme ja toistemme ajattelua. Oot kultanen, kiitos et oot olemassa,ja toivon että saan vielä vastauksen ihan kaikkeen.. sitä odotan, laita mulle vaik morsekoodia, jos oot vaaras.. tai jotai, mä suojelen ja pelastan, ihan varmasti. Kukaan urpo ei tuu satuttamaan sinua, IKINÄ enää <3

9

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Rakastat ja suojelet veeraa kuin omaasi minusta se on vaan kauneinta mitä on. Hyvä kun uskot teihin! Olen tässä sivussa uskonut kokoajan että saat hänet vielä. Ajan kysymys. Mitä taas en usko on se että noin fiksuja (no toki syvässäkin päädyssä) puhuva ihminen olisi paha päästänsä. Olet vain tunteissasi. Kyllä mä ymmärrän sen. Haluun aina sanoa tätä että ymmärrän koska täällä ei kukaan ymmärrä koskaan. Puhutaan vaan terapiasta jne. Ei se kaikille toimi sitä paitsi. Ihmiset tuntee, näkee ja kokee asiat erilailla. Minä ymmärrän sen mutta olenkin erilainen. Moni ei ymmärrä ja kaikki on vaan noloa. Suoruus on noloa, tunteista puhuminen on noloa ym. Aivan naurettavaa. Toivon että sinä pääset Veeraa halimaan hänen on pakko ajatella sinua kun puhut hänestä päivittäin ja ajattelet häntä niin. <3

• UUSI

Kiitos kun uskot ja kirjoitat mulle kauniisti, vaikket ookkaan hän. Toivon et se tosiaan on noin ja kaikki olisi vielä okei. Ja niin, ei ihmiset ymmärrä niitä perimmäisiä ja pohjimmaisia syitä kaikelle, vaikeaa on, ja sitä on niin vaikea kuvailla sanoiksi edes, kun irl se oli niin luonnollista, tuntu hyvältä ja sai mut voimaan niin hyvin, se oli niin uskomatonta, jotain mitä en oo kokenut kenenkää kanssa ikinä, ja mä myönnän ,että mä en osaa aina täysin kuvailla tai tietää edes mitä se oli, mut se oli jokin ihmeellinen yhteyss, näin meissä niin paljon samanlaisuutta ja että ikään kuin katottas maailmaa samojen lasien läpi sillee, ja musta tuntu et hänkin fiilas sitä. Toivon todella,että kaikki vielä järjestyis, tulis rauhallisempi olo sit ja sydämel ois kaikki hyvin <3

Ja oisin ihan äärettömän onnellinen, tuntuu pahalta kun joutuu väkisin turruttaan tunteita, kun haluis vaan niin paljon rakastaa ja pitää hyvänä sitä oikeeta.. :((, en tiedä osaisinko ees ketään muuta? kun just se mitä koin irl hänen kaa, ja miten hän tuntu niin mun tyypiltä, todella ihana ja sanoinkuvailemattoman omanlainen ihminen, pystysinpä mäkin tekeen hänet yhtä onnelliseksi, ei munkaa tarvii pelätä mitään vaik oonkin tosi tunteikas ja epävakaa, oon opetellut niin paljon asioita ja kaikkee, myös hänen kanssaan olo aina rauhallisempi kuitenkin. Mä todella toivon että asiat pikkuhiljaa järjestyis sittenki, vaikka vaikeeta on ollut :( </3

• Anonyymi
        UUSI
        BPDBunny6666 kirjoitti:

Kiitos kun uskot ja kirjoitat mulle kauniisti, vaikket ookkaan hän. Toivon et se tosiaan on noin ja kaikki olisi vielä okei. Ja niin, ei ihmiset ymmärrä niitä perimmäisiä ja pohjimmaisia syitä kaikelle, vaikeaa on, ja sitä on niin vaikea kuvailla sanoiksi edes, kun irl se oli niin luonnollista, tuntu hyvältä ja sai mut voimaan niin hyvin, se oli niin uskomatonta, jotain mitä en oo kokenut kenenkää kanssa ikinä, ja mä myönnän ,että mä en osaa aina täysin kuvailla tai tietää edes mitä se oli, mut se oli jokin ihmeellinen yhteyss, näin meissä niin paljon samanlaisuutta ja että ikään kuin katottas maailmaa samojen lasien läpi sillee, ja musta tuntu et hänkin fiilas sitä. Toivon todella,että kaikki vielä järjestyis, tulis rauhallisempi olo sit ja sydämel ois kaikki hyvin <3

Ja oisin ihan äärettömän onnellinen, tuntuu pahalta kun joutuu väkisin turruttaan tunteita, kun haluis vaan niin paljon rakastaa ja pitää hyvänä sitä oikeeta.. :((, en tiedä osaisinko ees ketään muuta? kun just se mitä koin irl hänen kaa, ja miten hän tuntu niin mun tyypiltä, todella ihana ja sanoinkuvailemattoman omanlainen ihminen, pystysinpä mäkin tekeen hänet yhtä onnelliseksi, ei munkaa tarvii pelätä mitään vaik oonkin tosi tunteikas ja epävakaa, oon opetellut niin paljon asioita ja kaikkee, myös hänen kanssaan olo aina rauhallisempi kuitenkin. Mä todella toivon että asiat pikkuhiljaa järjestyis sittenki, vaikka vaikeeta on ollut :( </3

Niinpä..kaikki selviää varmasti. Aika näyttää.. Itsekin toivon että löytäisin vielä rakkauden ja hän rakastaisi minua siihen asti kun täällä vielä olen. Mutta eiköhän meistä aika moni sitä toivoisi. <3

• Anonyymi
      UUSI

Ethän enää suunnittele lähtemistä? <3

• Anonyymi
        UUSI

Ootamme yhteistä onnea

• UUSI

No kieltämät on se ollut joka päivä mieles... mut jos tarviit mua, niin en jättäis sua tänne yksin :c , oot hyvin rakas ja ihana. <3

• Anonyymi
        UUSI
        BPDBunny6666 kirjoitti:

No kieltämät on se ollut joka päivä mieles... mut jos tarviit mua, niin en jättäis sua tänne yksin :c , oot hyvin rakas ja ihana. <3

Sinä et ole lähtemässä minnekään. Rakas. -sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ootamme yhteistä onnea

Voi vattujen vattu häipyisit nyt nainen pois sen ruman ukkos kanssa joohan.Tulis tilalle joku kissa ihminen,joku mukava mummo.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et ole lähtemässä minnekään. Rakas. -sivusta

Sitä ei muut valitettavasti päätä, mut jos Veera tarvii mua... niin en vois lähteä </3

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      45
      3696
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      465
      3534
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      2979
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      88
      2095
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      150
      1749
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1700
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      122
      1465
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1410
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1192
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      6
      1085
    Aihe