Miten käytät sen ajan, mikä sinulla vielä on elettävänä? Se on sinun A R M O N A I K A S I.
Elätkö sen herjaamalla apostoli Paavalia?
Elätkö sen herjaamalla kristittyjä?
Vai elätkö sen muuten vaan elämällä jumalattomasti?
Jumalan tahto on, että käytät sen hyödyllisesti, siten, että etsit Jumalaa elämääsi, löydät myös hänet ja annat hänen pelastaa itsesi.
Sitten alat elää Jumalan tahdon mukaista elämää ja viimein pääset iankaikkiseen elämään Jeesuksen sovitustyön ansiosta.
”Ja hän on tehnyt koko ihmissuvun yhdestä ainoasta asumaan kaikkea maanpiiriä ja on säätänyt heille määrätyt ajat ja heidän asumisensa rajat,
että he etsisivät Jumalaa, jos ehkä voisivat hapuilemalla hänet löytää - hänet, joka kuitenkaan ei ole kaukana yhdestäkään meistä;”
Apt 17:26,27
MITEN KÄYTÄT ARMONAIKASI?
28
110
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tähänkin ketjuun tulee varmasti pilkkaajien kirjoituksia, mutta mitäpä se haittaa. Sehän on hyvä, jos he lukevat kirjoituksia, joissa kerrotaan evankeliumi, sanoma Jeesuksesta Kristuksesta, joka on rakastanut heitä niin paljon, että hän kärsi ja kuoli heidän syntiensä tähden.
- AnonyymiUUSI
Itse olen kokenut, että tämäkin Jeesuksen lupaus on totta ja toimii.
”Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan.”
Matt 6:33
Jumala pitää huolen omistaan. Hän antaa meille sen, mitä tarvitsemme, eikä jän hylkää koskaan omiaan. 😁
”Älkää olko vaelluksessanne ahneita; tyytykää siihen, mitä teillä on; sillä hän itse on sanonut: "En minä sinua hylkää enkä sinua jätä";
Heb 13:5
Jumalan huolenpito on siis konkretiaa, ei mitään teoreettista haihattelua.- AnonyymiUUSI
Minä en löytänyt Jeesusta. En löytänyt Häntä temppeleistä.
Mutta Hän löysi minut! Ja kuitenkaan en Häneltä hukassa ollutkaan. Miten olisinkaan voinut?
Uskoni ei tullut salamaniskuin tavoin. Uskoni kehkeytyi pitkällisen, masentavankin ikäänkuin taistelun kautta. Kuitenkin aina uskonihmisiä kunnioittaen.
Ja kun usko kumpuaa sydämestä, ei teoriasta,
Saattaa silloin löytää polkunsa, tiensä kuljettavaksi.
Polku saattaa olla kivinen ja mutkainenkin, kenties jopa juurakkoinen. Silloin on hyvä edelleen uskoa ja ennenkaikkea toivoa: "Huomenna kaikki on toisin."
Jumala saattaa muuttaa, jopa henkilökohtaista persoonaakin, positiivisessa mielessä. Antaen ja jakaen lahjojaan.
Kaikki muu voi muuttaa persoonaa negatiivisessa mielessä.
Jeesus kehoittaa meitä: " Menkää ja tehkää kansoja opetuslapsikseni."
Rohkeasti, ennakkoluulottomasti, viisaasti, ymmärtäen, jakamalla ymmärrystä ja sydämen lahjoja. Antakaa ja jakakaa. Sekä paljostanne, että vähästänne.
- uskom-mies- - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä en löytänyt Jeesusta. En löytänyt Häntä temppeleistä.
Mutta Hän löysi minut! Ja kuitenkaan en Häneltä hukassa ollutkaan. Miten olisinkaan voinut?
Uskoni ei tullut salamaniskuin tavoin. Uskoni kehkeytyi pitkällisen, masentavankin ikäänkuin taistelun kautta. Kuitenkin aina uskonihmisiä kunnioittaen.
Ja kun usko kumpuaa sydämestä, ei teoriasta,
Saattaa silloin löytää polkunsa, tiensä kuljettavaksi.
Polku saattaa olla kivinen ja mutkainenkin, kenties jopa juurakkoinen. Silloin on hyvä edelleen uskoa ja ennenkaikkea toivoa: "Huomenna kaikki on toisin."
Jumala saattaa muuttaa, jopa henkilökohtaista persoonaakin, positiivisessa mielessä. Antaen ja jakaen lahjojaan.
Kaikki muu voi muuttaa persoonaa negatiivisessa mielessä.
Jeesus kehoittaa meitä: " Menkää ja tehkää kansoja opetuslapsikseni."
Rohkeasti, ennakkoluulottomasti, viisaasti, ymmärtäen, jakamalla ymmärrystä ja sydämen lahjoja. Antakaa ja jakakaa. Sekä paljostanne, että vähästänne.
- uskom-mies-Kiitos. Se on hyvin totta, että ensin Jumala etsii ja kutsuu ihmistä ja sitten ihminen herää hengellisesti ja alkaa etsimään Jumalaa. Syntyy Jumalan ja ihmisen kohtaaminen, kuten sanoit, monen ahdistuksen ja kompuroinnin ja hapuilun kautta. Mutta se on sen arvoista!
- AnonyymiUUSI
Jumala seurasi tarkasti pilvien raosta Jeesuksen uhrikuolemaa,ja antoi heti täydet kymmenen pojoa!
"Jos ne ei tota usko,niin sitten Minä olen Belsebuub!" totesi Jahve Jeesuksen lennähdettyä pilven reunalle faijaansa moikkaamaan! - AnonyymiUUSI
Onkohan niin, että kyse on demonista voimista joista herjaajat eivät pääse eroon?
- AnonyymiUUSI
Jeesuksen seuraamiset on pelkkiä illuusoita.
Joh. 8:21
Puhuessaan taas kansalle Jeesus sanoi: "Minä menen pois. Silloin te etsitte minua mutta kuolette synteihinne. Minne minä menen, sinne ette te pääse."
1. Tim. 6:16
Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen- AnonyymiUUSI
Olen huomannut hyvin selvästi T e u v o, että sinä et seuraa Jeesusta eli et tahdo tehdä Jumalan tahtoa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen huomannut hyvin selvästi T e u v o, että sinä et seuraa Jeesusta eli et tahdo tehdä Jumalan tahtoa.
Riivaajat tuntee Jeesuksen ja osaa Paavalin kirjeet ulkoa.
Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?" - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Riivaajat tuntee Jeesuksen ja osaa Paavalin kirjeet ulkoa.
Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"Oho! Osaatko Paavalin kirjeet ulkoa?
Olen saanut kunnian kuulla Herran äänen ja se on jotain niin ihmeellistä, ettei osaa sanoiksi pukea kokonaisuudessaan.
Siinä saa hieman hipaisua taivaallisesta jo täällä maanpäällä.
Tuntee itsensä niin pieneksi ja samalla syntyy suunnaton ihailu Jumalaa kohtaan.
Samalla syntyy myös ilo.- AnonyymiUUSI
Olemattomien äänien kuuleminen vaikuttaa paranoidiselta harhalta.
Jeesus ei luvannut enää puhua paljoa edes omien apostoleiden kanssa.
Joh. 14:30
En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olemattomien äänien kuuleminen vaikuttaa paranoidiselta harhalta.
Jeesus ei luvannut enää puhua paljoa edes omien apostoleiden kanssa.
Joh. 14:30
En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.Miksi valehtelet, että olisit edesmennyt? Mitä sinä luulet valheella voittavasi?
Etkö tiedä, miten valehtelijoitten käy?
- AnonyymiUUSI
Jos olisit oikea Jeesuksen seuraaja, niin menisit sapattina Juutalaisten synagoogaan kuulemaan, mitä Jumala sinulle haluaa puhua.
Luuk. 4:16
Ja hän saapui Nasaretiin, jossa hänet oli kasvatettu, ja meni tapansa mukaan sapatinpäivänä synagoogaan ja nousi lukemaan.
Ei Jeesus ole mikään lahkoissa kaatuileva hihhuli.- AnonyymiUUSI
Teuvo hei! Lasketaanko kaatuiluksi sellaiset, kun kaaduin viime talvena peräti kolme kertaa liukkaalla kadulla?
- AnonyymiUUSI
Onko sinun ( TS ) mielestäsi todellakin toisten ihmisten herjaaminen Jumalan tahdon mukaista ja hänen käskyjensä täyttämistä?
Entä valehtelu? Olet laittanut liikkeelle älyttömän valhehuhun, että olisit edesmennyt! Etkö tosiaan tajua, että kaikkivaltias ja kaikkitietävä JUMALA NÄKEE SINUT JA SINUN VALHEESI!
- AnonyymiUUSI
Jumalan armonaika ei lopu koskaan.
Ps. 118:29
Kiittäkää Herraa! Hän on hyvä, iäti kestää hänen armonsa!
Armonajan päättymisellä uhkaavat lahkolaiset yrittävät saada ihmisen houkuteltua tekemään se heidän väärän opin ja eksytyksen mukainen uskonratkaisu, jolla ihminen sidotaan lahkon uskonharhoihin kiinni, eikä pois päästetä, ennen kuin olet maksanut lahkolle sen viimeisenkin euron.- AnonyymiUUSI
2. Aik. 7:6
Papit seisoivat palveluspaikoillaan, samoin leeviläiset soittimineen. Kuningas Daavid oli ne teettänyt sitä varten, että niillä säestettäisiin Herran ylistyslaulua "Iäti kestää hänen armonsa". Heitä vastapäätä papit soittivat torvia, ja esipihalla seisoi Israelin kansa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
2. Aik. 7:6
Papit seisoivat palveluspaikoillaan, samoin leeviläiset soittimineen. Kuningas Daavid oli ne teettänyt sitä varten, että niillä säestettäisiin Herran ylistyslaulua "Iäti kestää hänen armonsa". Heitä vastapäätä papit soittivat torvia, ja esipihalla seisoi Israelin kansa.Yleensä ratkaisua ja päätöstä kiirehtivä osapuoli on huijari.
Saatanalla on kova kiire, koska sillä on vähän päiviä jäljellä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä ratkaisua ja päätöstä kiirehtivä osapuoli on huijari.
Saatanalla on kova kiire, koska sillä on vähän päiviä jäljellä.Kukaan ei ole vielä Jeesusta seurannut.
Sellaiset tarinat ovat Jumalan sanan vastaisia.
Joh.3: 13 "Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa." - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei ole vielä Jeesusta seurannut.
Joh.3: 13 "Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa."Nyt se aika on tullut, josta tässä puhutaan:
3 Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia
4 ja kääntävät korvansa pois totuudesta ja kääntyvät taruihin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä ratkaisua ja päätöstä kiirehtivä osapuoli on huijari.
Saatanalla on kova kiire, koska sillä on vähän päiviä jäljellä.Sinulla todellakin on kova kiire, sillä ikäsi on korkea ja massapostitat samoja juttuja hätäisesti ja kiihkolla. Noinko luulet tekeväsi Jumslan tahdon?
- AnonyymiUUSI
Armonaika loppuu tasan silloin kun elämäsi loppuu. Kuoltuasi et enää parannusta voi tehdä eikä rukouksia puolestasi enää rukoilla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei ole vielä Jeesusta seurannut.
Joh.3: 13 "Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa."Jeesuksen seuraaminen on Jumalan käskyjen pitämistä. Sinä Teuvoseni käytät aikasi herjaamiseen. Ja väität olevasi edesmennyt!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Armonaika loppuu tasan silloin kun elämäsi loppuu. Kuoltuasi et enää parannusta voi tehdä eikä rukouksia puolestasi enää rukoilla.
Jeesus meni heti kuolemansa jälkeen Tuonelaan saarnaamaan vankeudessa oleville Nooan aikaisille ihmisten hengille. Kyllä kuolleillekin on julistettu sama evankeliumi Raamatun mukaan.
Kristuksen kärsimys ja korotus
1.Piet.3
18 Kärsihän Kristuskin ainutkertaisen kuoleman syntien tähden, syytön syyllisten puolesta, johdattaakseen teidät Jumalan luo. Hänen ruumiinsa surmattiin, mutta hengessä hänet tehtiin eläväksi. [Room. 5:6; Hepr. 9:24 | Room. 1:4; 2. Kor. 13:4]
19 Ja niin hän myös meni ja saarnasi vankeudessa oleville hengille, [1. Piet. 4:6]
20 jotka muinoin eivät totelleet Jumalaa, kun hän Nooan päivinä kärsivällisesti odotti sen ajan, kun arkkia rakennettiin. Vain muutama ihminen, kaikkiaan kahdeksan, pelastui arkissa veden kantamana. [1. Moos. 6:5-8,17-22]
21 Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus, [Ef. 5:26; Hepr. 10:22]
22 hänen, joka on mennyt taivaaseen ja istuu Jumalan oikealla puolella ja jolle on alistettu enkelit, vallat ja voimat. [Mark. 12:36+]
1. Piet. 4:6
Sillä sitä varten kuolleillekin on julistettu evankeliumi, että he tosin olisivat tuomitut lihassa niinkuin ihmiset, mutta että heillä hengessä olisi elämä, niinkuin Jumala elää. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus meni heti kuolemansa jälkeen Tuonelaan saarnaamaan vankeudessa oleville Nooan aikaisille ihmisten hengille. Kyllä kuolleillekin on julistettu sama evankeliumi Raamatun mukaan.
Kristuksen kärsimys ja korotus
1.Piet.3
18 Kärsihän Kristuskin ainutkertaisen kuoleman syntien tähden, syytön syyllisten puolesta, johdattaakseen teidät Jumalan luo. Hänen ruumiinsa surmattiin, mutta hengessä hänet tehtiin eläväksi. [Room. 5:6; Hepr. 9:24 | Room. 1:4; 2. Kor. 13:4]
19 Ja niin hän myös meni ja saarnasi vankeudessa oleville hengille, [1. Piet. 4:6]
20 jotka muinoin eivät totelleet Jumalaa, kun hän Nooan päivinä kärsivällisesti odotti sen ajan, kun arkkia rakennettiin. Vain muutama ihminen, kaikkiaan kahdeksan, pelastui arkissa veden kantamana. [1. Moos. 6:5-8,17-22]
21 Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus, [Ef. 5:26; Hepr. 10:22]
22 hänen, joka on mennyt taivaaseen ja istuu Jumalan oikealla puolella ja jolle on alistettu enkelit, vallat ja voimat. [Mark. 12:36 ]
1. Piet. 4:6
Sillä sitä varten kuolleillekin on julistettu evankeliumi, että he tosin olisivat tuomitut lihassa niinkuin ihmiset, mutta että heillä hengessä olisi elämä, niinkuin Jumala elää.Kuolleille julistettuun evankeliumiin liittyy myös tämä kohta.
Room. 10:18
Mutta minä kysyn: eivätkö he ole kuulleet? Kyllä ovat: "Heidän äänensä on kulkenut kaikkiin maihin, ja heidän sanansa maan piirin ääriin".
Paavali hyväksyi myös ns. sijaiskasteet kuolleitten puolesta. Paavali oli ensimmäinen "Mormooni".
1. Kor. 15:29
Mitä muutoin ne, jotka kastattavat itsensä kuolleitten puolesta, sillä saavat aikaan? Jos kuolleet eivät heräjä, miksi nämä sitten kastattavat itsensä heidän puolestaan? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuolleille julistettuun evankeliumiin liittyy myös tämä kohta.
Room. 10:18
Mutta minä kysyn: eivätkö he ole kuulleet? Kyllä ovat: "Heidän äänensä on kulkenut kaikkiin maihin, ja heidän sanansa maan piirin ääriin".
Paavali hyväksyi myös ns. sijaiskasteet kuolleitten puolesta. Paavali oli ensimmäinen "Mormooni".
1. Kor. 15:29
Mitä muutoin ne, jotka kastattavat itsensä kuolleitten puolesta, sillä saavat aikaan? Jos kuolleet eivät heräjä, miksi nämä sitten kastattavat itsensä heidän puolestaan?Paavali ei kulkenut Jeesuksen eläissä hänen mukanaan, eikä ollut paikalla Galilean vuorella, kun Jeesus antoi oikean kastekäskyn omille apostoleilleen.
lue: Matt.28:16-20
Tuo herjaaja joka palstalla herjaa ei saa enää mahdollisuutta.
Jopa täysin ulkopuoliset ateistitkin jotka ei ole Jeesuksesta kuulleet ovat paremmalla paikalla.
Tuo luopio on pahinta sorttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138