Oleskelulupa tai kielten päätös

Anonyymi-ap

10

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Oikea" hallitus tosiaan?

Heti kun aloittivat (ensin tappelu keskenään kesästä syksyyn) niin työttömyys lähti hurjaan nousuun. Joka kuukausi tuhansia työttömiä. Syyskuu 28 tuhatta!

Työllisyys sakkaa pahasti. Velkaa enemmän kuin Marin mutta nyt lyhyemmässä ajassa.

Köyhyys lisääntyy. Työttömien etuudet karsitaan tilanteessa jossa hallitus aikaansaa itse työttömyyttä. Kannustin ei toimi koska työhön ei työllisty koska yritykset potkii entisetkin pois.

Ja miksi talous ei pyöri? Koska meillä on 70% yrityksistä palvelualalla ja nyt leikataan, eikä rahaa tule yrityksen kassaan.

Kun leikkaat niiltä, jotka kaiken rahan vie joka kuukausi yrityksen kassaan, kilisee kassa nyt huonosti. Jos leikkaa 100€/kk miljoonalta, on se 100 miljoonaa euroa, joka kuukausi vähemmän yrittäjille. Leikkaus osuu yrityksiin.

Maahanmuutolla ei vitun merkitystä tähän!

• Anonyymi

Ota huomioon firmat ei saakaan valtion tukia juuri lainkaan ja jos saavat niin paljon vähemmän kuin marin aikaan onko firmat eläneet ylivarojensa onhan se pakko laittaa väkeä pihalle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota huomioon firmat ei saakaan valtion tukia juuri lainkaan ja jos saavat niin paljon vähemmän kuin marin aikaan onko firmat eläneet ylivarojensa onhan se pakko laittaa väkeä pihalle

Hallitus leikkaa yritysten tulopuolelta. Jos lähdet leikkaamaan kulutuksesta, käy juuri näin kuin nyt.

Markkinatalous on hankala paketti, eikä siinä toimi enää vanhat pelisäännöt.

Hallituksen olisi pitänyt olla leikkaamatta kulutusta. Tuottavuutta voi parantaa ja samalla pakottaa yrityksiä investoimaan.

Nyt hallitus itse aikaansaa työttömyyden. Joudumme takamatkalle kun työttömiä tulee 100 tuhatta lisää.

• Anonyymi

Nyt alkaa hiljalleen selvitä, että Suomi joutuu ottamaan takaisin kaikki ne, jotka ovat Suomen kautta menneet muihin maihin.
      Toivottavasti Suomi ymmärtää tehdä samoin ja palauttaa esimerkiksi Venäjälle sieltä tulleet.

• Anonyymi

Viimeksi kun Persut oli hallituksessa tuli 30 tuhatta Ruotsin kautta ja nyt on tullut jo tänä vuonna 45 tuhatta Intiasta ja Philippiineiltä.

Persut on tosiaan huippu maahanmuuton puolue!

• Anonyymi

Tänä vuonna tulleet on pääasiassa nuoria naisia ja tulevat tänne tekemään töitä ei loisimaan meidän verovaroilla.

• Anonyymi

Ja se on pelkästään persujen vika kyllä oot pihalla kuin lintulauta 😹😹😹

• Anonyymi

Hyvä hallitus on, ei muuta kuin kaikki joutilaat sosiaalipummit jo töihin tai rajan taakse.

• Anonyymi

Nyt odotamme Elokapinan ja muiden vasemmistonaisten mielenosoituksia stadin keskustaan vastustamaan muslimimiesten poistamista maasta.

• Anonyymi

Ainakin niin pitkään, kunnes elokapina kielletään rikollisjärjestönä.

Odotan mielenkiinnolla, mitä tapahtuu.
        Sitten ehkä kielletään myös pummilla matkustajien järjestö:
        https://yle.fi/a/74-20036911

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      23
      2315
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      82
      1225
    3. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      49
      1095
    4. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      115
      1066
    5. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      72
      1019
    6. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      16
      979
    7. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      57
      977
    8. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      930
    9. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      918
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      53
      916
    Aihe