Kun tulin uskoon niin ainojaan kerran koin Jumalan pelkoa kun täytyin Pyhällä Hengellä. Oli yksi kerta kun tunsin jotain kivun tapaista, johon liittyi suuri säikähdys, kivullisuus kesti arvijolliselta max. sekunnin ja kipu tapahtui joko tulotäyttöä ennen tai sen ihan alussa.Voisiko kokemani lyhytaikaa keställisöitynyt kipu olla jokin Pyhän Hengen täyttöön liittymätön syy? Esim. hoito johonkin, poistettiin jotakin, kuten laserkirurkijassa tehjään mutta nopejanmin? Sen jälkeen panttasin seuraavaista täyttökertaa, sillä siinä oli Jumalan läsnäolo, ikäänkuin Jumlan allekirjitus, pyhyytensä voimaa, jos niinsitä oikein osaan ies kuvaillakaan mitä siinä kojin.
Tarvitseeko Jumalan pelko olla tunnetila? Minulla ei ole sitä tunnetilaa. Muita tunnetila sen sijaan on varastosta löytynyt kohtaan Jumalaa.
Sitten on se totejamuskin :
"Täyvellisessä rakkauvessa ei pelkoa ole."
Olen huomannut että Putinia taitaa pelottaa toisinaan tietyt asijat. Mutta minulla ei ole ollut pelkoa oman nahkani takija, Jumalan armosta minua ei pelota nämä Jumalan kertomat asijat vaan innostun ja ojotan niitä.Miksi?
Koska meijän tulee nostaa päämme ja se ei tarkoita että peljätkää maajilman tapahtumia ja pelätkää kun pahan henkellisen ijentiteetin omaavat alkavat liittoutumaan, hakemaan valtaa, kunnes antikristus astuu esiin.
Tunnenko Jumalaa kuten Hänet tulee tuntea Hengessä ja Totuujessa? Eikö Jeesus verellään ostanut minut vapaaksi kansasta nimeltä suomalaiset kun kerran olen sijottu yksinomaan Jeesukseen Kristuksen, sillä kukaan toinen ei ole kuollut ijänkaikkisen pelastukseni ejestä. Ei Suomi, ei suomn kansa, ei Stubb, only Yeshua.
Tosi pyhille varoitus: Älä avaa seuraavallista linkkiä, et löyvä siitä henkellisyyyttä ja kuulemma se voi aiheuttaa sulle vaurijollisuutta. Minuun se ei vaikuta tuhoavasti vaikka olen kuten sinäkin monellisella tavallisella.
https://www.youtube.com/watch?v=ZvMsp7s78Do
Kovanaama aito,
Selef Urge
Jumalan peljästäväisyyjestä
3
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
saatanan lapset käyttävät typerää ateistisysteemiä hyväkseen.kaikenlaista saatanallisuutta joutuu usein kuulemaan mutta kuka maksaa niistä korvauksia?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/45740116-e9be-45d4-8465-32e3a547be82 - AnonyymiUUSI
"Jumala on rakkaus " > "Rakkaudessa ei ole pelkoa " 1 Joh: 4
miten voi kokea pelkoa Pyhässä Hengessä ! ? - AnonyymiUUSI
Ei voij olja tottja!
Mänin jiäkuapille ja avasin jiäkuapin ovellisen!
Ja ojotin ottavaiseni Arlan reikkalaisen jukurtin!
Vaan mitäpä olin kaupasta ottanutkaan !
Vatelma-ranaattiomena ja Valijon tuotteena!Eila lukee kanssa purkissa.
Päälle päin samanmuotoinen purkki! No, tämän hintaa en tiejä, joten otetaan maku vaan huomijoon nyt.
Tässä on hilloa ja jukurttija erikseen joten sekoitan ne yhteelliseen massaalliseen. Jaa, ihna ok, mutta Arlan päärynävanilja oli omaa luokkaansa.
4/5
Selef Urge
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138