Nyt sekin on totta. Suomen väki jaetaan kahteen kastiin jopa Linnan juhlissa. Sotaveteraanit ja lotat juhlitetaan ” varjo Itsenäisyyspäivänä” poissa rikkaiden ja nuorten juhlista, jotka pidetään oikeana Itsenäisyyspäivänä 6.12.
En ole nykyistä presidenttiä juurikaan arvostanut, mutta nyt en edes presidentiksi kutsu. Ei sitä arvoa ansaitse.
Suomeen kahdet eri Linnan juhlat
4
483
Vastaukset 4
- Anonyymi
Arvostusta jokaiselle sodassa sotineelle veteraanille ja lotille.
Hammastahna Stubbille ja ” hevosen naama” Rouvalleen ei arvostusta heru. - Anonyymi
Sielläpä ne Kyky kokkarit ja petturi Persut juhlikoot keskenään. Telkkari pysyy kiinni. Ei kiinnosta.
- Anonyymi
Tämä tästä enää puuttuikin sodan lisäksi. Ilkeävät tuollaisen tehdä vanhoille ihmisille. Hyi. Oksettaa ihan.
- Anonyymi
Minä taas näen asian niin, että ne ikääntyneet sotaveteraanit tarvitsevat oman arvokkaan juhlan, jossa ei ole rahvaan metakkaa ja sähläystä. Saavat olla rauhassa ja nauttia Presidentinlinnan herkuista yhdessä Cai-Göranin ja Suzannen kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1801452
- 851293
- 1041048
- 48869
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40753Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7646Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83636Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30566Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.91564Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44542