On kiva ilta kun saa laittaa naisten vaateet päällä onko muita samoissa kun minä olisi kiva mulla on naisten paita hame ja pikkuhousut tykään olla näin kun on aikaa?
Naisten pikkuhousut
15
482
Vastaukset
- Anonyymi
Laitan naisen sukkahousut ja tunnen olon seksikkääksi
- Anonyymi
Minä myös
- Anonyymi
Olit just saanut viimmesen pellen paikan. Joten pidä hyvänäs.
- Anonyymi
Joskus tulee vaatteiden alle laitettua korsetit ja sukkahousut nauhoilla kun lähtee kauppaan. Kiihottuu kun kulkee muiden seassa ja fantasioi josko joku mies vetäisi piiloosaan paikkaan ja nussisi pyllyyn. Oon siis 51v mies
- Anonyymi
Haaveilen että pukeudun vaatteiden alle tyttöillen ja menen isoon markettiin ja joudun myymälävartian kuulusteltavaksi ja hän pakottaa minut riisuuntumaan. Henkilökunta näkee minut naisen alusvaatteissa ja sukkahousuissa. Pitkän kuulustelun jälkeen pari myyjää ja vartija pakottavat minut ottamaan suihin ja pantavaksi pöydälle vuoronperään. Peppu kipeänä ja spermaavaluvana puen kiitollisena kokemuksesta päälleni ja lupaan tulla uudelleen pian
- Anonyymi
Haaveissa pukea kaikki mahdolliset alusasut päälle, silkkipöksyistä lantioliiveihin ja ohut vekkihame, röyhelö alushame. ukm 61
- Anonyymi
Itselläni juuri pitsikoristeinen musta lantioliivi sukkanauhasukkineen ja sellainen valkoinen alushame.
- Anonyymi
Minua kiihottaa sellaiset kunnon kokouset naisten alushousut. Esimerkiksi Maxi Sloggit on mukavat. Muutenkin alusavaatteissa suosin perinteisiä asuja. Housuliivit, alushame, body. Vaaleanruskeat irtosukat tai sukkahousut, mielummin hieman tukevammat, kruunaavat asun. Muita täteilijöitä?
- Anonyymi
Mitäs pelle ilmottelet saavutuksellas. Uskotaanhan vähemmälläkin sirkuksen pelle olet.
- Anonyymi
Haluisin löytää Keski-Uudenmaan suunnalta hoikan vanhan pienen mummon joka antaisi kokeilla asujaan, saisi palkaksi isoa kovaa kulliani, nussisin ja nuolisin, täällä haaveilee ja fantasoi puhdas terve +60ukm.
- Anonyymi
Pukeudun hepeniin kun poikaystävä tulee käymään. Miksei transfettarit voi myöntää homouttaan edes anonyymissä keskustelussa?
Sukkiksia ja pikkupöksyjä löytyy ja rintsikoita.
Kiimaista runkkailla "tyttönä"- Anonyymi
Pasko alles homppeli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pasko alles homppeli
Mitäs olet jakorasia perse ite. Itehän ryppynarus kunnon tiedät.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1498841Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492609Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282397- 432381
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961823- 971817
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä411219Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126