Naisten pikkuhousut

Anonyymi-ap

On kiva ilta kun saa laittaa naisten vaateet päällä onko muita samoissa kun minä olisi kiva mulla on naisten paita hame ja pikkuhousut tykään olla näin kun on aikaa?

15

482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laitan naisen sukkahousut ja tunnen olon seksikkääksi

• Anonyymi

Minä myös

• Anonyymi

Olit just saanut viimmesen pellen paikan. Joten pidä hyvänäs.

• Anonyymi

Joskus tulee vaatteiden alle laitettua korsetit ja sukkahousut nauhoilla kun lähtee kauppaan. Kiihottuu kun kulkee muiden seassa ja fantasioi josko joku mies vetäisi piiloosaan paikkaan ja nussisi pyllyyn. Oon siis 51v mies

• Anonyymi

Haaveilen että pukeudun vaatteiden alle tyttöillen ja menen isoon markettiin ja joudun myymälävartian kuulusteltavaksi ja hän pakottaa minut riisuuntumaan. Henkilökunta näkee minut naisen alusvaatteissa ja sukkahousuissa. Pitkän kuulustelun jälkeen pari myyjää ja vartija pakottavat minut ottamaan suihin ja pantavaksi pöydälle vuoronperään. Peppu kipeänä ja spermaavaluvana puen kiitollisena kokemuksesta päälleni ja lupaan tulla uudelleen pian

• Anonyymi

Haaveissa pukea kaikki mahdolliset alusasut päälle, silkkipöksyistä lantioliiveihin ja ohut vekkihame, röyhelö alushame. ukm 61

• Anonyymi

Itselläni juuri pitsikoristeinen musta lantioliivi sukkanauhasukkineen ja sellainen valkoinen alushame.

• Anonyymi

Minua kiihottaa sellaiset kunnon kokouset naisten alushousut. Esimerkiksi Maxi Sloggit on mukavat. Muutenkin alusavaatteissa suosin perinteisiä asuja. Housuliivit, alushame, body. Vaaleanruskeat irtosukat tai sukkahousut, mielummin hieman tukevammat, kruunaavat asun. Muita täteilijöitä?

• Anonyymi

Mitäs pelle ilmottelet saavutuksellas. Uskotaanhan vähemmälläkin sirkuksen pelle olet.

• Kiihotun maxi sloggeista myös . Mulla ei vaan oo vielä muuta täteilyyn sopivaa

• Anonyymi

Haluisin löytää Keski-Uudenmaan suunnalta hoikan vanhan pienen mummon joka antaisi kokeilla asujaan, saisi palkaksi isoa kovaa kulliani, nussisin ja nuolisin, täällä haaveilee ja fantasoi puhdas terve +60ukm.

• Anonyymi

Pukeudun hepeniin kun poikaystävä tulee käymään. Miksei transfettarit voi myöntää homouttaan edes anonyymissä keskustelussa?

• Sukkiksia ja pikkupöksyjä löytyy ja rintsikoita.
      Kiimaista runkkailla "tyttönä"

• Anonyymi

Pasko alles homppeli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pasko alles homppeli

Mitäs olet jakorasia perse ite. Itehän ryppynarus kunnon tiedät.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      149
      8841
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2609
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2397
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      43
      2381
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      196
      1823
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1817
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1693
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      41
      1219
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1126
    Aihe