Haluan antaa sinulle Uudenmaa nainen suuseksiä, Minulla on fantasioita hyväillä kahta ihmistä yhtä aikaa kielelläni hyvin pitkään ja tunkeutua sitä intohimoisesti silloin tällöin. Haluan kiihkeästi nuolla sinua cunnilingus doggy -asennossa. Olen polvillani takaapäin, levitän pakaroita käsilläni ja nuolen perineumiasi alaemättimestä ylempään klitorikseen asti. pillua mahdollisimman paljon. Sitten vedän huulilleni, aloin imemään klitorista, stimuloiden klitoriksen päätä kielelläni, joskus imeen klitorista osalla häpyhuulia ja häpyä. En ole suomalainen, joten älä kiinnitä huomiota virheisiini. Mies 50 vuotias.
Haluan nuolla pillua Doggy style -asennossa.
12
308
Vastaukset
- Anonyymi
Sama lingus-Seppo kuin aina ennenkin. Selittelee kirjoitusvirheensä nyt tekeytymällä ulkomaalaiseksi.
- Anonyymi
Ei kun spede niuvanniemestä buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä spede sinähän se vielä muistat missä olet.
- Anonyymi
Mitäs selittelet. Lopeta selittelys ja painu hevon vittuun täältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hähähää Mitäs olet.
- Anonyymi
Hähähää Mitäs selität kerroit sentään nimes.
- Anonyymi
Delaa kurppa
- Anonyymi
Hyppää narikkaas dorka.
- Anonyymi
Tulisitko tekemään tuon minun nätille +60 tasku venukselle, on hoikka ja pieni granny mutta halukas ja kiimainen pakkaus, voisimme yhdessä antaa sille nautintoja.
- Anonyymi
Eli rämesika loppupelissä buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli rämesika loppupelissä buaahaa
Niin mitäs olet rämesika. Miten tuo loppupeli liittyy sun olemukseen.
- Anonyymi
Tulen mielelläni palvelemaan tässä asiassa. Laita viestiä niin sovitaan jatkosta
Kieliherra(a)meiliboxi.fi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211841
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1351636Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill541540Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671362Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741356- 1501305
- 521218
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761163- 591158