Haluan antaa sinulle Uudenmaa nainen suuseksiä, Minulla on fantasioita hyväillä kahta ihmistä yhtä aikaa kielelläni hyvin pitkään ja tunkeutua sitä intohimoisesti silloin tällöin. Haluan kiihkeästi nuolla sinua cunnilingus doggy -asennossa. Olen polvillani takaapäin, levitän pakaroita käsilläni ja nuolen perineumiasi alaemättimestä ylempään klitorikseen asti. pillua mahdollisimman paljon. Sitten vedän huulilleni, aloin imemään klitorista, stimuloiden klitoriksen päätä kielelläni, joskus imeen klitorista osalla häpyhuulia ja häpyä. En ole suomalainen, joten älä kiinnitä huomiota virheisiini. Mies 50 vuotias.
Haluan nuolla pillua Doggy style -asennossa.
Anonyymi-ap
6
548
Vastaukset
- Anonyymi
Sama lingus-Seppo kuin aina ennenkin. Selittelee kirjoitusvirheensä nyt tekeytymällä ulkomaalaiseksi.
- Anonyymi
Ei kun spede niuvanniemestä buaahaa
- Anonyymi
Delaa kurppa
- Anonyymi
Tulisitko tekemään tuon minun nätille +60 tasku venukselle, on hoikka ja pieni granny mutta halukas ja kiimainen pakkaus, voisimme yhdessä antaa sille nautintoja.
- Anonyymi
Eli rämesika loppupelissä buaahaa
- Anonyymi
Tulen mielelläni palvelemaan tässä asiassa. Laita viestiä niin sovitaan jatkosta
Kieliherra(a)meiliboxi.fi
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä21011961- 298228
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.596363Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1785299- 585000
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai514533Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1194451- 1193956
- 833462
- 562010