Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa

Anonyymi-ap

Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinusta. Mitä jos tarttuisit joskus hihasta ja kysyisit mitä kuuluu? Olet vallannut ajatukseni kovin pitkälle, ja sydänkin sykkii sinulle eikä mistään tahdo tulla mitään. Tunnen suurta halua rakastaa sinua, halua antaa lämpöä, hellyyttä ja hyviä sanoja, siellä sydämessä on liekki sinulle, sinun takia. Ilman sinua se tahtoo kärventää minua. Tunnetko sen?

Täältä syvästä päädystä

26

1582

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Millä altaalla?

• Anonyymi

Kysy huomenna, miksi ei

• Anonyymi

Ei tunnu koska et päässy tarpeeksi syvälle.

• Anonyymi

Oi

Onneksi olkoon

Oot ottanut se askeleen

Jos toisenkin

Ootan jatkoa

Innolla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oi

Onneksi olkoon

Oot ottanut se askeleen

Jos toisenkin

Ootan jatkoa

Innolla

Olen ottanut

Kyllä

• Anonyymi

Samoin tunnen minäkin. Tulen vastaan ensikerralla kun näen sinut. Minä olen myös aika raunioina näissä tunteissani ja arki on haastavaa kun haaveilen sinusta ihan jatkuvasti.
      Olen halunnut sinua nyt reilu vuoden ja tämä tunne ei nyt ota laantuakseen koska sinäkin haluat selvästi minua. Jos tunne olisi yksipuolista olisin jo unohtanut😌
      Joskus on hyvä hypätä syvään päätyyn ja katsoa mitä tapahtuu.

• Anonyymi

Kuka olet? Voitko antaa jonkun merkin 🚬👩🏻‍🦳
        Tossa merkki multa 👩🏼‍❤️‍👨🏼😘🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen ja tämä ketä ikävöin on mies 👩🏼‍❤️‍👨🏻

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastailet koko ajan naisten postauksiin. Kaipaat siis naista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastailet koko ajan naisten postauksiin. Kaipaat siis naista?

En😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En😂

Sitten kannattaa varmaan vähän enemmän valikoiden heittää niitä koukkuja jokeen.

• Anonyymi

Koska olemme viimeksi nähneet ja tapahtuiko silloin jotain mitä ei ennen ole tapahtunut?
      Että tietäisin oletko hän..

• Anonyymi

Ei kunnolla nähdä, vain ohimennen. Muutamia vuosia siitä, kun istuimme keskustelemassa.

• Anonyymi

Taitaa siitä tulla taas pari kuukautta. Pyysin sinua pitelemään hetken jotain minulle kuuluvaa, kun asioin paikassa minkä pihalla istuit.

• Anonyymi

Miten voisin tarttua hihasta ja kysyä kuulumisiasi, kun et katsokaan minuun päin? Et ole huomaavinasikaan minua. Hädin tuskin edes tervehdit, jos et pysty välttämään mitenkään sitä.

• Anonyymi

Sanoinhan jo että en enää lainaile niitä levyjä. Vittukun koskaan tule takaisin.

• Anonyymi

Samat fiilikset erästä söpöä miestä kohtaan 🚬👩🏻‍🦳💋❤️👩🏼‍❤️‍👨🏼

• Anonyymi

No, täl naisel sama tilanne.

• Anonyymi

Taas nää kaks kiusaajaa, ovat nää samat naismaiset miehet, istuvat päivät yöt kirjoittamassa näitä kiusaamis kirjoituksia ja kyttäävät jotain ihmistä, ihminen ei pääse kauppaan, ei töihin, ei mökille ei siis minnekkään! Aika nöyryyttävää tää elämä! Eivät tajua noudattsa Suomen lakeja ihmisoikeuksista! Sairaat pitäis saada hoitoon, pois pahanteoista!!

• Anonyymi

Todella tunnen luissa ja sisuksissa! Kirjoitit sanat mun sielusta samat ovat.

• Anonyymi

M naista kohtaan on kyllä juuri aloituksen kaltaiset fiilikset, niin ihana

• Anonyymi

Tuntisin vahvemmin jos katsoisit silmiin ja sanoisit sen💞

• Anonyymi

UU beibee 🧝‍♂️😘😘

• Anonyymi

En mä ainakaan riitä hänelle

• Anonyymi

Jos tämä olisi minulle niin sanoisin et säkin olet mun mielessä. Ja mä tiedän, et molemmat ollaan kiinnostuneita toisistamme. Jos jotain tapahtuu niin tapahtuu, mut jos ei niin sit eletään sen mukaan. Elämä on ihana asia.

• Anonyymi

Anteeksi rakas etten pystynyt auttamaan sua enempää. Rakastan sinua.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      237
      3026
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      16
      1702
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      10
      1379
    4. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      104
      1228
    5. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      129
      1221
    6. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      75
      1137
    7. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      1042
    8. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      1035
    9. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      957
    10. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      135
      942
    Aihe