Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinusta. Mitä jos tarttuisit joskus hihasta ja kysyisit mitä kuuluu? Olet vallannut ajatukseni kovin pitkälle, ja sydänkin sykkii sinulle eikä mistään tahdo tulla mitään. Tunnen suurta halua rakastaa sinua, halua antaa lämpöä, hellyyttä ja hyviä sanoja, siellä sydämessä on liekki sinulle, sinun takia. Ilman sinua se tahtoo kärventää minua. Tunnetko sen?
Täältä syvästä päädystä
Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
22
731
Vastaukset
- Anonyymi
Millä altaalla?
- Anonyymi
Kysy huomenna, miksi ei
- Anonyymi
Ei tunnu koska et päässy tarpeeksi syvälle.
- Anonyymi
Pääsispä pääl,sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääsispä pääl,sivusta
Oi
Onneksi olkoon
Oot ottanut se askeleen
Jos toisenkin
Ootan jatkoa
Innolla - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi
Onneksi olkoon
Oot ottanut se askeleen
Jos toisenkin
Ootan jatkoa
InnollaOlen ottanut
Kyllä
- Anonyymi
Samoin tunnen minäkin. Tulen vastaan ensikerralla kun näen sinut. Minä olen myös aika raunioina näissä tunteissani ja arki on haastavaa kun haaveilen sinusta ihan jatkuvasti.
Olen halunnut sinua nyt reilu vuoden ja tämä tunne ei nyt ota laantuakseen koska sinäkin haluat selvästi minua. Jos tunne olisi yksipuolista olisin jo unohtanut😌
Joskus on hyvä hypätä syvään päätyyn ja katsoa mitä tapahtuu.- Anonyymi
Kuka olet? Voitko antaa jonkun merkin 🚬👩🏻🦳
Tossa merkki multa 👩🏼❤️👨🏼😘🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tossa merkki multa 👩🏼❤️👨🏼😘🤭Nainen ja tämä ketä ikävöin on mies 👩🏼❤️👨🏻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tossa merkki multa 👩🏼❤️👨🏼😘🤭Vastailet koko ajan naisten postauksiin. Kaipaat siis naista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastailet koko ajan naisten postauksiin. Kaipaat siis naista?
En😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En😂
Sitten kannattaa varmaan vähän enemmän valikoiden heittää niitä koukkuja jokeen.
- Anonyymi
Koska olemme viimeksi nähneet ja tapahtuiko silloin jotain mitä ei ennen ole tapahtunut?
Että tietäisin oletko hän..- Anonyymi
Ei kunnolla nähdä, vain ohimennen. Muutamia vuosia siitä, kun istuimme keskustelemassa.
- Anonyymi
Taitaa siitä tulla taas pari kuukautta. Pyysin sinua pitelemään hetken jotain minulle kuuluvaa, kun asioin paikassa minkä pihalla istuit.
- Anonyymi
Miten voisin tarttua hihasta ja kysyä kuulumisiasi, kun et katsokaan minuun päin? Et ole huomaavinasikaan minua. Hädin tuskin edes tervehdit, jos et pysty välttämään mitenkään sitä.
- Anonyymi
Sanoinhan jo että en enää lainaile niitä levyjä. Vittukun koskaan tule takaisin.
- Anonyymi
Tunge mulkkus kaverin perseeseen
- Anonyymi
Samat fiilikset erästä söpöä miestä kohtaan 🚬👩🏻🦳💋❤️👩🏼❤️👨🏼
- Anonyymi
No, täl naisel sama tilanne.
- Anonyymi
Todella tunnen luissa ja sisuksissa! Kirjoitit sanat mun sielusta samat ovat.
- AnonyymiUUSI
M naista kohtaan on kyllä juuri aloituksen kaltaiset fiilikset, niin ihana
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1141986- 811254
- 421075
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri145874Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu71817Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri27782Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu22731Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan36712Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i49710Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56669