Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden

Anonyymi-ap

Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun itken sinua, sen lohduttoman huudon sinulle? Entäpä jos löydämme toisemme?

Naiselle mieheltä

49

710

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Jees jees..Tämmöstä tänään.

• Anonyymi
        UUSI

Ei ollut minun aloitus joten älä innostu liikaa :)

• UUSI

En enää usko näihin,
      tai muutenkaan rakkauteen tai ihmeisiin.
      💔

• Anonyymi
        UUSI

Ei sun juttuihis gubbe täällä kukaan usko eikä edes tähän lapselliseen aloitukseesi.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sun juttuihis gubbe täällä kukaan usko eikä edes tähän lapselliseen aloitukseesi.

Vastaan kuin jollekin mutta en tunnistele itteeni gubettelusta vaikka mun kommenttiin sen
        TAAS KERRAN TUNGIT!!!

Mulle on se ja sama mitä joku uskoo
        tai ei usko jos se joku ei ole mun elämässäni.

Mut älä stanan hönö väitä musta mitään
        mikä ei pidä paikkaansa.

Ps
        tunti meni vissiin ja jatkoit samaa edelleen...
        Noh ei kai siinä mitään...

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on ihan selkeetä vainoa mitä sä teet mulle.
        Pitkäkestoista, jatkuvaa lähes jokapäiväistä
        jo vuoden.

• Anonyymi
        UUSI
        originalpieninainen kirjoitti:

Tää on ihan selkeetä vainoa mitä sä teet mulle.
        Pitkäkestoista, jatkuvaa lähes jokapäiväistä
        jo vuoden.

Tuo gubbettelevan henkilön jutut ei ole terveitä.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo gubbettelevan henkilön jutut ei ole terveitä.

On tai ei mut pitkäkestoista ja ahdistavaa
        vainoa toi on ollut.
        Ja siitä on mainintaa rikoslaissa.

• Anonyymi
      UUSI

Ehkä tunnen sen katseesta että välität

• Anonyymi
        UUSI

Tämä voisi olla mahdollista, mutta kun emme näe toisiamme. Sekin syventää ikävää ja tuskaa.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä, olemmehan peilejä.

• Anonyymi
      UUSI

Tosi rakkaus ja kaipaus kyseessä näköjään ❤️
      Eikö olekin kumma että lemmenasiat voi olla niin mutkaisia. Rakkauskin voi sairastuttaa mutta siihen on aina lääke ❤️👩🏻‍🦳

• UUSI

Mutkaisia voi olla vaikka mitkä asiat.
        Mutta se ei ole mutkaista että laitan tonne samaan nippuun sun juttuja myös mitkä
        lähtee eteenpäin tänään.

• Anonyymi
      UUSI

Joskus ajattelen, että tunnen. Ja joskus epäilen sitä, koska et näytä sitä ollenkaan.

• Anonyymi
      UUSI

❤️ Romanttista ❤️

• Anonyymi
      UUSI

En voi tietää. Ehkä jotain pientä turhautumista jamustasukkaisuutta kuitenkin viimeksi huomasin

• Anonyymi
      UUSI

En tunne mitään. Ja minulle ei haittaa vaikka vietät mieluummin aikaasi muitten kanssa kunhan saisin nähdä sinua, tiedän että en ole kedon Fredrik kukkanen. Mutta jostain syystä en saa.

• Anonyymi
        UUSI

Freesein

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Freesein

Huhhuh - ei tarvi olla se freesein, kunhan ei muistuta Reetua.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Huhhuh - ei tarvi olla se freesein, kunhan ei muistuta Reetua.

😂sivusta

• Anonyymi
      UUSI

jos tämä olisi minulle vastaisin, se mitä teet tai teette tappaa rakkauden, sulkee korvat, tekee tunnottamaksi, tuskaiseksi särkyväksi ja särkyneeksi. Ehkä se on voiton halua, näyttää itseään muille, myydä tunnetta mistä puuttuu aitous oikeaa ihmistä kohtaan, taipunus tehdä hyvää muille mutta unohtaa se tärkein ihminen ja mikä tekee hänestä hänen. Unohtaa että rakkauden alla on ihminen, ehkä mustasukkuisuutta hänen intohimoilleen, kiinnostuksille, vapaudesta kumpuaville Ilolle ja Hymylle. Ei ne toisiaan pois sulje, eikä niissä petetä, ne muodostavat ihmisen, jää vain tyhjä kuori mitä rakastat jos kohteet tuhotaan ja ihminen sisältä viedään. Siitä sinun pitäisi huutaa tuskaa, ei siitä että se henkilö ei sinua jaksa enää rakastaa. Elää tunteesta on eri asiaa kuin elää tunteella, elää tunteita ja oppia niitä. Ihminen on laaja kasa kaikkea elämää.

• Anonyymi
      UUSI

oletko koska innostunut tai tuntenut mielihyvää mistään muusta kuin ruoasta tai juomasta, tai kiihottumisesta. Viekö joku juttu mennessään, onko joku juttu mikä saa sinut liikkeelle, liikuttamaan vuoria, ylittämään valtameria, ja tuskastumaan kun saat itsestä kaiken irti, ylität itsesi, ja joku vie aina kaiken, elää tunteestasi, rakastaa sitä ja imee sinusta kaiken siitä. Leikkii sinulla, elämäsi on kuin labyrintin palanen tai palapelin osa mitä etsimään samanlaiseen peliin ja joku pala hävinnyt.

• Anonyymi
      UUSI

En tiedä kenenkään haluavan minua noin.
      Ei kukaan kaipaa, ei ole näyttänyt mitään siihen suuntaan.
      Miten siis voisin tuntea jonkun tuskan itseäni kohtaan.
      Ihan yksin olen vaeltanut tässä jo monen monta vuotta.
      Ihmettelen jos hän jotain tuntisi minua kohtaan.. olemme vieraita toisillemme, vaikka toisin saatamme tuntea.

• Anonyymi
      UUSI

Kaikki eivät rieuhu tunteitaan, näytä niitä estoitta ja "anna palaa" niin että kaikki näkee. Hillitty on täynnä tunnetta tai voi olla, ja se on sisäinen voima ihmisessä, vahvaa kun se lähtee itsestä, peilaa valinnoissasi juuri sinua itseään, tunteesi ja järkesi valtitsevat lopulta aina sinulle uskollisen valinnan. Jos elää muiden tunteita tai "tyhjentää" jotain väkisin ei ikinä saa mitä itse hakee. Ja joskus elämässä on muutoksia, ja haikeutta niistä. Mutta aina pitää olla uskollinen itselle, ja itseään kehittää, myös moraalisesti.

• Anonyymi
      UUSI

ja vielä kun elää oikein ja itselle rehellistä elämää, iloineen ja suruineen, se näkyy olemuksessa ja on surkeudessaankin vahvistavaa ja haluttavaa. Varmuus, niin sanottu sielukkuus, ei se paranna, jos se ei ole omaa, hetken helpotusta ehkä pientä kasvamista tai opettamista, mutta ainut tapa kerätä ja tulla jokisikin mitä haluaa, on elää, ja omia tunteita, omalla sydämellä, onnistua ja tehdä virheitä. Ja oppia, elämä on kasvamista, mutta myös elämistä ja rakastamista, joskus jopa vihaamista.

• Anonyymi
      UUSI

ei eletä tunteita ja kerätä niitä, vaan eletään ja tunnetaan. niin pysyy psyyke kunnossa, kaikkea ei voi tietää, ei voi estää, eikä aina voi onnistua, mutta aina matka on jo osa voittoa.

Nyt lähden täältä.

Nämä ovat minun elämän filosofiaa, yleensä kovin hillitty mutta ulospäin suuntautunut vaikka ei aina päällepäsmäri.

• Anonyymi
      UUSI

Tunnenpa hyvinkin,mutta olisitpa ollut kerrankin sanojesi mittainen

• Anonyymi
      UUSI

Näin paljon tuskaa erään miehen katseessa, mutta en tiennyt sitä mihin se liittyi. Selvyyden kaikkeen voi saada vain siten, että kaksi ihmistä oppivat tuntemaan toisensa viettämällä aikaa yhdessä.

• Anonyymi
        UUSI

👍👍👍

• Anonyymi
        UUSI

Hyvin kirjoittit olen kanssasi täysin samaa mieltä

• Anonyymi
      UUSI

Olen tuntenut suurta turhautumista puoleltasi mutta toisaalta suurta intohimoa. 😘...Onhan aikaa kohtaamisesta kulunut jo reilu vuosi. Joku pohjavire pitää hommaa kasassa ja se on maagista 💫

• Anonyymi
      UUSI

On tuttua kun tuli huudeltua nimeä ei auttanut.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä siinä alas vajoaa mies ei hyvältä kuulosta.

• Anonyymi
      UUSI

Näin se on.

• Anonyymi
      UUSI

En tunne mitään

• UUSI

Kyllä välillä on sellanen tunne, mutta nyt on tunne vahva, et kaikki järjestyy, sulle ja mulle. <3 Olet rakas ja tärkeä,kipusi on myös mun kipu </3 ja oon valmis mihi vaa, et sun ei tarttis kokea sellast.

• Anonyymi
        UUSI

Kääntyskö toi koko sun juttu jotenkin ympäri vai kuvittelenko vaan?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kääntyskö toi koko sun juttu jotenkin ympäri vai kuvittelenko vaan?

aika kertoo. minä uskon aitoihin tunteisiin, ja että ne voittaaa kaiken pahan täs maailmas <3

• Anonyymi
        UUSI
        BPDBunny6666 kirjoitti:

aika kertoo. minä uskon aitoihin tunteisiin, ja että ne voittaaa kaiken pahan täs maailmas <3

Ihana bunny <3 :')

• Anonyymi
      UUSI

Vahva tunne kun olet poissa viereltäni mutta silti tunnen sun läsnäolon 👩🏻‍🦳❤️👩🏼‍❤️‍👨🏼💋

• Anonyymi
        UUSI

Kun olet poissa viereltäni? No kun en ole viereensä päässyt kertaakaan, siinä mielessä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kun olet poissa viereltäni? No kun en ole viereensä päässyt kertaakaan, siinä mielessä.

Tilannehan pitää sitten korjata🤗
        Voiksä tulla tänne ❤️💋👩🏻‍🦳

• Anonyymi
      UUSI

Hyvin tunnen,mutta tunnetko sinä minun pettymykseni sinun suhteesi.

• Anonyymi
        UUSI

En. Mutta voitko kertoa, mihin minussa olet pettynyt? Saat sanoa.

• Anonyymi
      UUSI

Kertoisitko jotakin tunnisteita, minkä vain sinä ja hän tiedätte?

• Anonyymi
        UUSI

🚬👩🏻‍🦳🛗 tunnisteena mutta tiedän ettei kaivattu käy täällä palstalla 🤭

• Anonyymi
      UUSI

En valitettavasti ole koskaan tuntenut toisen ihmisen rakkautta enkä mitään muitakaan tunteita, jotka joku muu itsessään kokee. Omat tunteeni tunnen kyllä kehollisesti.

• Anonyymi
        UUSI

Etkö edes lapsena.

• Anonyymi
      UUSI

Hei, huomaan sinussa huokuvan epätoivon kartellin kourissa, miten meikäläisen tilanne hallinta on ollut täysin mitätöntä tähän asti, joten tilaan sun kartellisi tuohon ojan täytteeksi, niin.

T.ei tuollaiseen kiertopalkintoho enää kosketa, niin.

PS.kartellia, voi kartellia.......

https://m.youtube.com/watch?v=nYwFPaK6UQY

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      114
      1986
    2. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1254
    3. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1075
    4. Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi

”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri
      Pyhäjärvi
      145
      874
    5. Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta

ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu
      Ikävä
      71
      817
    6. Miten menee omasta mielestä?

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri
      Ähtäri
      27
      782
    7. Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa

Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu
      Ikävä
      22
      731
    8. Jos en enää

sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan
      Ikävä
      36
      712
    9. Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden

Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i
      Ikävä
      49
      710
    10. Ei mene kauaa että kaikki vedätykset

Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup
      Ikävä
      56
      669
    Aihe