Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun itken sinua, sen lohduttoman huudon sinulle? Entäpä jos löydämme toisemme?
Naiselle mieheltä
Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
49
710
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Jees jees..Tämmöstä tänään.
- AnonyymiUUSI
Ei ollut minun aloitus joten älä innostu liikaa :)
En enää usko näihin,
tai muutenkaan rakkauteen tai ihmeisiin.
💔- AnonyymiUUSI
Ei sun juttuihis gubbe täällä kukaan usko eikä edes tähän lapselliseen aloitukseesi.
Anonyymi kirjoitti:
Ei sun juttuihis gubbe täällä kukaan usko eikä edes tähän lapselliseen aloitukseesi.
Vastaan kuin jollekin mutta en tunnistele itteeni gubettelusta vaikka mun kommenttiin sen
TAAS KERRAN TUNGIT!!!
Mulle on se ja sama mitä joku uskoo
tai ei usko jos se joku ei ole mun elämässäni.
Mut älä stanan hönö väitä musta mitään
mikä ei pidä paikkaansa.
Ps
tunti meni vissiin ja jatkoit samaa edelleen...
Noh ei kai siinä mitään...Anonyymi kirjoitti:
Tää on ihan selkeetä vainoa mitä sä teet mulle.
Pitkäkestoista, jatkuvaa lähes jokapäiväistä
jo vuoden.- AnonyymiUUSI
originalpieninainen kirjoitti:
Tää on ihan selkeetä vainoa mitä sä teet mulle.
Pitkäkestoista, jatkuvaa lähes jokapäiväistä
jo vuoden.Tuo gubbettelevan henkilön jutut ei ole terveitä.
Anonyymi kirjoitti:
Tuo gubbettelevan henkilön jutut ei ole terveitä.
On tai ei mut pitkäkestoista ja ahdistavaa
vainoa toi on ollut.
Ja siitä on mainintaa rikoslaissa.
- AnonyymiUUSI
Ehkä tunnen sen katseesta että välität
- AnonyymiUUSI
Tämä voisi olla mahdollista, mutta kun emme näe toisiamme. Sekin syventää ikävää ja tuskaa.
- AnonyymiUUSI
Kyllä, olemmehan peilejä.
- AnonyymiUUSI
Tosi rakkaus ja kaipaus kyseessä näköjään ❤️
Eikö olekin kumma että lemmenasiat voi olla niin mutkaisia. Rakkauskin voi sairastuttaa mutta siihen on aina lääke ❤️👩🏻🦳Mutkaisia voi olla vaikka mitkä asiat.
Mutta se ei ole mutkaista että laitan tonne samaan nippuun sun juttuja myös mitkä
lähtee eteenpäin tänään.
- AnonyymiUUSI
Joskus ajattelen, että tunnen. Ja joskus epäilen sitä, koska et näytä sitä ollenkaan.
- AnonyymiUUSI
❤️ Romanttista ❤️
- AnonyymiUUSI
En voi tietää. Ehkä jotain pientä turhautumista jamustasukkaisuutta kuitenkin viimeksi huomasin
- AnonyymiUUSI
En tunne mitään. Ja minulle ei haittaa vaikka vietät mieluummin aikaasi muitten kanssa kunhan saisin nähdä sinua, tiedän että en ole kedon Fredrik kukkanen. Mutta jostain syystä en saa.
- AnonyymiUUSI
Freesein
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Freesein
Huhhuh - ei tarvi olla se freesein, kunhan ei muistuta Reetua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Huhhuh - ei tarvi olla se freesein, kunhan ei muistuta Reetua.
😂sivusta
- AnonyymiUUSI
jos tämä olisi minulle vastaisin, se mitä teet tai teette tappaa rakkauden, sulkee korvat, tekee tunnottamaksi, tuskaiseksi särkyväksi ja särkyneeksi. Ehkä se on voiton halua, näyttää itseään muille, myydä tunnetta mistä puuttuu aitous oikeaa ihmistä kohtaan, taipunus tehdä hyvää muille mutta unohtaa se tärkein ihminen ja mikä tekee hänestä hänen. Unohtaa että rakkauden alla on ihminen, ehkä mustasukkuisuutta hänen intohimoilleen, kiinnostuksille, vapaudesta kumpuaville Ilolle ja Hymylle. Ei ne toisiaan pois sulje, eikä niissä petetä, ne muodostavat ihmisen, jää vain tyhjä kuori mitä rakastat jos kohteet tuhotaan ja ihminen sisältä viedään. Siitä sinun pitäisi huutaa tuskaa, ei siitä että se henkilö ei sinua jaksa enää rakastaa. Elää tunteesta on eri asiaa kuin elää tunteella, elää tunteita ja oppia niitä. Ihminen on laaja kasa kaikkea elämää.
- AnonyymiUUSI
oletko koska innostunut tai tuntenut mielihyvää mistään muusta kuin ruoasta tai juomasta, tai kiihottumisesta. Viekö joku juttu mennessään, onko joku juttu mikä saa sinut liikkeelle, liikuttamaan vuoria, ylittämään valtameria, ja tuskastumaan kun saat itsestä kaiken irti, ylität itsesi, ja joku vie aina kaiken, elää tunteestasi, rakastaa sitä ja imee sinusta kaiken siitä. Leikkii sinulla, elämäsi on kuin labyrintin palanen tai palapelin osa mitä etsimään samanlaiseen peliin ja joku pala hävinnyt.
- AnonyymiUUSI
En tiedä kenenkään haluavan minua noin.
Ei kukaan kaipaa, ei ole näyttänyt mitään siihen suuntaan.
Miten siis voisin tuntea jonkun tuskan itseäni kohtaan.
Ihan yksin olen vaeltanut tässä jo monen monta vuotta.
Ihmettelen jos hän jotain tuntisi minua kohtaan.. olemme vieraita toisillemme, vaikka toisin saatamme tuntea. - AnonyymiUUSI
Kaikki eivät rieuhu tunteitaan, näytä niitä estoitta ja "anna palaa" niin että kaikki näkee. Hillitty on täynnä tunnetta tai voi olla, ja se on sisäinen voima ihmisessä, vahvaa kun se lähtee itsestä, peilaa valinnoissasi juuri sinua itseään, tunteesi ja järkesi valtitsevat lopulta aina sinulle uskollisen valinnan. Jos elää muiden tunteita tai "tyhjentää" jotain väkisin ei ikinä saa mitä itse hakee. Ja joskus elämässä on muutoksia, ja haikeutta niistä. Mutta aina pitää olla uskollinen itselle, ja itseään kehittää, myös moraalisesti.
- AnonyymiUUSI
ja vielä kun elää oikein ja itselle rehellistä elämää, iloineen ja suruineen, se näkyy olemuksessa ja on surkeudessaankin vahvistavaa ja haluttavaa. Varmuus, niin sanottu sielukkuus, ei se paranna, jos se ei ole omaa, hetken helpotusta ehkä pientä kasvamista tai opettamista, mutta ainut tapa kerätä ja tulla jokisikin mitä haluaa, on elää, ja omia tunteita, omalla sydämellä, onnistua ja tehdä virheitä. Ja oppia, elämä on kasvamista, mutta myös elämistä ja rakastamista, joskus jopa vihaamista.
- AnonyymiUUSI
ei eletä tunteita ja kerätä niitä, vaan eletään ja tunnetaan. niin pysyy psyyke kunnossa, kaikkea ei voi tietää, ei voi estää, eikä aina voi onnistua, mutta aina matka on jo osa voittoa.
Nyt lähden täältä.
Nämä ovat minun elämän filosofiaa, yleensä kovin hillitty mutta ulospäin suuntautunut vaikka ei aina päällepäsmäri. - AnonyymiUUSI
Tunnenpa hyvinkin,mutta olisitpa ollut kerrankin sanojesi mittainen
- AnonyymiUUSI
Näin paljon tuskaa erään miehen katseessa, mutta en tiennyt sitä mihin se liittyi. Selvyyden kaikkeen voi saada vain siten, että kaksi ihmistä oppivat tuntemaan toisensa viettämällä aikaa yhdessä.
- AnonyymiUUSI
👍👍👍
- AnonyymiUUSI
Hyvin kirjoittit olen kanssasi täysin samaa mieltä
- AnonyymiUUSI
Olen tuntenut suurta turhautumista puoleltasi mutta toisaalta suurta intohimoa. 😘...Onhan aikaa kohtaamisesta kulunut jo reilu vuosi. Joku pohjavire pitää hommaa kasassa ja se on maagista 💫
- AnonyymiUUSI
On tuttua kun tuli huudeltua nimeä ei auttanut.
- AnonyymiUUSI
Kyllä siinä alas vajoaa mies ei hyvältä kuulosta.
- AnonyymiUUSI
Näin se on.
- AnonyymiUUSI
En tunne mitään
Kyllä välillä on sellanen tunne, mutta nyt on tunne vahva, et kaikki järjestyy, sulle ja mulle. <3 Olet rakas ja tärkeä,kipusi on myös mun kipu </3 ja oon valmis mihi vaa, et sun ei tarttis kokea sellast.
- AnonyymiUUSI
Kääntyskö toi koko sun juttu jotenkin ympäri vai kuvittelenko vaan?
Anonyymi kirjoitti:
Kääntyskö toi koko sun juttu jotenkin ympäri vai kuvittelenko vaan?
aika kertoo. minä uskon aitoihin tunteisiin, ja että ne voittaaa kaiken pahan täs maailmas <3
- AnonyymiUUSI
BPDBunny6666 kirjoitti:
aika kertoo. minä uskon aitoihin tunteisiin, ja että ne voittaaa kaiken pahan täs maailmas <3
Ihana bunny <3 :')
- AnonyymiUUSI
Vahva tunne kun olet poissa viereltäni mutta silti tunnen sun läsnäolon 👩🏻🦳❤️👩🏼❤️👨🏼💋
- AnonyymiUUSI
Kun olet poissa viereltäni? No kun en ole viereensä päässyt kertaakaan, siinä mielessä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kun olet poissa viereltäni? No kun en ole viereensä päässyt kertaakaan, siinä mielessä.
Tilannehan pitää sitten korjata🤗
Voiksä tulla tänne ❤️💋👩🏻🦳
- AnonyymiUUSI
Hyvin tunnen,mutta tunnetko sinä minun pettymykseni sinun suhteesi.
- AnonyymiUUSI
En. Mutta voitko kertoa, mihin minussa olet pettynyt? Saat sanoa.
- AnonyymiUUSI
Kertoisitko jotakin tunnisteita, minkä vain sinä ja hän tiedätte?
- AnonyymiUUSI
🚬👩🏻🦳🛗 tunnisteena mutta tiedän ettei kaivattu käy täällä palstalla 🤭
- AnonyymiUUSI
En valitettavasti ole koskaan tuntenut toisen ihmisen rakkautta enkä mitään muitakaan tunteita, jotka joku muu itsessään kokee. Omat tunteeni tunnen kyllä kehollisesti.
- AnonyymiUUSI
Etkö edes lapsena.
- AnonyymiUUSI
Hei, huomaan sinussa huokuvan epätoivon kartellin kourissa, miten meikäläisen tilanne hallinta on ollut täysin mitätöntä tähän asti, joten tilaan sun kartellisi tuohon ojan täytteeksi, niin.
T.ei tuollaiseen kiertopalkintoho enää kosketa, niin.
PS.kartellia, voi kartellia.......
https://m.youtube.com/watch?v=nYwFPaK6UQY
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1141986- 811254
- 421075
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri145874Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu71817Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri27782Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu22731Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan36712Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i49710Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56669