Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun itken sinua, sen lohduttoman huudon sinulle? Entäpä jos löydämme toisemme?
Naiselle mieheltä
Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
68
1988
Vastaukset
- Anonyymi
Jees jees..Tämmöstä tänään.
- Anonyymi
Ei ollut minun aloitus joten älä innostu liikaa :)
En enää usko näihin,
tai muutenkaan rakkauteen tai ihmeisiin.
💔- Anonyymi
Ei sun juttuihis gubbe täällä kukaan usko eikä edes tähän lapselliseen aloitukseesi.
Anonyymi kirjoitti:
Ei sun juttuihis gubbe täällä kukaan usko eikä edes tähän lapselliseen aloitukseesi.
Vastaan kuin jollekin mutta en tunnistele itteeni gubettelusta vaikka mun kommenttiin sen
TAAS KERRAN TUNGIT!!!
Mulle on se ja sama mitä joku uskoo
tai ei usko jos se joku ei ole mun elämässäni.
Mut älä stanan hönö väitä musta mitään
mikä ei pidä paikkaansa.
Ps
tunti meni vissiin ja jatkoit samaa edelleen...
Noh ei kai siinä mitään...Anonyymi kirjoitti:
Tää on ihan selkeetä vainoa mitä sä teet mulle.
Pitkäkestoista, jatkuvaa lähes jokapäiväistä
jo vuoden.- Anonyymi
originalpieninainen kirjoitti:
Tää on ihan selkeetä vainoa mitä sä teet mulle.
Pitkäkestoista, jatkuvaa lähes jokapäiväistä
jo vuoden.Tuo gubbettelevan henkilön jutut ei ole terveitä.
Anonyymi kirjoitti:
Tuo gubbettelevan henkilön jutut ei ole terveitä.
On tai ei mut pitkäkestoista ja ahdistavaa
vainoa toi on ollut.
Ja siitä on mainintaa rikoslaissa.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melkein samaa mieltä, paitsi näitä vähän hitaita ja sinnikkäitä poikkeusyksilöitä ikävä kyllä on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meitä on vähintään kaksi ja minä toinen heisyä kysyn sinulta koko tämän pyhän guppe sakramentin edessä, että Koetko itse olevas taerve luulojes kanssa?
- Anonyymi
originalpieninainen kirjoitti:
On tai ei mut pitkäkestoista ja ahdistavaa
vainoa toi on ollut.
Ja siitä on mainintaa rikoslaissa.Luehan sinäkin guppe se fin lex paremmin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun uskomus siihen, että tämä originalguppe on joku sun groomausprojekti on varsin sairas
Anonyymi kirjoitti:
Sun uskomus siihen, että tämä originalguppe on joku sun groomausprojekti on varsin sairas
Ärsyttää olla tällänen vanhus joka ei
oikein tiiä kaikkia nykyajan sanontoja..
Pyh.... 😤
- Anonyymi
Ehkä tunnen sen katseesta että välität
- Anonyymi
Tämä voisi olla mahdollista, mutta kun emme näe toisiamme. Sekin syventää ikävää ja tuskaa.
- Anonyymi
Jos se ei kerran tappaakaa voi
- Anonyymi
Kyllä, olemmehan peilejä.
- Anonyymi
Tosi rakkaus ja kaipaus kyseessä näköjään ❤️
Eikö olekin kumma että lemmenasiat voi olla niin mutkaisia. Rakkauskin voi sairastuttaa mutta siihen on aina lääke ❤️👩🏻🦳Mutkaisia voi olla vaikka mitkä asiat.
Mutta se ei ole mutkaista että laitan tonne samaan nippuun sun juttuja myös mitkä
lähtee eteenpäin tänään.
- Anonyymi
Joskus ajattelen, että tunnen. Ja joskus epäilen sitä, koska et näytä sitä ollenkaan.
- Anonyymi
❤️ Romanttista ❤️
- Anonyymi
En voi tietää. Ehkä jotain pientä turhautumista jamustasukkaisuutta kuitenkin viimeksi huomasin
- Anonyymi
En tunne mitään. Ja minulle ei haittaa vaikka vietät mieluummin aikaasi muitten kanssa kunhan saisin nähdä sinua, tiedän että en ole kedon Fredrik kukkanen. Mutta jostain syystä en saa.
- Anonyymi
Freesein
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Freesein
Huhhuh - ei tarvi olla se freesein, kunhan ei muistuta Reetua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huhhuh - ei tarvi olla se freesein, kunhan ei muistuta Reetua.
😂sivusta
- Anonyymi
jos tämä olisi minulle vastaisin, se mitä teet tai teette tappaa rakkauden, sulkee korvat, tekee tunnottamaksi, tuskaiseksi särkyväksi ja särkyneeksi. Ehkä se on voiton halua, näyttää itseään muille, myydä tunnetta mistä puuttuu aitous oikeaa ihmistä kohtaan, taipunus tehdä hyvää muille mutta unohtaa se tärkein ihminen ja mikä tekee hänestä hänen. Unohtaa että rakkauden alla on ihminen, ehkä mustasukkuisuutta hänen intohimoilleen, kiinnostuksille, vapaudesta kumpuaville Ilolle ja Hymylle. Ei ne toisiaan pois sulje, eikä niissä petetä, ne muodostavat ihmisen, jää vain tyhjä kuori mitä rakastat jos kohteet tuhotaan ja ihminen sisältä viedään. Siitä sinun pitäisi huutaa tuskaa, ei siitä että se henkilö ei sinua jaksa enää rakastaa. Elää tunteesta on eri asiaa kuin elää tunteella, elää tunteita ja oppia niitä. Ihminen on laaja kasa kaikkea elämää.
- Anonyymi
oletko koska innostunut tai tuntenut mielihyvää mistään muusta kuin ruoasta tai juomasta, tai kiihottumisesta. Viekö joku juttu mennessään, onko joku juttu mikä saa sinut liikkeelle, liikuttamaan vuoria, ylittämään valtameria, ja tuskastumaan kun saat itsestä kaiken irti, ylität itsesi, ja joku vie aina kaiken, elää tunteestasi, rakastaa sitä ja imee sinusta kaiken siitä. Leikkii sinulla, elämäsi on kuin labyrintin palanen tai palapelin osa mitä etsimään samanlaiseen peliin ja joku pala hävinnyt.
- Anonyymi
En tiedä kenenkään haluavan minua noin.
Ei kukaan kaipaa, ei ole näyttänyt mitään siihen suuntaan.
Miten siis voisin tuntea jonkun tuskan itseäni kohtaan.
Ihan yksin olen vaeltanut tässä jo monen monta vuotta.
Ihmettelen jos hän jotain tuntisi minua kohtaan.. olemme vieraita toisillemme, vaikka toisin saatamme tuntea. - Anonyymi
Kaikki eivät rieuhu tunteitaan, näytä niitä estoitta ja "anna palaa" niin että kaikki näkee. Hillitty on täynnä tunnetta tai voi olla, ja se on sisäinen voima ihmisessä, vahvaa kun se lähtee itsestä, peilaa valinnoissasi juuri sinua itseään, tunteesi ja järkesi valtitsevat lopulta aina sinulle uskollisen valinnan. Jos elää muiden tunteita tai "tyhjentää" jotain väkisin ei ikinä saa mitä itse hakee. Ja joskus elämässä on muutoksia, ja haikeutta niistä. Mutta aina pitää olla uskollinen itselle, ja itseään kehittää, myös moraalisesti.
- Anonyymi
ja vielä kun elää oikein ja itselle rehellistä elämää, iloineen ja suruineen, se näkyy olemuksessa ja on surkeudessaankin vahvistavaa ja haluttavaa. Varmuus, niin sanottu sielukkuus, ei se paranna, jos se ei ole omaa, hetken helpotusta ehkä pientä kasvamista tai opettamista, mutta ainut tapa kerätä ja tulla jokisikin mitä haluaa, on elää, ja omia tunteita, omalla sydämellä, onnistua ja tehdä virheitä. Ja oppia, elämä on kasvamista, mutta myös elämistä ja rakastamista, joskus jopa vihaamista.
- Anonyymi
ei eletä tunteita ja kerätä niitä, vaan eletään ja tunnetaan. niin pysyy psyyke kunnossa, kaikkea ei voi tietää, ei voi estää, eikä aina voi onnistua, mutta aina matka on jo osa voittoa.
Nyt lähden täältä.
Nämä ovat minun elämän filosofiaa, yleensä kovin hillitty mutta ulospäin suuntautunut vaikka ei aina päällepäsmäri. - Anonyymi
Tunnenpa hyvinkin,mutta olisitpa ollut kerrankin sanojesi mittainen
- Anonyymi
Näin paljon tuskaa erään miehen katseessa, mutta en tiennyt sitä mihin se liittyi. Selvyyden kaikkeen voi saada vain siten, että kaksi ihmistä oppivat tuntemaan toisensa viettämällä aikaa yhdessä.
- Anonyymi
👍👍👍
- Anonyymi
Hyvin kirjoittit olen kanssasi täysin samaa mieltä
- Anonyymi
Olen tuntenut suurta turhautumista puoleltasi mutta toisaalta suurta intohimoa. 😘...Onhan aikaa kohtaamisesta kulunut jo reilu vuosi. Joku pohjavire pitää hommaa kasassa ja se on maagista 💫
- Anonyymi
On tuttua kun tuli huudeltua nimeä ei auttanut.
- Anonyymi
Kyllä siinä alas vajoaa mies ei hyvältä kuulosta.
- Anonyymi
Näin se on.
- Anonyymi
En tunne mitään
Kyllä välillä on sellanen tunne, mutta nyt on tunne vahva, et kaikki järjestyy, sulle ja mulle. <3 Olet rakas ja tärkeä,kipusi on myös mun kipu </3 ja oon valmis mihi vaa, et sun ei tarttis kokea sellast.
- Anonyymi
Kääntyskö toi koko sun juttu jotenkin ympäri vai kuvittelenko vaan?
Anonyymi kirjoitti:
Kääntyskö toi koko sun juttu jotenkin ympäri vai kuvittelenko vaan?
aika kertoo. minä uskon aitoihin tunteisiin, ja että ne voittaaa kaiken pahan täs maailmas <3
- Anonyymi
BPDBunny6666 kirjoitti:
aika kertoo. minä uskon aitoihin tunteisiin, ja että ne voittaaa kaiken pahan täs maailmas <3
Ihana bunny <3 :')
- Anonyymi
Vahva tunne kun olet poissa viereltäni mutta silti tunnen sun läsnäolon 👩🏻🦳❤️👩🏼❤️👨🏼💋
- Anonyymi
Kun olet poissa viereltäni? No kun en ole viereensä päässyt kertaakaan, siinä mielessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun olet poissa viereltäni? No kun en ole viereensä päässyt kertaakaan, siinä mielessä.
Tilannehan pitää sitten korjata🤗
Voiksä tulla tänne ❤️💋👩🏻🦳
- Anonyymi
Hyvin tunnen,mutta tunnetko sinä minun pettymykseni sinun suhteesi.
- Anonyymi
En. Mutta voitko kertoa, mihin minussa olet pettynyt? Saat sanoa.
- Anonyymi
Kertoisitko jotakin tunnisteita, minkä vain sinä ja hän tiedätte?
- Anonyymi
🚬👩🏻🦳🛗 tunnisteena mutta tiedän ettei kaivattu käy täällä palstalla 🤭
- Anonyymi
En valitettavasti ole koskaan tuntenut toisen ihmisen rakkautta enkä mitään muitakaan tunteita, jotka joku muu itsessään kokee. Omat tunteeni tunnen kyllä kehollisesti.
- Anonyymi
Etkö edes lapsena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö edes lapsena.
No en edes lapsena. Ei toisen tunteita etäisyyksien lävitse voi tuntea. Sehän on itsestään selvyys.
Eivät toisen ihmisen tunteet mitenkään tunnu toisessa, erillisessä ihmisessä. Pitäisi uskoa johonkin telepatiaan tai telekinesiaan, jossa etäisyyksistä huomiotta ajatuksella voi liikuttaa toisen kehon molekyylejä. Eihän tuossa ole mitään järkeä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en edes lapsena. Ei toisen tunteita etäisyyksien lävitse voi tuntea. Sehän on itsestään selvyys.
Eivät toisen ihmisen tunteet mitenkään tunnu toisessa, erillisessä ihmisessä. Pitäisi uskoa johonkin telepatiaan tai telekinesiaan, jossa etäisyyksistä huomiotta ajatuksella voi liikuttaa toisen kehon molekyylejä. Eihän tuossa ole mitään järkeä.Lapseni, jo aikuinen, on kehitysvammainen. Hän osaa sanoittaa rakkauden. Sanoo usein esim. puhelimessa puhuessamne, että "tuntee äidin rakkauden". Nuorena, lapsena hän osasi sanoa, tuntea sen halatessamne. Hän toden totta "aisti" sen rakkauden lämpimän tunteen, joka valui välillämme. Nyt hän tuntee sen puhelimessa puhuessamme, kun tunteet ovat vahvat, ja ikävä on kova, niin kuin tunnen minäkin.
Väitän, että vahvat tunteet tuntuvat myös etänä. Ehkä herkkä ihminen aistii sen paremmin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapseni, jo aikuinen, on kehitysvammainen. Hän osaa sanoittaa rakkauden. Sanoo usein esim. puhelimessa puhuessamne, että "tuntee äidin rakkauden". Nuorena, lapsena hän osasi sanoa, tuntea sen halatessamne. Hän toden totta "aisti" sen rakkauden lämpimän tunteen, joka valui välillämme. Nyt hän tuntee sen puhelimessa puhuessamme, kun tunteet ovat vahvat, ja ikävä on kova, niin kuin tunnen minäkin.
Väitän, että vahvat tunteet tuntuvat myös etänä. Ehkä herkkä ihminen aistii sen paremmin?Kyllä voi tuntea. Monet kahden ihmisen väliset romanttiset suhteet kertovat tästä. Olen lukenut elämänkertoja, joissa tämä on totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapseni, jo aikuinen, on kehitysvammainen. Hän osaa sanoittaa rakkauden. Sanoo usein esim. puhelimessa puhuessamne, että "tuntee äidin rakkauden". Nuorena, lapsena hän osasi sanoa, tuntea sen halatessamne. Hän toden totta "aisti" sen rakkauden lämpimän tunteen, joka valui välillämme. Nyt hän tuntee sen puhelimessa puhuessamme, kun tunteet ovat vahvat, ja ikävä on kova, niin kuin tunnen minäkin.
Väitän, että vahvat tunteet tuntuvat myös etänä. Ehkä herkkä ihminen aistii sen paremmin?Tottakai sen halatessa tuntee. Sehän on konkreettisesti se toisen energia siinä! 😂
Minä puhun siitä, että en todellakaan tunne "rakkautta" etänä, kun en ole koko ihmistä nähnyt maailman aikoihin. Mistä helvetistä minä voin tietää millä hetkellä se toinen jossain tuolla matkan päässä "rakastaa" minua tai "kaipaa" minua? En mistään! Mielikuvitusta tuo on kaikki. Toiveajattelua ja haihattelua. Mutta kiva tietysti, jos jotkut sen kokee. Varmasti tosi mukava tuntea toisen rakastavan joka päivä vähän milloin sattuu, vaikka yllättäen kesken kauppareissun. 😂
- Anonyymi
Hei, huomaan sinussa huokuvan epätoivon kartellin kourissa, miten meikäläisen tilanne hallinta on ollut täysin mitätöntä tähän asti, joten tilaan sun kartellisi tuohon ojan täytteeksi, niin.
T.ei tuollaiseen kiertopalkintoho enää kosketa, niin.
PS.kartellia, voi kartellia.......
https://m.youtube.com/watch?v=nYwFPaK6UQY- Anonyymi
Joo monenkin tarinahoron jonnin joutavat kurnukset jäi suohon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo monenkin tarinahoron jonnin joutavat kurnukset jäi suohon
Lantti son joka pojan tienattava
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lantti son joka pojan tienattava
Joo vaippa kartelli vähintään. Turhaan sä pullistelet. Kiertiskin, taitaa olla lähempänä nunnaa.
- Anonyymi
Haluatko sinäkin saada naisten sydämet hymyilemään kuin mr wade wilson?
- Anonyymi
No olen monta kertaa sanonut, että kavereita voidaan olla, mutta EI sen enempää.
Jos enempi haluat, lisää "rintamalinjaa" paistetut lätyt ei toimi, tai no sen yhen kerran?
Sorry /4 lasta ja yh. Isä > senkin stalkkari . . . - Anonyymi
Tunnen, oiiih! Syksyisen veden liristessä katolta kuin keijukainen pissisi puroon kulaana kesäyönä, tuuli toi paperitehtaan hajuisen kainalohien tuoksusi, poiketen matkalla hakemassa lievestuoreelta potkua. Haluaisin ottaa sätkäkessun kellastamat sormesi omiani vasten, tuntea psyykelääkkeen hajuisen hengityksesi poskellani. Ikävä raastaa minut loppuun, kuin viimeksi jättämäsi herpesvirus, joka levisi nyt myös laajalti pakaravakoon. Löydämme varmasti toisemme, viimeistään ihotautipolilta, oi makkaraperunoilta haiseva adonikseni, sinapit rinnuksillasi...tulethan jo tänä yönä? Mielellään ei heti reisille, kuten viimeksi...
- Anonyymi
.Lotta ❤️ Jari.
- Anonyymi
Tunne on molemminpuolinen. Mistä löydän sinut..En päässyt palaamaan ajoissa "veneelle". Yhteystiedot puuttuu..
- Anonyymi
Olen täysin valmis siihen. Ota yhteyttä vain.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607204- 1243911
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.263190- 212738
- 272403
- 232152
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3691953- 251930
- 471870
- 321858