Mistä 50 mies löytäisi vanhempaa nais seuraa jota vois autella vähäsen ja korvauksen hoitaa luonnossa itä suomesta
Vanhempaa nais seuraa
13
249
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä olisi 70v leski rouva ja tarttis seksi apuja harmi vähän kaukana olen pohjanmaalla
- Anonyymi
Täsä olis 55v.mies avuksi sulle 70v.leski
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täsä olis 55v.mies avuksi sulle 70v.leski
Oletko millainen mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko millainen mies
Terve raitis luotettava vakityössä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terve raitis luotettava vakityössä.
Miten tyydyttäisit minut
- Anonyymi
Täällä olisi semmoinen 65 v viriili sporttimimmi, olen kokeilun haluinen kaikessa, tykkään pitkistä sessioista, myös saa käyttää kaikkia kolmea aukkoa, asuinpaikkani Pirkanmaa.
- Anonyymi
Kuulostat hyvältä voi kun oisit vähän lähempänä
Hei. Sinä sporttimimmi .Kiinnostaisi leikkiä kanssasi olisi ihania leluja omakin kulli mukavan kokoinen ois hienoa pitkä homma.pistä jokin yhteys tieto.
- Anonyymi
Tuo kuulostaisi minunkin korvaan hyvältä, nainen parhaassa iässä🙂😉 Jari49v.
- Anonyymi
Kelpaisiko mies Kangaslata avuksi?
- Anonyymi
Tarkoitat varmaan "naisseuraa" ja "Itä-suomesta"?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211841
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1381676Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill551548Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671372Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741356- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761173- 591158
- 1191045