Ihmiset kuvittelevat elävänsä sananvapaudessa, vaikka verovaroin kustannettu Yle moderoi ”väärät” mielipiteet pois ja viestittää tarkoituksellisesti pakanallista halloween-sanomaansa ja ryydittää sitä ”ateistiprofessorin” mielipiteellä.
https://yle.fi/a/74-20121596
Ylen moderointi
6
557
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä kaltaisiasi mielipiteitä maailmaan mahtuu.
- Anonyymi
Mutta ei ilmeisesti Ylelle
- Anonyymi
No juuri näin. Lähetin aiemmin tänään kommentin rva Stubbin puvusta. Kommentti oli asiallinen: ilmaisin puvun olevan "liian arkinen". Kommentia kirjoittaessa olin ensimmäinen. Syy hylkäykseen oli mm samanlainen sisältö. Miten voi olla, jos olen eka kirjoittaja? Ei tainut miellyttää toimittajaa. Nyt loppuu ylen katselu😬 (ai niin, siellä ei saa hymiöitä käyttää, ainakaan minä)
- Anonyymi00005
YLE todellakin moderoi ihan ihmeellisesti. Osa asiattomista kommenteista pääsee läpi ja asialliset kommentit poistetaan. Jos kannustat, se moderoidaan pois. Jos kritisoit yleä, se moderoidaan pois. Ainakin urheilua katsellessa näin.
On toi YLE kumma laitos. - Anonyymi00006
Kyllä minun mielestäni selvät typeryydet ja valehtelut voi hyvin poistaa. Sananvapaus ei tarkoita, että valehtelu on sallittua.
Eikä kukaan aikuinen tai muuten täysijärkinen pidä halloweenia minään uskontona, edes pakanauskontona. Sehän on kuin mitkä tahansa naamiaiset.
Onko esim. virpominen uskontoa? - Anonyymi00007
Kovinpa on lyhyitä nämä sananvapauteen liittyvät osiot täällä Suomi24:ssä. Mistäköhän se kertoo?
Sensijaan vihaa ylläpitävät ja vihaan yllyttävät ketjut saavat kukoistaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331361Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691105- 104974
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.43953- 66775
Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56749- 42746
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai117745Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302676- 29655