Ihmiset kuvittelevat elävänsä sananvapaudessa, vaikka verovaroin kustannettu Yle moderoi ”väärät” mielipiteet pois ja viestittää tarkoituksellisesti pakanallista halloween-sanomaansa ja ryydittää sitä ”ateistiprofessorin” mielipiteellä.
https://yle.fi/a/74-20121596
Ylen moderointi
Anonyymi-ap
3
288
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä kaltaisiasi mielipiteitä maailmaan mahtuu.
- Anonyymi
Mutta ei ilmeisesti Ylelle
- Anonyymi
No juuri näin. Lähetin aiemmin tänään kommentin rva Stubbin puvusta. Kommentti oli asiallinen: ilmaisin puvun olevan "liian arkinen". Kommentia kirjoittaessa olin ensimmäinen. Syy hylkäykseen oli mm samanlainen sisältö. Miten voi olla, jos olen eka kirjoittaja? Ei tainut miellyttää toimittajaa. Nyt loppuu ylen katselu😬 (ai niin, siellä ei saa hymiöitä käyttää, ainakaan minä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195