Jotenkin vain tiedän sen...
Meidän välillä olisi niin paljon lämpöä ja hellyyttä
14
707
Vastaukset
- Anonyymi
Tulevasta me emme tiedä
Tunne pysyy ,pitää otteessaan minua
Pakoon pahaa niihin kauniisiin uuniin
Silittelen sinua siellä - Anonyymi
Näin kyllä olisi. Olen tuntenut samoin joka kerta kun ollaan toistemme lähellä. Sanaton tunne joka tiivistyy kunnes..
- Anonyymi
Niin tiedän minäkin ❤️🤗
- Anonyymi
Totta. Lämpöä hellyyttä silittelyä välittämistä. Sitä oli vain minun puolelta. Ja sinä vain nautit.
- Anonyymi
Joo olis, mutta olet toisen oma.
- Anonyymi
Sitähän ollaan molemmat vailla
Sinä ja minä
Voitais myös antaa niitä toisillemme
Oishan se
Hienoa - Anonyymi
Höpö höpö ota selvää
- Anonyymi
Meilläkin olisi naisen kanssa. Halaisin häntä aina jos oltais vähänkin pitempään erossa ja muuten vaan. Joka päivä tietysti pakolliset halit ja extrahalit. Pusuista en puhu koska pussaileminen on ulkopuolisista (paitsi pervoista) ällöä. Mmies.
- Anonyymi
Halailu olis kivaa!
Sivusta
- Anonyymi
Niin olisi. Minäkin tiedän sen.
- Anonyymi
Olisi kyllä jotain niin sydäntä lämmittävää jos pitkästä aikaa halauksen saisin.
Tuntuisi että ihan kuin joku oikeasti välittäisi.
Ehkä tämä vielä toteutuu yhden Mmiehen kanssa, jota kohtaan outoa vetoa tunnen.
En muita halua lähelläni tuntea samoin.
🙋🏼♀️ - Anonyymi
Joskus miehen ja naisen välille kehkeytyy lämmin ja avoin tunnelma ja keskusteluyhteys, ongelmia syntyy lähinnä silloin kun toinen alkaa miettimään, kuinka paljon tässä on ystävyyttä ja kuinka rohkea yhteys on sallittua ja ystävyyden kestävää. Hyvin helposti nousee naista kohtaan vahvempia tunteita, jos nainen on oma söpö itsensä, avoin ja teeskentelemätön. Lämmin tunne on erittäin vaarallinen, siitä herää ajatus, kuinka helppoa olisi ottaa askel eteenpäin ja koskettaa kauniilla äänellä puhuvaa naista, ja olla kuin mitään poikkeavaa olisi tapahtunutkaan.
https://youtu.be/AjUh7NWf44I - Anonyymi
Koska saadaan kokea se lämpö ja hellyys yhdessä?
- Anonyymi
Niin olisi miehen kanssa! 🥰❤️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780