Nyt tänä syksynä ollut todella paljon uutisia siitä kuinka susi raadellut metsästyskoira tai läheltä piti tilanteita
Miksi metsästäjät laskevat koiransa metsään kun on olemassa tällainen vaara?
Ei siinä kyllä koiran turvallisuutta ajatella yhtään. Koira on näille kuin jokin esine.
Hirvenmeysädtyksen ymmärtän että siinä pitää olla koira apuna (ei sekään aivan pakko) mutta nämä jäniksen-ja muun pienriistan metsästäjien touhu ihmetyttää, nykyään kun ei ole pakko hankkia lihaa metsästämällä niin on suorastaan rikollista laskea koira metsään susien armoille. Eläintenpitokielto tällaisille metsästäjille!!
Koirat susien raadeltavina!
Anonyymi-ap
2
191
Vastaukset
- Anonyymi
Nälkäänsähän se susikin vaan syö. Mutta kun nuo jäniksetkin ovat niin vaarallisen oloisia niin eihän nuo itseään metsästäjinä pitävät uskalla metsään ilman koiraa. Ylipainoiset kaljankittaajat ajelevat metsäteillä kaljapäissään ja ammuskelevat mitä sattuu kun koirat juoksevat vapaina muita ihmisiä pelottelemassa ja karjaa repimässä.
- Anonyymi
Kaikki metsästysinnottamat rakit viedään metsään ja vitjalla kiinni puuhun, alueelle missä on susia, kun kuulevat haukun niin pistävät poskeensa ja valtiolta rahat liiviin, jes näin pitää toimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795347
- 824321
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3784263Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi4903777- 1503401
- 483034
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.532754- 232728
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192316- 522211