viikinki etsii seuraa

Anonyymi-ap

Olen 173 senttinen, 85 kiloa, lihaksikas, siniset silmät ja 45 senttinen palmikoitu parta ja 24 cm.
Olen sosiaalinen, huumorintajuinen ja töissä käyvä herrasmies.

10

144

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täällä ois vaalea tyttö saparoilla varustettuna 😊
      Oon nätti ja kiva, ikää seitsemäntoista ja muute 168,65 & c 85.
      Sun ikä?

Hellu

• Anonyymi

Voih... onko setä48 pikkujalalla jättänyt "tyttelin" heitteille jälleen kun tuut tähän tyrkylle?
        Mikset mene nuorten someen skeneen"?

Viikkinki tuskin etsii "ritsaa"?

• Anonyymi

Siis haloo miten tyttösellä voi olla "saparo" - siis onko hän possuneito, se kuuluisa Miss Piggy todellisuudessa?

Ps. Kaikki pitkään eläneet tietää saparo on sialla oleva usein kippurainen HÄNTÄ!

Sikasiistii jos tyttö on aito narttu possu?
        🐷🐽🐖 ìiiikkk iiikkk!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis haloo miten tyttösellä voi olla "saparo" - siis onko hän possuneito, se kuuluisa Miss Piggy todellisuudessa?

Ps. Kaikki pitkään eläneet tietää saparo on sialla oleva usein kippurainen HÄNTÄ!

Sikasiistii jos tyttö on aito narttu possu?
        🐷🐽🐖 ìiiikkk iiikkk!!

Kai tiedät että kun tyttö laittaa hiukset pompuloilla kiinni molemmilta puolilta niin niitä kutsutaan saparoiksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai tiedät että kun tyttö laittaa hiukset pompuloilla kiinni molemmilta puolilta niin niitä kutsutaan saparoiksi?

Ahaa niinku "poninjäntä" joka kootaan pitemmästä tukasta niskan puolelle?
        Tuuheatukkaisilla vanhemmilla naisilla jopa miehillä nykyään se on tammanhäntä!
        Harvatukkaisilla miehillä ROTAN HÄNTÄ, tosi pahan näköinen.
        Kuten harvakarvaiset parrat joita jotkut kehtaa pitää naamassaan!

Mutta tuuhea trimmattu parta miehillä kaikissa ikäryhmissä on upea jopa seksy!

• Anonyymi

Hurjaa.. uuh aah... miten voipi olla!
      Lyhyehkö mies mutta koossa "kedkijslkaa" onkin vastaavasti noin mittavasti?
      Hyvin kiinnostavaa vaikka vain katsoa!

Miten se viikinkiys näkyy sinussa muuten? Ettet kuvittelisi viikingit olivat vaaleita miehiä? Niin ei tiettävästi olleet?
      Heistä kun on aikaa kulunut liki 1000-vuotta viimeisistäkin Skandinaviassa ym.
      🫡🤭🫠

• Anonyymi

Olen viisi senttiä lyhyempi kuin suomalaiset miehet nykypäivänä mutta kolme senttiä pitempi kuin historialliset viikingit:).
        En kuvittele viikinkien olleen pelkästään blondeja ja punahiuksisia mutta historiasta tiedämme että viikingit ihannoivat vaaleita hiuksia ja jopa värjäsivät omia hiuksiaan vaaleiksi kaliumkarbonaatilla.
        Omat hiukseni ja parta ovat ihan tumman ruskeita kuten useilla suomalaisilla, nimi on vain tullut partani vuoksi viime vuosina.
        En käy edes ryöstöretkillä naapurissa mutta ison tuopillisen olutta juon joskus :D

• Anonyymi

Et oo viikinki vaan kääpiö!!!!

• Anonyymi

Mutta komea sellainen kuten varustus on liikaa meille monille joilla tiukka anus esim.!
        Sorry olenko asian päällä?

• Anonyymi

Niinpä sitten olet. Eikä sulta ole kysyttykään mitään,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2518
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1781
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      39
      1487
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      123
      1466
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      169
      1308
    6. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      157
      1268
    7. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      146
      1260
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1198
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1138
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      53
      1039
    Aihe