Silminnähden hurmaava

Anonyymi-ap

Silminnähden hurmaava=silminnähden ärsyttävä ja typerä. Raivostuttavat myötähäpeää aiheuttavat ketkuttelijat potkittakoon pihalle niin katsojien hermot säästyvät palamiselta ja vastaanottimet ulos lentämiseltä.Tuollaiset minä heittäisin niskaperseotteella vaikka keskelle suomalaista hirmumyrskyä ei yhtään hävettäisi jälkeen päin että tein niin radikaalin ratkaisun päästäkseni heistä saatanan ketkuttelijoista vittu.

2

531

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00003

Heidät laitetaan lähiostarille täyttämään hyllyjä minimipalkalla joka ei paljoa lohduta siis tekemään itselle merkityksetöntä paskaduunia viikon jokaisena arkipäivänä.Kyllä siinä hurmaavuus karisee kun joutuu tekemään vittumaista hommaa maanantaista perjantaihin vain muutaman euron palkkaa vastaan,se vaihtuu jatkuvaan ja pahenevaan vitutukseen ilme on sen jälkeen näkemisen arvoinen kun entistä Silminnähden hurmaavaa ketkuttelijaa ottaa kunnolla päähän ja pännii niin perkeleesti.Pikkupalkka paskaduunista ei PERKELEEN PERKELE!!!

• Anonyymi00004

''Nyt on se hurmaavuushomma enää muisto vain vituttaa täytellä näitä pesuainehyllyjä saatana maanantaista perjantaihin tätä tämä on niiden potkujen jälkeen,voi elämän kevät viisi euroa tulee puhtaana käteen eihän se riitä perkele ruokaan mitenkään täytyy vaan syödä makaronia ja niitä punalaputettuja mikroruokia kun palkka tippui heti 200 euroa köyhyysrajalla nitkutellaan että kiitos vaan Purra ja Orpo helppo teidän elellä kun on kuskit ja palkka pilvissä.Tavallisesta maanpinnan tason elämästä ei mitään hajua kummallakaan kun oleilette kilometrin korkuisessa norsunluutornissa jonne ei kansan ääni kuulu lainkaan,teidät minä panisin keskitysleirille kaivamaan 5 kilometrin pituista ojaa lapiotyönä päivin öin ruokana vain ohut keitto jossa on purtavaa vain nimeksi jos sitäkään tekee varmasti hyvää eli natseja lainaten''Arbeit macht frei! työ vapauttaa!''

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2670
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      2308
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      2112
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      25
      2009
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1698
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1232
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1229
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      1080
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      1055
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      3
      1032
    Aihe