Silminnähden hurmaava=silminnähden ärsyttävä ja typerä. Raivostuttavat myötähäpeää aiheuttavat ketkuttelijat potkittakoon pihalle niin katsojien hermot säästyvät palamiselta ja vastaanottimet ulos lentämiseltä.Tuollaiset minä heittäisin niskaperseotteella vaikka keskelle suomalaista hirmumyrskyä ei yhtään hävettäisi jälkeen päin että tein niin radikaalin ratkaisun päästäkseni heistä saatanan ketkuttelijoista vittu.
Silminnähden hurmaava
2
638
Vastaukset
- Anonyymi00003
Heidät laitetaan lähiostarille täyttämään hyllyjä minimipalkalla joka ei paljoa lohduta siis tekemään itselle merkityksetöntä paskaduunia viikon jokaisena arkipäivänä.Kyllä siinä hurmaavuus karisee kun joutuu tekemään vittumaista hommaa maanantaista perjantaihin vain muutaman euron palkkaa vastaan,se vaihtuu jatkuvaan ja pahenevaan vitutukseen ilme on sen jälkeen näkemisen arvoinen kun entistä Silminnähden hurmaavaa ketkuttelijaa ottaa kunnolla päähän ja pännii niin perkeleesti.Pikkupalkka paskaduunista ei PERKELEEN PERKELE!!!
- Anonyymi00004
''Nyt on se hurmaavuushomma enää muisto vain vituttaa täytellä näitä pesuainehyllyjä saatana maanantaista perjantaihin tätä tämä on niiden potkujen jälkeen,voi elämän kevät viisi euroa tulee puhtaana käteen eihän se riitä perkele ruokaan mitenkään täytyy vaan syödä makaronia ja niitä punalaputettuja mikroruokia kun palkka tippui heti 200 euroa köyhyysrajalla nitkutellaan että kiitos vaan Purra ja Orpo helppo teidän elellä kun on kuskit ja palkka pilvissä.Tavallisesta maanpinnan tason elämästä ei mitään hajua kummallakaan kun oleilette kilometrin korkuisessa norsunluutornissa jonne ei kansan ääni kuulu lainkaan,teidät minä panisin keskitysleirille kaivamaan 5 kilometrin pituista ojaa lapiotyönä päivin öin ruokana vain ohut keitto jossa on purtavaa vain nimeksi jos sitäkään tekee varmasti hyvää eli natseja lainaten''Arbeit macht frei! työ vapauttaa!''
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381319
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä38879Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad30623Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597- 14590
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26568Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30536- 24531
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17523Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16502