Rikas nainen - odotan yhteenottoasi 24 h

Anonyymi-ap

Voit olla myös vähän varttuneempi. Ikä ei ole este. Katsotaan, mihin tiemme johtaa. Arv. Vast. tämän plstn seriffille, mikä toim. vastukset allekirj.
Nimim. Viimeinenoljenkorsi

3

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi olen odottanut juuri sinua. Olen hyvin rikas ja yksinäinen varttunut neiti-ihminen. Mielelläni tutustuisin sinuun. Jos kiinnostaa, niin viestitellään. Olen kyllä pieni ja pyöreä, hikinen ja haisevakin joskus. Se taas johtuu siitä, että olen usein sikalassa. Olisi mukavaa työskennellä siellä yhdessä, tai vaikka hoitelisit sen yksinkin sillä aikaa, kun laittelen sinulle ruokaa. Onhan täällä paljonkin töitä reippaalle miehelle. Palkkioksi saisit ilmaiseksi valoa ja ruokaa ja lämmintä suojaa. Ollaa yhteyksissä, katsotaan miten sujuu.

• Anonyymi

Missä tavataan? Vai osaatko jo lukea?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä tavataan? Vai osaatko jo lukea?

Älä nyt ala noin nopeasti kiirehtimään tapaamista. Minulla kun ei ole oikein kokemusta näissä tapaamisissa. Olen sitä mieltä, että hiljaa hyvä tulee, ja hyvää kannattaa odottaa, vai mitenkä ne sanonnat menevätkään. Tietysti olisi mukavaa, jos saisin vähän apua lietteen levitykseen pellolle, mutta sen ajankohta ei ole vielä. Metsätöitäkin olisi siinä huilatessa. Ja mitä lukutaitoon tulee, niin olen kyllä akateemisesti kouluttautunut, joskus kivi ja keppi ajalla kylläkin. Nimim. Rikas ikäneito

• Anonyymi

Okay. Tässä on hyvä alku loppuelämälle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      26
      5291
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4647
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      146
      1601
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      155
      1436
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1260
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1104
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      21
      1064
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      201
      965
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      903
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      829
    Aihe