eikö s-ketju saa tarpeeksi tienestii kun eivät raaski liukaalle ja jäisel pihalle hiekkaa laittaa,vai mikä taho siit o vastuussa? nimim.pyllähtänyt asiakas.
Oulaisten Sokkarin pihan liukkaus
18
980
Vastaukset
- Anonyymi
www.s-kanava.fi/palautelomake/
- Anonyymi
Mahtaa tällä ap:lla olla ongelmia pysyä myös kulkuneuvon kanssa pystyssä pysymisessä
- Anonyymi
Laita TS talvikengät jalkaan
- Anonyymi
Kiinteistön omistaja ja kiinteistöä hoitava kiinteistöhuolto on TÄYDESSÄ vastuussa hiekoituksesta yms.
Vittuilu ja vastuun pakeneminen, ei siis auta tässä tilanteessa!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinteistön omistaja ja kiinteistöä hoitava kiinteistöhuolto on TÄYDESSÄ vastuussa hiekoituksesta yms.
Vittuilu ja vastuun pakeneminen, ei siis auta tässä tilanteessa!!Todella naurettavaa että TS suku täällä tekee aloituksia, kommentoi ja koittaa itseään pönkittää. Kannattaa keskittyä siihen omaan tekemiseen. Ei kannata ihan mitä sattuun satuja kirjoitella
- Anonyymi
No ne autot/hirvet tulevat eteen🤣niin Kait myös pihalla isänsä poika🤡
- Anonyymi
Talvella pitää käyttää talvikenkiä niin pysyy pystyssä ei tarttis täällä narista. Mummut ja papat käyttävät joka nastakenkiä niin pysyvät pystyssä mutta tein kulkevat tennareilla läpi vuoden . Löytyyhän sieltä varmaan kamerat niin näkyy miten on käynyt niitä kameroita on onneksi muuallakin niin näkee niistä tuliko se auto vai hirvi eteen.
- Anonyymi
Kiinteistöhuolto nämä hommat hoitaa ei S ketju.
- Anonyymi
Tällä aloituksella on ollut vain trolli tarkoitus
- Anonyymi
K kaupan piha oli auraamatta ja meni lunta kenkiin!
- Anonyymi
Apua 🤣🤣
- Anonyymi
Keskustan kadut pitäs höylätä!
- Anonyymi
Onkohan suuri ääninen yrittäjä vastuussa vai mitenkä?
- Anonyymi
Sensuuri iskee?
- Anonyymi
olin kyllä yhteydessä riittävän korkeelle.
- Anonyymi
Yläkerran isäntä hoitaa homman
- Anonyymi
Pitäs olla only work pojat töissä nii ei liukastu.
- Anonyymi
Nousiko jengi pojilla kumpi sormi vaan kusi päähän ensin? Tehän mahdatte olla oikein näppäriä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569