Oulaisten Sokkarin pihan liukkaus

Anonyymi-ap

eikö s-ketju saa tarpeeksi tienestii kun eivät raaski liukaalle ja jäisel pihalle hiekkaa laittaa,vai mikä taho siit o vastuussa? nimim.pyllähtänyt asiakas.

18

980

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

www.s-kanava.fi/palautelomake/

• Anonyymi

Mahtaa tällä ap:lla olla ongelmia pysyä myös kulkuneuvon kanssa pystyssä pysymisessä

• Anonyymi

Laita TS talvikengät jalkaan

• Anonyymi

Kiinteistön omistaja ja kiinteistöä hoitava kiinteistöhuolto on TÄYDESSÄ vastuussa hiekoituksesta yms.
        Vittuilu ja vastuun pakeneminen, ei siis auta tässä tilanteessa!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinteistön omistaja ja kiinteistöä hoitava kiinteistöhuolto on TÄYDESSÄ vastuussa hiekoituksesta yms.
        Vittuilu ja vastuun pakeneminen, ei siis auta tässä tilanteessa!!

Todella naurettavaa että TS suku täällä tekee aloituksia, kommentoi ja koittaa itseään pönkittää. Kannattaa keskittyä siihen omaan tekemiseen. Ei kannata ihan mitä sattuun satuja kirjoitella

• Anonyymi

No ne autot/hirvet tulevat eteen🤣niin Kait myös pihalla isänsä poika🤡

• Anonyymi

Talvella pitää käyttää talvikenkiä niin pysyy pystyssä ei tarttis täällä narista. Mummut ja papat käyttävät joka nastakenkiä niin pysyvät pystyssä mutta tein kulkevat tennareilla läpi vuoden . Löytyyhän sieltä varmaan kamerat niin näkyy miten on käynyt niitä kameroita on onneksi muuallakin niin näkee niistä tuliko se auto vai hirvi eteen.

• Anonyymi

Kiinteistöhuolto nämä hommat hoitaa ei S ketju.

• Anonyymi

Tällä aloituksella on ollut vain trolli tarkoitus

• Anonyymi

K kaupan piha oli auraamatta ja meni lunta kenkiin!

• Anonyymi

Apua 🤣🤣

• Anonyymi

Keskustan kadut pitäs höylätä!

• Anonyymi

Onkohan suuri ääninen yrittäjä vastuussa vai mitenkä?

• Anonyymi

Sensuuri iskee?

• Anonyymi

olin kyllä yhteydessä riittävän korkeelle.

• Anonyymi

Yläkerran isäntä hoitaa homman

• Anonyymi

Pitäs olla only work pojat töissä nii ei liukastu.

• Anonyymi

Nousiko jengi pojilla kumpi sormi vaan kusi päähän ensin? Tehän mahdatte olla oikein näppäriä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6040
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4137
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      255
      2083
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1846
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe