Jos sä myöntäisit, mutta tuskin sitä tämän elämän aikana tapahtuu.
Olisihan mä otettu
14
465
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä, kuka, ja kenelle. Hyödytön avaus ilman vinkkejä.
- Anonyymi
Ens elämässä sitten
koitan pelaa kortit oikein - Anonyymi
Myöntäisin jos asia tulisi puheeksi ja tuntuu, että jossain vaiheessa käy niin.
- Anonyymi
Ei ole mitään myönnettävää. Tykkäsin ennen, mutta en enää. En mahda sille mitään.
- Anonyymi
Kyllä ne tunteet joskus kuolee ja jäljelle jää vain jotakin muuta. Kun tarpeeksi toiset ihmiset sekaantuu asioihin niin lopputulos on surullinen.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne tunteet joskus kuolee ja jäljelle jää vain jotakin muuta. Kun tarpeeksi toiset ihmiset sekaantuu asioihin niin lopputulos on surullinen.
toisten ihmisten mielipiteillä ei oo väliä , eikä ne tiedä tai tunne mua tai mun ajatuksia paremmin kuin mä itse, joten ne ei voi päättää mitä minä olen. Ja muutenki, hänelle olen aina aito <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tähän ole muut ihmiset sekaantuneet, vaan kyse on miehen omasta käytöksestä ja valinnoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homma hoidettu ja projektit kohillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homma hoidettu ja projektit kohillaan.
Millä tavalla kohillaan..
- Anonyymi
Entä jos tapahtuukin lähipäivinä?
- Anonyymi
I wish. 🤞
- Anonyymi
Se olisi kyllä toiveideni täyttymys ❤
En voi myöntää mitä En tiedä mitä pitäisi myöntää enkä ketään jota en tunnista.
- Anonyymi
Mikä muuttuisi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1112282- 981374
- 1701197
- 531165
- 681111
- 43997
Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast163913- 49849
- 115783
- 67776