Onko joku ihminen vain ilkeä vai oikeasti tyhmä. Siksi joskus tuoda asia esiin niin ettei jää epäselvyyksiä.
Ainahan ei voi tietää
25
334
Vastaukset
- Anonyymi
täytyy tuoda
- Anonyymi
Niinpä.
Ajatteleminen on sallittua. - Anonyymi
Sinä ainakin olet tyhmä, kun et osaa edes kirjoittaa. 🤣
- Anonyymi
Sitä tulee niin kyyniseksi
Ettei usko itselleen sellaista uutta onnea
Joka kestää
Täytyy vain luottaa
Pakko uskaltaa
Muuten jää paljosta paitsi
Ja kestetäänhån
Me melkein mitä vain - Anonyymi
Ei kaikki osaa puhua tunteistaan
- Anonyymi
Aina voi kysyä
- Anonyymi
Aina voi kertoa itse
- Anonyymi
Näin on.
- Anonyymi
Ei kaikki osaa puhua tunteistaan. Minua ei ole koskaan rastettu tai paijattu. Halattu. Sain aina veljen vanhat tennisukatkin.
- Anonyymi
Tämä paikka ei ole siihen otollinen
- Anonyymi
Opettele
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä paikka ei ole siihen otollinen
Tä paikka on nimenomaan otollinen "harjoitteluun", mutta tosielämässä se kurssi loppuun suoritetaan, mikäli haluaa jotain tuloksiakin.
- Anonyymi
Ilkeys ja tyhmyys yleensä kulkee käsi kädessä.
- Anonyymi
Tämä on kyllä hyvin totta
- Anonyymi
Sen on tiedekkin todennut ulkomailla suomessa kaikki on lasten kengissä. Narsismilla on lyhyt matka autismiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen on tiedekkin todennut ulkomailla suomessa kaikki on lasten kengissä. Narsismilla on lyhyt matka autismiin.
No siinä taas yksi...
Narsismilla ja autismilla ei ole mitään tekemistä keskenään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siinä taas yksi...
Narsismilla ja autismilla ei ole mitään tekemistä keskenään.narsistin perusolemus on aina pieni lapsi joten hyvin paljon samaa heissä näkisin hajalla kummatkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
narsistin perusolemus on aina pieni lapsi joten hyvin paljon samaa heissä näkisin hajalla kummatkin
Ei voi olla näin typerää
- Anonyymi
Tämä totta. Kun on tyhmä eikä se maailmankuva ja tilannetaju ole kovin ns. tilanteen päällä niin kuvittelee olevansa älykäs ja jo se että kuvittelee sillä piikittelyllä ja vinoilulla älykäs olevansa niin osoittaakin juuri sillä tyhmyytensä.
Muuten syy-seuraussuhde hyvin hallussa eli korkean loogisen päättelykyvyn omaavilla on korkein älykkyys ja huom! myös vähiten kiusaavat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siinä taas yksi...
Narsismilla ja autismilla ei ole mitään tekemistä keskenään.Joo ei ole asiasta mitään tietoa jos noin väittää.
- Anonyymi
Se että käyttää erityispiirteisyyttä toisen kiusaamiseen, erityisesti sellaisen jolla ei ole autismia kertoo kirjoittajasta paljon. Kirjo ei ole mikään haukkumiseen käytettävä asia. Lopettakaa se kiusaaminen
- Anonyymi
erityispiirteinen taas mielellään uhriutuu joka asiassa ja käyttää sairauttaan hyväkseen pelastautuakseen tilanteesta kuin tilanteesta
kysm profiloija - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
erityispiirteinen taas mielellään uhriutuu joka asiassa ja käyttää sairauttaan hyväkseen pelastautuakseen tilanteesta kuin tilanteesta
kysm profiloijaeli ei ketään kiusata vaan yritetään kertoa esim nuorille että täällä liikkuu paljon ei terveitä ihmisiä joiden juttuja ei täysin kannata uskoa
Onko tyhmä jos esittää tyhmää moukkaa sulautuakseen joukkoon, jossa ei erilaisia tai herkkiä hyväksytä? Mun mielest oma kokemus oli niin traumaattinen ja pelottava, että en halua sitä toistaa, en haluu enää ikinä olla mitään muuta kuin oma itteni, mulla on täys dissosiaatio koko maskista. Oon täysin samaa mieltä, että ilkeys on tyhmää ja moukkamaista, mutta pystyn myös ymmärtään jos on joku suoja päällä ja oleen ymmärtävämpi ja silti rakastaa, jos pelkää ja on ilkeä, koska on herkkä ja ihana, niin sillon koen ey mun pitää vaa olla ymmärtävämpi, ainoot kerrat kun kaivattuni oli mulle ilkee, se johtu just pelost ja ahistuksesta, enkä ikinä tuomittis noin ihanaa ihmistä siitä <3
- Anonyymi
Oot ihanin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1112282- 981374
- 1701197
- 531165
- 681111
- 43997
Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast163913- 49849
- 115783
- 67776