Kaikki Lada omistajat ovat kommunisteja, eikö?
Kukaan normaali ei aja ladalla.
Kertooko Ladan omistaminen ja ajaminen, että omistaja toimii kommunismin palauttamiseksi ja demokratia tuhoamiseksi?
Lada kommunistin merkki
13
1104
Vastaukset
- Anonyymi
ON MOSSEKIN!!
- Anonyymi
Lada on kommari Skoda on Länsi ihmisen paras!
- Anonyymi
Ehkä...mutta oikea oikeisto länsimainen hidalko ajaa LÄNSISKODALLA!
- Anonyymi
minäki oon IKL,n miehiä ja alla on LÄNSISUPERB!
- Anonyymi
Lada liittyy Suomen ajoneuvojen historiaan. Samoin Mosse ja moni muu itäauto. Vaikket sinä ehkä sitä haluaisikaan. Suomi ei ole ikinä ollut mikään 50-luvun Kalifornia vaan käytännössä ryssän ikeen alla elänyt sekasikiö markkinataloutta ja sosialismia päällekäin yhtä aikaa kummankaan toteutumatta kunnolla ja rehellisesti. Sitäpaitsi kommareilla ja sosialisteilla niitä Cadillaceja ja limusiini-mersuja ym ökyä todella löytyi kun mietit kommunismin nokkamiehiä. Kaikesta huolimatta joku rellu tai sitikka ym tai melkein mikä vaan nykyauto joista suorastaan kuulee miltä ruostuminen kuulostaa ovat sinusta laadukkaampia länsiautoja? Vai oletko audi- tai bemarijonne 20 vuoden rahoituksella, kun samaan tapaan naapurissakin odoteltiin että sais auton? Minusta jollain Ladalla saati Warrella ajaminen tänä päivänä on sangen viitseliästä kun ei ole ihan helppoa, mukavaa eikä taloudellistakaan.
- Anonyymi00007
Nykykommarilla on ruotsista uitettu diisseli-volvo. Siilä suhailee kun polttoaineet saa mtk-vähennyksiin. Tukianomuksetkin tekee veronmaksajien rahoilla joku "virkailija"
- Anonyymi00008
Meillä ajetaan LÄNSISKODILLA ikl miehet NAM!!!
- Anonyymi00009
Ehkä se ei ole autosta kiinni.Meillä on kuitenkin nykymaailman parhaat LÄNSIAUTOT ,eli SKODAT!!!!!
- Anonyymi00010
missä näet enää kommariladan?
- Anonyymi00011
Ei todellakaan ole!!
- Anonyymi00012
teroilla tekee tiukkaa,kun Skoda on nykyään paras LÄNSIAUTO!
- Anonyymi00013
nytkin tartteis jonkun halvan käyttö-auton.
Jonka ylläpito on helppoa. halpaa.
jolla pääsee kauppaan ja takasin...
mutta ei ole kaupoissa yhtääm sellaista autoa!
--- vaan vain kalliita huoltoja vaativia,,, kalliita autoja...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1224592Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1023908Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513300
- 433002
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182549Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222482- 232216
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami181850Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351745