Hunaja koostuu glukoosista ja fruktoosista.
https://uteliaskokki.wordpress.com/2015/10/14/tee-se-itse-inverttisokeri-ja-resepti-kananmunattomalle-vaahtokarkille/
"markkinat"
Tee itse "hunajaa" eli inverttisokeria. Se on helppoa!
8
153
Vastaukset
- Anonyymi
Cream of tartar on viinihappoa.
Inverttisokeri on halpaa. Sitä käytetään hunajan väärentämiseen. Usein sitä sekoitetaan oikeaan hunajaan.
Silloin se on lantrattua hunajaa. Se onnistuu, koska hunajan laatu vaihtelee. Sekoitettua hunajaa on varsin vaikea todistaa väärennetyksi.
"markkinat"- Anonyymi
Höpö tupakki on parempaa hunajaa
- Anonyymi
https://infinitabiotech.com/blog/sugar-processing-enzymes/
"markkinat" - Anonyymi
Parempi kun ostaa kotimaista hunajaa suoraan tuottajalta ja varsinkin pieneltä hunajan tuottajalta.
- Anonyymi
Ehdottomasti tämä on totta!
Suosi kotimaista.
"markkinat" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosi kotimaista.
"markkinat"Niinpä ostin kotimaista ja kalliimpaa kun luin väärennöksistä joita tuotteita olen vuosia käyttänyt,mutta nytpä loppu ,ostan kotimaista ja suosin Suomalaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosi kotimaista.
"markkinat"Höpö höpö. Ulkomailta saa parempia tuotteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Ulkomailta saa parempia tuotteita.
Höpö,höpö,ulkomailta tuoduissa elintarvikkeissa on ollut paljon virusperäisiä bakteereja,joten suositaan Suomalaista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898603
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504238
- 593792
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.412218Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382203