Ainakin Solar Sandsin mukaan: https://youtu.be/LCpF7z4JszE?si=Nui8tg_nwX__8gBg
Rahaa riittää mutta kulttuuri tuntuu syövän itseään, Ouroboros-käärmeen tavoin.
"Tämä on elokuvahistorian huonoin aikakausi"
5
548
Vastaukset 5
- Anonyymi
Hyviä pienemmän budjetin elokuvia vielä tehdään taiteellisella vapaudella, mutta vähemmän tosiaankin isommilla budjeteilla. Uusin Indiana Joneskin “seikkailu”, josta puuttuu seikkailu. Edellisessä oli ufojakin, eikä se nyt niin huono ollut kehnoista arvosteluista huolimatta.
- Anonyymi
politiikka näivettänyt/näivettää kaikki elokuvat ja elokuva arvostelut nykyään?
aatelkaas vaikkapa conan elokuvaa, jos tulisi moinen nykyään niin haukuttaisi lyttyyn - Anonyymi
Ainakin jenkkien valtavirtaelokuva on tylsää, dollarinkuvat silmissä tehtyä.
- Anonyymi
Hyvien ja rohkeiden elokuvien kohtalona on nykyään usein täyteen tuntemattomuuteen ja marginaaliin jääminen. Toisin kuin 1970-1980-luvuilla, niin enää eivät helmet helposti erotu tarjonnasta. Jäi niitä elokuvahelmiä kyllä 1970-1980- luvuillakin marginaaliin ja jatkuvasti uusia hienoja teoksia löytyy edelleen, joista kukaan ei tiedäi mitään. Mainitsen nyt yhden katsomisen arvoisen uudemman satiirisen elokuvan: K-Shop (2016).
- Anonyymi00006
Lisää Ilona Vehmaksia peliin, niin koko homma muuttuu samaksi kuin k.o. leidin ex-työ (7päivää -lehdessä tutki julkkisten roskiksia ja nyt pyrkii SES johtajaksi!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää65788- 158784
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25760Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.100740Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193646- 22592
- 61582
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35524On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78480- 39465
- 57455
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75447Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9429- 54418
- 40407