Hänen kaltaiset aiheuttivat mittavaa tuhoa Israelissa Roomalaisten tuhotessa jopa temppelin Jerusalemissa vuonna 79 oletetun Raamatun kehitelmä Jeesuksen syntymän jälkeen.
Miksi Juutalaiset eivät usko Jeesukseen
183
653
Vastaukset
- Anonyymi
Ne odottaa sitä teidän käännytystä.
- Anonyymi
Temppeli vuorella on MOSKEIJA joten älä syytä kristittyjä.
- Anonyymi
Juutalaiset ovat Jumalan valittu kansa eikä heihin uppoa kaiken maailman väärät profeetat. Ei Jeesus sen paremmin kuin Muhammedkaan.
- Anonyymi
Näin Ben Zyskowiczinkin mielestä epäilemättä.
Kokkarien kansanedusta suosittu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin Ben Zyskowiczinkin mielestä epäilemättä.
Kokkarien kansanedusta suosittu.Kansanedustaja.
Kristityt rikkaat äänestävät puudeliansa. - Anonyymi
Hitler varmisti pysyvää vihaa.
- Anonyymi
Juutalaiset erosivat pyhästä Israelin kansasta ensin Eelin johdolla ja sitten selkeästi Salomonin kuoltua. Israelilaiset eivät päästäneet Salomon poikaa kruunattavaksi Israelin pyhään kaupunkiin. Myöhemmin Serubbabel Nehemia esti juutalaisten kansakunnan yhdistymisen Israeliin rakennuttamalla separatistitemppelin Daavidin kaupunkiin. Vähän ennen Jeesuksen päiviä Jerusalemin temppelin alueella huudettiin säännöllisesti "Lähtekää pois täältä, te Eelin pojat, jotka häpäisitte Jumalan pyhäkön!" Niin ylipappeus siirrettiin Sadokin pojille, joille se oli kuulunutkin (ennen kuin hasmonit eli makkabit olivat anastaneet sen itselleen ja sotkeneet kuninkaan ja papin tehtävät vastoin Jumalan sanaa juuri niin kuin kaikilla Daavidin pojilla on tapana), niin kuin Hesekielkin oli suositellut. Ja sitten jotkut ihmettelevät, miksi juutalaiset eivät ole tykänneet Hesekielin kirjasta. Johanneksen ja Tuomaan evankeliumit kertovat totuuden: että Jeesus oli Joosefin poikia ja tuomitsemassa Daavidin pojan. Juutalaisten kuningas kuoli, ei Israelin hengellinen johtaja.
Tuolla nykypäivän Israel-nimisellä juutalaisten hallitsemalla valtiolla ei ole tekemistä Tooran Israelin kanssa. He ovat omineet nimen itselleen ja tahranneet sen. - Anonyymi
Anonyymi
2024-11-04 13:12:08
Juutalaiset ovat Jumalan valittu kansa eikä heihin uppoa kaiken maailman väärät profeetat. Ei Jeesus sen paremmin kuin Muhammedkaan.
++++++
Aika outoa että leimaat Jesuksen vääräksi profeetaksi?
Mutta tuoltahan se löytyi:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Juutalaisuuden_käsitys_Jeesuksesta
"Talmudissa kerrotaan myös Jeesuksen olleen juutalaisen naisen ja Pantera-nimisen roomalaisen sotilaan avioton lapsi.[4]"
Mielenkiintoista varsinkin tuo:
"Juutalaisuus kuitenkin vastustaa etenkin Jeesuksen ilmoitusta siitä että hän voi antaa syntejä anteeksi,"
Kuitenkin palstojen "kristityt" ovat netanjahun toimien kannattajia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luterilaisen kirkkomme rakas oppi-isä Luther antoi hitlerille valmiit nuotit juutalaisvihaan. Siksi juutalaisvainojen väkivaltaisimman vaihe "kristalliyö" ajoitettiin juuri Marin Lutherin syntypäivän aatoksi ja hänen kunniakseen.
Lutherin merkkiteooksesta "Juutalaisista ja heidän valheistaan" taidettiin ottaa natsikaudella yli 30 uutta painosta. Silloin se käännettiin myös suomeksi. Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi
"Talmudissa kerrotaan myös Jeesuksen olleen juutalaisen naisen ja Pantera-nimisen roomalaisen sotilaan avioton lapsi.[4]"
"Juutalaisuus kuitenkin vastustaa etenkin Jeesuksen ilmoitusta siitä että hän voi antaa syntejä anteeksi,"
Kuitenkin palstojen "kristityt" ovat netanjahun toimien kannattajia?Valhe juutalaiset ovat satanisteja eli valehtelijoita.
Tulemme sen vielä virallisesti näkemään.
Se on sitten eriasia se mikä on Jumalan oma osa.
No virallinen osa tulee liittymään kristittyihin ja se onkin ilojuhla.
Jopa niin, että näemme ilonkyyneliä.
Katsokaa ja ihmetelkää kun se tapahtuu eikä mene kauan.MrHyvis kirjoitti:
Satanisteja on paljon juutalaisissa ja he kaikki ovat eksyksissä.
Sen raamattukin kertoo.Satanisteja ?? Eihän juutalaisuudessa edes ole kristinuskon paholaista. Mitä seuraavaksi?
dikduk kirjoitti:
Satanisteja ?? Eihän juutalaisuudessa edes ole kristinuskon paholaista. Mitä seuraavaksi?
Kirjoitin vastauksen, mutta kone estää ilm.tietyt sanat.
MrHyvis kirjoitti:
Kirjoitin vastauksen, mutta kone estää ilm.tietyt sanat.
Yritä vastata ilman kiellettyjä sanoja jotka yleensä ovat rasistisia tms .Jos se ei onnistu parempi kun jätit vastaamatta.
dikduk kirjoitti:
Yritä vastata ilman kiellettyjä sanoja jotka yleensä ovat rasistisia tms .Jos se ei onnistu parempi kun jätit vastaamatta.
Nämä saatanan lähettiläät on laittaneet al.rytmit seuraamaan sanoja ja jos aikoo kertoa valhejuutalaisista ja amerikan toimista ja monista muista asioista niin ei lähde mihinkään.
MrHyvis kirjoitti:
Nämä saatanan lähettiläät on laittaneet al.rytmit seuraamaan sanoja ja jos aikoo kertoa valhejuutalaisista ja amerikan toimista ja monista muista asioista niin ei lähde mihinkään.
Ketkä ovat valhejuutalaisia? Mitkä sinusta ovat noita Amerikan toimia joista ei voi kertoa?Suomen sanasto on kattava jos puhuu totta eikä käytä alentavia nimityksiä .
- Anonyymi
"Anonyymi
Juutalaiset ovat Jumalan valittu kansa eikä heihin uppoa kaiken maailman väärät profeetat..."
++++++++++++++
Miksi se sitten antoi sen luvatun maan kansalle joka kieltää hänen
poikansa olemassa olon?
Juutalaiset kirjoitti Tooran johon Vanha Testamentti perustuu. - Anonyymi
Syyria Kreikassa uhrattiin sikoja ja arabit vuohia se on ihan yx ja sama jos kuvittelet elukkaa jumalaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hitler oli Itävallasta kotoisin . Mieti tätä.
- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Sen raamattukin kertoo.Satanisteja on Espoossa helluntaiseurakunnassa oikeasti. Pirun kuvia asunnossa.
- Anonyymi
dikduk kirjoitti:
Satanisteja ?? Eihän juutalaisuudessa edes ole kristinuskon paholaista. Mitä seuraavaksi?
Juutalainen saatana Egyptin vitsaukset ja Jobin paiseet takuuvarmaa rabbinaattia. Juudas . Juutalainen saatana se on aikojen alusta asti ollut rabbien kirjoituksia Egyptistä asti.
- Anonyymi
dikduk kirjoitti:
Kristittyjen usko ei kohdistu saatanan. Jeesukseen.
- Anonyymi
Mooseksen lain rikkoneet synagogat. Älä varasta....älä huoraa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luterilaisen kirkkomme rakas oppi-isä Luther antoi hitlerille valmiit nuotit juutalaisvihaan. Siksi juutalaisvainojen väkivaltaisimman vaihe "kristalliyö" ajoitettiin juuri Marin Lutherin syntypäivän aatoksi ja hänen kunniakseen.
Lutherin merkkiteooksesta "Juutalaisista ja heidän valheistaan" taidettiin ottaa natsikaudella yli 30 uutta painosta. Silloin se käännettiin myös suomeksi.Siis Luther oli Saksassa asunut pappi 1500 luvulla.
- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Sen raamattukin kertoo.On tiedetään Espoossa kun on satanisti juutalaisia oikein ja tuskafestareilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi
Kuitenkin palstojen "kristityt" ovat netanjahun toimien kannattajia?Juutalaisilla on paljon asiallisia arvioita Jeesuksesta ja kristityistä.
Anonyymi kirjoitti:
Juutalaisilla on paljon asiallisia arvioita Jeesuksesta ja kristityistä.
No mitä esimerkki
ainakin kun he kävele Kirkko ohi sama aika he heitä roskat- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
No mitä esimerkki
ainakin kun he kävele Kirkko ohi sama aika he heitä roskatJeesusta keitetään paskapadassa helvetissä on mehukkaimpia käsittyksiä juutalaisilla.
- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Pian uppoaa oikea Totuus ja siinä on Jumalan Poika.
Tulee olemaan jäännös joka pelastuu.N. 2 000 vuodessa ei ole uponnut ja te urpot jaksatte uskoa samaa paskaa aina vaan.
- Anonyymi
Jeesuksen ensimmäiset opetuslapset olivat juutalaisia. Ja senkin jälkeen on juutalaisia tullut uskoon. Mutta paljon vähemmän kuin pakanoita. Koska Jumalan omaisuuskansa pääosin tyrmäsi uuden liiton asiat, lähtivät opetuslapset viemään ilosanomaa pakanoille. Mutta aina ensin se kuitenkin vietiin juutalaisille, mihin paikkaan he sitten saapuivatkin.
Nykyään messiaanisten juutalaisten, kuten One for Israel-järjestön mukaan, juutalaisten kiinnostus Jeesusta kohtaan on huikeassa nousussa Israelin maassa.- Anonyymi
Ei.
Juutalaiset alkoivat levittää sanomaa Jeesuksesta hämmentääkseen miehittäjiään ja onnistuivat siinä lopultakin. Juutalaisuudessa uskotaan vain Jumalaan, ei kehenkään muuhun. Jokainen juutalainen on liitossa jo syntyessään ja se mitä hänen pitää noudattaa on tora. Ei alkaa uskoa johonkin juutalaiseen jumalolentona eihän ketään ihmistä saa palvoa. Jumalsuhde on suora, välittäjiä ei ole eikä tarvita.
Mitä joku Jeesus vois tuoda kun meillä on suora ilmoitus maailman luojalta? Säälin niitä juutalaisraukkoja jotka turvautuvat ihmiseen ja kiistävät liiton ja sen tehtävän. Mitä Shma Jisrael sanookaan? Minkä todistajina koko Israelin kansa on aikojen loppuun asti?
Jes.43:10 Te olette minun todistajani, sanoo JHWH, minun palvelijani, jonka minä olen valinnut, jotta te tuntisitte minut ja uskoisitte minuun ja ymmärtäisitte, että minä se olen. Ennen minua ei ole luotu yhtäkään jumalaa, eikä minun jälkeeni toista tule.
11 Minä, minä olen JHWH eikä ole muuta pelastajaa, kuin minä"- Anonyymi
dikduk kirjoitti:
Juutalaisuudessa uskotaan vain Jumalaan, ei kehenkään muuhun. Jokainen juutalainen on liitossa jo syntyessään ja se mitä hänen pitää noudattaa on tora. Ei alkaa uskoa johonkin juutalaiseen jumalolentona eihän ketään ihmistä saa palvoa. Jumalsuhde on suora, välittäjiä ei ole eikä tarvita.
Mitä joku Jeesus vois tuoda kun meillä on suora ilmoitus maailman luojalta? Säälin niitä juutalaisraukkoja jotka turvautuvat ihmiseen ja kiistävät liiton ja sen tehtävän. Mitä Shma Jisrael sanookaan? Minkä todistajina koko Israelin kansa on aikojen loppuun asti?
Jes.43:10 Te olette minun todistajani, sanoo JHWH, minun palvelijani, jonka minä olen valinnut, jotta te tuntisitte minut ja uskoisitte minuun ja ymmärtäisitte, että minä se olen. Ennen minua ei ole luotu yhtäkään jumalaa, eikä minun jälkeeni toista tule.
11 Minä, minä olen JHWH eikä ole muuta pelastajaa, kuin minä"Jeesus on se Messias, mitä juutalaiset yhä odottavat. Kolminaisuusoppi taas vääntää messiaasta Jumalan, joka ei voi olla totta.
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus on se Messias, mitä juutalaiset yhä odottavat. Kolminaisuusoppi taas vääntää messiaasta Jumalan, joka ei voi olla totta.
Maailmassa eletään siis rauhassa? Messias ei tietenkään ole Jumala, vaan Jumalan tehtävään valitsema, tietyn juutalaissuvun jäsen ja koska messias on ihminen, ei hän tietenkään tule ja mene ja kuolekin välillä.
- Anonyymi
Juudeassa on noitia vääriä jeesuksia messiaita yhtenään. Tietysti . Mutta Moshe Mooses tarinoissa jo Mooseksen ruumiista riuteli saatana siinailla. JUUTALAINEN SSATANA.
- Anonyymi
dikduk kirjoitti:
Juutalaisuudessa uskotaan vain Jumalaan, ei kehenkään muuhun. Jokainen juutalainen on liitossa jo syntyessään ja se mitä hänen pitää noudattaa on tora. Ei alkaa uskoa johonkin juutalaiseen jumalolentona eihän ketään ihmistä saa palvoa. Jumalsuhde on suora, välittäjiä ei ole eikä tarvita.
11 Minä, minä olen JHWH eikä ole muuta pelastajaa, kuin minä"JUUTALAINEN JOB SAATANA JA JUMALA. ÄLKÄÄ LUKEKO NIITÄ VANHAN LIITON SATUJA.
- Anonyymi
Uskosta osattoman on tärkeämpi miettiä sitä, miksi hän itse ei ole vielä uskossa, eikä sitä, miksi joku muu ei ole.
- Anonyymi
Jeesus levitti sanomaa vain Juutalaisille, myöhemmin lisäsivät kirkkoisit että myös pakanoille.
Väärennöksistä levisi kristinuskonto Juutalaisten ulkopuolelle. - Anonyymi
Vain yksi sana: idiootit.
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus levitti sanomaa vain Juutalaisille, myöhemmin lisäsivät kirkkoisit että myös pakanoille.
Väärennöksistä levisi kristinuskonto Juutalaisten ulkopuolelle.Jeesus lähetti evankeliumin sanansaattajat kaikkialle maailmaan.
Lähetyskäsky.- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Jeesus lähetti evankeliumin sanansaattajat kaikkialle maailmaan.
Lähetyskäsky.Kaikille juutalaisille kansoille kyllä.
Anonyymi kirjoitti:
Kaikille juutalaisille kansoille kyllä.
Jeesus lähetti lähetyskäskyn kaikille kansoille .
Koko maailmalle.
- Anonyymi
Juutalaiset eivät usko Jeesukseen koska he uskovat vain rahaan.
- Anonyymi
Toivottavasti et kuvittele olevasi analyyttinen?
Saatikka rakastava kristitty! - Anonyymi
Varastavat rahaa ja tavaraa itse nähty lähiöissä.
- Anonyymi
Eikä tarvinnut uutta temppeliäkään rakentaa, kun Jeesus teurastettiin kiroukseksi juutalaisten happamattoma leivän päivänä, kun oli määrä teurastaa ja syödä esikoispojat, jota kirousta uskovaiset seuraavat juutalaisten Jumalan luo Paavalin opilla, tuleen elävältä poltettaviksi uhreiksi, ja juutalaiset itse pelastuivat lain kirouksesta, kun Jeesus tuli kiroukseksi heidän edestään. Juutalaisten ei enään tarvitse uhrata esikoispoikiaan.
Löytyy 2.Mooseksen kirja, luku 13, ja juutalaisen Paavalin kirje, luku 3:13.- Anonyymi
Tämä uhri on pääsiäisenä kaikkien juutalaisten happamattoman leivän juhlassa, liinan alla piilossa.
- Anonyymi
Raamatussa, Paavalin Galatalaiskirje:
"3:13 Kristus on lunastanut MEIDÄT lain kirouksesta, kun hän tuli KIROUKSEKSI MEIDÄN EDESTÄMME - sillä kirjoitettu on: "Kirottu on jokainen, joka on puuhun ripustettu"
Juutalainen Paavali Raamatussa kutsuu juutalaisia ME-pronominiolla, ja kristityt ovat TE.
Tässä esimerkki:
1.Korinttolaiskirje:
"4:15 Sillä vaikka TEILLÄ olisi kymmenentuhatta kasvattajaa Kristuksessa, niin ei TEILLÄ kuitenkaan ole monta isää; sillä minä TEIDÄT synnytin evankeliumin kautta Kristuksessa Jeesuksessa."
2.Korinttolaiskirje:
"11:2 Sillä minä kiivailen TEIDÄN puolestanne Jumalan kiivaudella; minähän olen kihlannut TEIDÄT miehelle, yhdelle ainoalle, asettaakseni Kristuksen eteen puhtaan neitsyen." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatussa, Paavalin Galatalaiskirje:
"3:13 Kristus on lunastanut MEIDÄT lain kirouksesta, kun hän tuli KIROUKSEKSI MEIDÄN EDESTÄMME - sillä kirjoitettu on: "Kirottu on jokainen, joka on puuhun ripustettu"
Juutalainen Paavali Raamatussa kutsuu juutalaisia ME-pronominiolla, ja kristityt ovat TE.
Tässä esimerkki:
1.Korinttolaiskirje:
"4:15 Sillä vaikka TEILLÄ olisi kymmenentuhatta kasvattajaa Kristuksessa, niin ei TEILLÄ kuitenkaan ole monta isää; sillä minä TEIDÄT synnytin evankeliumin kautta Kristuksessa Jeesuksessa."
2.Korinttolaiskirje:
"11:2 Sillä minä kiivailen TEIDÄN puolestanne Jumalan kiivaudella; minähän olen kihlannut TEIDÄT miehelle, yhdelle ainoalle, asettaakseni Kristuksen eteen puhtaan neitsyen."Samalla juutalainen pidättää myös yksinoikeuden luomaansa kristinuskoon, jossa Jeesus on uhrina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samalla juutalainen pidättää myös yksinoikeuden luomaansa kristinuskoon, jossa Jeesus on uhrina.
Ja tämä on koko Raamatun ja kristinuskon totuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämä on koko Raamatun ja kristinuskon totuus.
Mikä on temppelissä, kun juutalaiset lopettavat uhraamisen?
- Anonyymi
>> Miksi Juutalaiset eivät usko Jeesukseen <<
Samasta syystä kuin muutkin ei-uskovat eli oman epäuskon syntinsä takia.
"Tänä päivänä, jos te kuulette hänen äänensä, älkää paaduttako sydämiänne, niinkuin teitte katkeroituksessa", ketkä sitten, vaikka kuulivat, katkeroittivat hänet? Eivätkö kaikki, jotka olivat Mooseksen johdolla lähteneet Egyptistä? Mutta keihin hän oli vihastunut 40 vuotta? Eikö niihin, jotka olivat syntiä tehneet, joiden ruumiit kaatuivat erämaahan? Ja keille hän vannoi, etteivät he pääse hänen lepoonsa? Eikö tottelemattomille? Ja niin me näemme, että he epäuskon tähden eivät voineet siihen päästä." (Hepr. 3) - Anonyymi
Juutalaiset uskovat vain yhteen Jumalaan. Ajatus, että jokin täällä elänyt Jumalaa rukoillut profeetta nostettaisiin Jumalaksi tai Jumalan Pojaksi rikkoo heidän mielestään käskyä: ”Älä pidä muita jumalia.” Jumala on vain yksi.
Toiseksi Jeesus ei täyttänyt Vanhan Testamentin messias ennustuksia. Messiaan tulemiseenhan yhdistyy messiaaninen rauhan aika sekä kolmannen temppelin rakentaminen.
Kolmanneksi juutalaiset elelivät Jeesuksen aikoihin Jerusalemissa eli siellä, missä kaiken väitettiin tapahtuneen. Jos uuden testamentin evankeliumit olisivat totta, niin kyllähän Jerusalemissa tuolloin eläneet juutalaiset olisivat varmasti havainneet esimerkiksi sen, miten kuolleet kävelivät pitkin Jerusalemin katuja. Tällaiset tarut eivät tietenkään uponneet niihin, jotka siellä asuivat.- Anonyymi
Neljänneksi olet ihan yhtä suuren ymmärtämättömyyden vallassa siitä, kuka Jumala on, kuin hekin ovat.
Mutta ymmärrys saadaankin Jumalalta. Hän avaa ihmisen silmät ja ymmärryksen. Ei kuitenkaan ennen kuin hän näkee, että ihmisellä on jotain edellytyksiä vastaanottaa totuus. - Anonyymi
Yksi Jumala onkin, UTnkin todistuksen mukaan. Mutta vasta UTn kautta ymmärrämme enemmän siitä, minkälainen Jumala on.
Jumala on VTsta alkaen ilmestynyt Poikansa kautta ja ihmisen hahmossa. VTssa Herra (JHVH) ilmestyi muun muassa parin enkelin kanssa Mamren tammistossa (1. Moos. 18. luku):
"Herra (JHVH) sanoi Aabrahamille: "Valitushuuto Sodoman ja Gomorran tähden on suuri, ja heidän syntinsä ovat ylen raskaat. Sentähden minä menen alas katsomaan, ovatko he todella tehneet kaiken sen, josta huuto on minun eteeni tullut, vai eivätkö; minä tahdon sen tietää."
UTn todistus siitä, että hän ilmestyi ihmisen kautta Jeesuksessa, on siis ihan looginen. Jumala seurusteli ihmisen kansssa ensi kerran kasvotusten jo paratiisissa.
"Jumalalle on kaikki mahdollista", sanoo UT ja VTssa JHVH kysyy, että "onko minulle mikään mahdotonta?" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi Jumala onkin, UTnkin todistuksen mukaan. Mutta vasta UTn kautta ymmärrämme enemmän siitä, minkälainen Jumala on.
Jumala on VTsta alkaen ilmestynyt Poikansa kautta ja ihmisen hahmossa. VTssa Herra (JHVH) ilmestyi muun muassa parin enkelin kanssa Mamren tammistossa (1. Moos. 18. luku):
"Herra (JHVH) sanoi Aabrahamille: "Valitushuuto Sodoman ja Gomorran tähden on suuri, ja heidän syntinsä ovat ylen raskaat. Sentähden minä menen alas katsomaan, ovatko he todella tehneet kaiken sen, josta huuto on minun eteeni tullut, vai eivätkö; minä tahdon sen tietää."
UTn todistus siitä, että hän ilmestyi ihmisen kautta Jeesuksessa, on siis ihan looginen. Jumala seurusteli ihmisen kansssa ensi kerran kasvotusten jo paratiisissa.
"Jumalalle on kaikki mahdollista", sanoo UT ja VTssa JHVH kysyy, että "onko minulle mikään mahdotonta?"Jos väität Jeesusta sanomansa Saatanan pojaksi (JHWH), niin kokeilet vielä oikein parantaa teidän herjaamisianne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jumalalle on kaikki mahdollista", sanoo UT ja VTssa JHVH kysyy, että "onko minulle mikään mahdotonta?"Raamatussa ei lue yhtäkään jaetta että Jumala olisi ilmestynyt Jeesuksessa maan päälle. Messias ei voi olla Jumala. Jumala lähetti Poikansa maan päälle, miten Hän itsensä lähettäisi, ei mitenkään. Se on tuo oppi joka estää juutalaisia tulemasta uskoon.
- Anonyymi
Jeps!
Tuo 3 in one, Spick&Span kehitettiin tosiaan aika myöhään, eikä sille löydy tukea Raamatusta muuten kuin totuutta kovasti svälttäen. On puhtaasti myöhempien teologien keksintö jota myöhemmät teologit ovat epätoivoisesti yrittäneet oikeuttaa, huonoin tuloksin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jumalalle on kaikki mahdollista", sanoo UT ja VTssa JHVH kysyy, että "onko minulle mikään mahdotonta?"” Yksi Jumala onkin, UTnkin todistuksen mukaan.”
Vain sille, jonka ymmärrys on uskonnon sumentama.
Ketä Jeesus rukoili? Itseäänkö? - Anonyymi
Täyttävät syntiensä mittaa.
Anonyymi kirjoitti:
Raamatussa ei lue yhtäkään jaetta että Jumala olisi ilmestynyt Jeesuksessa maan päälle. Messias ei voi olla Jumala. Jumala lähetti Poikansa maan päälle, miten Hän itsensä lähettäisi, ei mitenkään. Se on tuo oppi joka estää juutalaisia tulemasta uskoon.
Jumala on Henki ja on kaikkialla.
Täällä maanpäälläkin on vielä hyvää kun on Jumalan Henki, mutta kun Hän on poissa on helvetin tila ja toivottomuus.Anonyymi kirjoitti:
Jeps!
Tuo 3 in one, Spick&Span kehitettiin tosiaan aika myöhään, eikä sille löydy tukea Raamatusta muuten kuin totuutta kovasti svälttäen. On puhtaasti myöhempien teologien keksintö jota myöhemmät teologit ovat epätoivoisesti yrittäneet oikeuttaa, huonoin tuloksin.Aika varmaan selvästi kerrotaan raamatussa Pyhyyden Hengestä joka vuodatettiin maanpäälle ja siitä lähti Kristuksen seurakunta liikkeelle.
Alkoi ihmisiä tulla kristityiksi tuhansittain.
Tästä asiasta Jeesus kertoi ja Isä Jumalakin .- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Aika varmaan selvästi kerrotaan raamatussa Pyhyyden Hengestä joka vuodatettiin maanpäälle ja siitä lähti Kristuksen seurakunta liikkeelle.
Alkoi ihmisiä tulla kristityiksi tuhansittain.
Tästä asiasta Jeesus kertoi ja Isä Jumalakin .Tietysti Raamatussa on Isä Jumala, Jeesus ja Pyhä Henki, mutta mitä tässä vastustettiin on se että nämä kolme olisivat yksi ja sama Jumala. Raamattu ei tätä tue?
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti Raamatussa on Isä Jumala, Jeesus ja Pyhä Henki, mutta mitä tässä vastustettiin on se että nämä kolme olisivat yksi ja sama Jumala. Raamattu ei tätä tue?
Jumalaa kukaan ei voi tutkia...ei kukaan uskova.
Jumala ilmoittaa senkin raamatussa ja niin se on.
Olisi uskoviltakin suurta röyhkeyttä väittää kaiken tietävänsä sillä jo ihmisenkin älyllä kun istahtaa ja katselee Luomakuntaa niin tajuaa mikä ääretön viisaus on ollut asialla Luomisessa.
Sieltä löytyy koodia koodin perään ja tietoa ja ihmeellisiä soluja ja jopa sekin, että tietyt solut alkaa tietyssä vaiheessa kuolemaan vaikka periaatteessa voisivat jatka uusiutumistaan.
Tämä siis se 120v ihmisen ikä jota saatanan järjestelmä yrittää kumota. Siis tämäkin.MrHyvis kirjoitti:
Olisi uskoviltakin suurta röyhkeyttä väittää kaiken tietävänsä sillä jo ihmisenkin älyllä kun istahtaa ja katselee Luomakuntaa niin tajuaa mikä ääretön viisaus on ollut asialla Luomisessa.
Sieltä löytyy koodia koodin perään ja tietoa ja ihmeellisiä soluja ja jopa sekin, että tietyt solut alkaa tietyssä vaiheessa kuolemaan vaikka periaatteessa voisivat jatka uusiutumistaan.
Tämä siis se 120v ihmisen ikä jota saatanan järjestelmä yrittää kumota. Siis tämäkin.Ääretöntä viissutta Jumalalla mihin me emme yllä tutkimaan milloinkaan.
Mekin olemme Luomakuntaa eli siitäkin voi jotain päätellä kuka teki kenet- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Tämä siis se 120v ihmisen ikä jota saatanan järjestelmä yrittää kumota. Siis tämäkin.Jeesus sanoo Isän olevan hänenkin Jumalansa, ainoa Jumala joka on. Mieti sitä.
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus sanoo Isän olevan hänenkin Jumalansa, ainoa Jumala joka on. Mieti sitä.
Joka on nähnyt Pojan niin on nähnyt Isän.
Isä ja Poika ovat samaa Henkeä.
- Anonyymi
>> kyllähän Jerusalemissa tuolloin eläneet juutalaiset olisivat varmasti havainneet esimerkiksi sen, miten kuolleet kävelivät pitkin Jerusalemin katuja. <<
"He lähtivät haudoistaan ja tulivat hänen ylösnousemisensa jälkeen pyhään kaupunkiin ja ilmestyivät monelle. Mutta kun sadanpäämies ja ne, jotka hänen kanssaan vartioitsivat Jeesusta, näkivät maanjäristyksen ja mitä muuta tapahtui, peljästyivät he suuresti ja sanoivat: "Totisesti tämä oli Jumalan Poika".- Anonyymi
Tästä vaietaan pappien saarnoissa visusti 🤤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä vaietaan pappien saarnoissa visusti 🤤
Se, että vartijat, nuo sotilaskastin alhaisimmalla portaalla olevat olisivat sanoneet tuon, on kyllä absoluuttinen vale!
Se on täysin myöhemmin eläneitten teologien keksintö.
- Anonyymi
Jeesuksen väitetään olleen juutalainen ja puhuneen arameaa. Myös osa vanhaa testamenttia on kirjoitettu arameaksi ja käännetty myöhemmin hebreaksi.
Kun Jeesuksen kerrotaan tehneen "lähetystyönsä" juutalaisten parissa ja seemiläisellä kielellä, niin aika ihmeellistä, että kaikki kristinuskon tekstit Paavalin kirjeistä evankeliumeihin kirjoitettiin kreikaksi. Ikään kuin mitään juutalaista kristittyä seurakuntaa ei olisi ollut olemassakaan, vaan tarina juutalaisesta profeetasta olisi kirjoitettu kreikkaa puhuvien keskuudessa eivätkä ne joiden olsi pitänyt olla kuulemassa Jeessuksen (arameankieliset) saarnat olleet mukana ollenkaan?- Anonyymi
Jotkut ovat sitä mieltä, että UT olisi kirjoitettu hepreaksi alunperin.
Alkuseurakunnan aikana lähetettiin seurakuntien kesken kirjeitä, jotka myöhemmin koottiin UTn kirjoiksi. Koska evankeliumi jo oli levinnyt siinä vaiheessa, ei minusta ole outoa, jos kieli on jossain vaiheessa vaihtunut. Tai ollut alunperinkin kreikaksi, jos oletus hepreankielestä on väärä. - Anonyymi
Jeesus oli Israelilainen, ja opetti taivasten valtakunnan isä Jumalana Israelin Jumalaa.
Hepr.raamatussa on tiettyjä kohtia eksiilin jälkeen kirjoitetuissa teksteissä arameaksi ja ne ovat siellä yhä arameaksi. Jeesuksen äidinkieli on todennäköisesti ollut aramea .
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus oli Israelilainen, ja opetti taivasten valtakunnan isä Jumalana Israelin Jumalaa.
Israelin Jumala oli JHWH ja kaikki sukukunnat yhdessä muodostivat Israelin kansan, siksi Jeesuksellakin oli 12 opetuslasta .Yksi joka heimosta ja Jeesuksen nimi oli Jeshua joka tarkoittaa "JHWH auttaa".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko kasakka oikeasti uskoa ristiin naulittuun ? Siis oikeasti. Ei voi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko kasakka oikeasti uskoa ristiin naulittuun ? Siis oikeasti. Ei voi.
Kyllä jonkinlaista aivovauriota kuvastaa jo sanat "uskoa ristiinnaulittuun".
- Anonyymi
Tähän vain yksi sana: Idiootit.
- Anonyymi
Ja toinen sana - JHWH on Jeesuksen sanoma Saatana, arkeologisin todistein Baal-jumaluus, eli todella VT:n Saatana ja ilmestyskirjan puhuva Pedon kuva luvusra 13.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja toinen sana - JHWH on Jeesuksen sanoma Saatana, arkeologisin todistein Baal-jumaluus, eli todella VT:n Saatana ja ilmestyskirjan puhuva Pedon kuva luvusra 13.
On myös kristinuskon Jumala, Jeesuksen kiroamisella Israelin Jumalana uhriksi tälle.
Tarinassa on kaksi Jumalaa, joista toinen on Raamatun Saatana, mutta kutsutaan Raamatussa myös Jumalan nimellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On myös kristinuskon Jumala, Jeesuksen kiroamisella Israelin Jumalana uhriksi tälle.
Tarinassa on kaksi Jumalaa, joista toinen on Raamatun Saatana, mutta kutsutaan Raamatussa myös Jumalan nimellä.Raamatun alussa selviää kirkkaasti, että jumalia on useita.
Lukekaa hieman tarkemmin!!! Anonyymi kirjoitti:
Raamatun alussa selviää kirkkaasti, että jumalia on useita.
Lukekaa hieman tarkemmin!!!Raamattu kertoo että on yksi jumala mutta todisteita ei ole yhdestäkään. Raamattu kyllä kertoo että ihmiset muinoin palvoivat vaikka kuinka monia jumalia, mutta eihän palvonta todista yhdenkään jumalan olemassaolosta vaan vain että jotkut uskoivat niihin.
- Anonyymi
dikduk kirjoitti:
Raamattu kertoo että on yksi jumala mutta todisteita ei ole yhdestäkään. Raamattu kyllä kertoo että ihmiset muinoin palvoivat vaikka kuinka monia jumalia, mutta eihän palvonta todista yhdenkään jumalan olemassaolosta vaan vain että jotkut uskoivat niihin.
Miten juutalaisuudessa selitetään "Henki joka liikkui vetten yllä," onko juutalaisuudessa Pyhää Henkeä vai oliko se vain Isä Jumala itse?
- Anonyymi
Mikä on temppelissä, kun juutalaiset lopettavat uhraamisen?
- Anonyymi
Ja juutalaiset lopettivat uhraamisen, kun Jeesus on ristille kuoliaaksi kidutettu ja kirottu uhri tosi Jumalana, ettei juutalaisten tarvitse uhrata esikoispoikiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja juutalaiset lopettivat uhraamisen, kun Jeesus on ristille kuoliaaksi kidutettu ja kirottu uhri tosi Jumalana, ettei juutalaisten tarvitse uhrata esikoispoikiaan.
Kyseessä on KIROUS, joka lunasti juutalaiset lain kirouksesta.
Löytyy Galatalaiskirje 3:13. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyseessä on KIROUS, joka lunasti juutalaiset lain kirouksesta.
Löytyy Galatalaiskirje 3:13.Tietysti temppelissä on nyt KIROUS, mutta minkä Raamattu sanoo sen olevan?
Anonyymi kirjoitti:
Kun keksii omasta päästät tarinoita pitäisi muistaa mitä on aiemmin satuillut: Jeesusta ei voitu ristiinnaulita koska hänhän oli perheensä esikoispoika joten hänet olisi jo vauvana uhrattu ja syöty, näin siis sinun tarinasi mukaan.
Juutalaisten ei vain koskaan ole tarvinnut uhrata ihmisiä koska tora sen kieltää. Jeesus eli aikuisikään ja joutui miehittäjän tuomitsemaksi poliittisista syistä : "Jeesus nasaretilainen juutalaisten kuningas "....Syy on lopettamiseen oli se ettei temppeliä enää ole vaan se tuhoutui kapinassa . Uhraus loppui 40 vuotta Jeesuksen kuoleman jälkeen eikä kapinalla ja Jeesuksen kuolemalla ole mitään yhteyttä.
Juutalaisia ristiinnaulittiin koko roomalaisvallan ajan poliittisista syistä, ei koskaan uskonnollisista ja kapinan jälkeen juutalaisia teloitettiinkin sitten tuhansittain.
- Anonyymi
Ja edelle uskovaisille idiooteille - vaikka te kiljuisitte kuin saatanat maailman tappiin nopealla huutoäänestyksellä kaikki kirjoittamani totuudet Raamatusta - siitä huolimatta ne eivät siitä kirjasta yhtään mihinkään katoa.
- Anonyymi
Ja vaikka maailman nyt täyttäisi kuinka valtava valitus ja voihkiminen niiden kesken, jotka ovat Jeesuksen lävistäneet joka ehtoollisella, sekään ei muuttaisi Raamatun totuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vaikka maailman nyt täyttäisi kuinka valtava valitus ja voihkiminen niiden kesken, jotka ovat Jeesuksen lävistäneet joka ehtoollisella, sekään ei muuttaisi Raamatun totuutta.
Onhan sanontakin, ettei totuus tulessakaan pala.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä yksikään uskovainen tiedä, että mikä on nyt Raamatun mukaan temppelissä, kun siellä palvotaan Jeesusta tosi Jumalana kuoliaaksi kidutettuna ja kiroukseksi kirottuna, eivätkä juutalaiset enää uhraa?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noidat palaa.
Anonyymi kirjoitti:
Eikä yksikään uskovainen tiedä, että mikä on nyt Raamatun mukaan temppelissä, kun siellä palvotaan Jeesusta tosi Jumalana kuoliaaksi kidutettuna ja kiroukseksi kirottuna, eivätkä juutalaiset enää uhraa?!
Temppeliä ei enää ole eikä Jeesus ole juutalaisuudessa mitään muuta kuin kuollut juutalainen .Ei kukaan häntä palvo muuta kuin kristityt joille hän on Jumalan poika, ei enää juutalainen .
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus on kuollut, ei häntä missään seremoniassa voi kiduttaa, et ilmeisesti ymmärrä että tarina on tarina oli se teologinen tai profaani.
- Anonyymi
dikduk kirjoitti:
Jeesus on kuollut, ei häntä missään seremoniassa voi kiduttaa, et ilmeisesti ymmärrä että tarina on tarina oli se teologinen tai profaani.
Jeesus ei ole kuollut vaan elää. Tuhannet ihmiset todistivat hänen eläneen ristiin naulitsemisen jälkeen.
- Anonyymi
dikduk kirjoitti:
Temppeliä ei enää ole eikä Jeesus ole juutalaisuudessa mitään muuta kuin kuollut juutalainen .Ei kukaan häntä palvo muuta kuin kristityt joille hän on Jumalan poika, ei enää juutalainen .
Ihan yhtä sokeita tietyt juutalaiset olivat kun Jeesus syntyi ihmiseksi.
Anonyymi kirjoitti:
Ihan yhtä sokeita tietyt juutalaiset olivat kun Jeesus syntyi ihmiseksi.
Eli sinusta Israelin Jumala syntyi ihmiseksi, olento joka on kaiken luoja onkin nyt myös jonkun juutalaissuvun vesa joka tapattaa itsensä roomalaisilla jotta voisi antaa ihmisten synnit anteeksi.
Tässä juutalaisen pitäisi olla uskomatta yhteenkään JHWH:n ilmoitukseen itsestään. Miksi ajattelet että JHWH laittaisi kokonaisen kansan valheiden todistajaksi, niin nimittäin olisi tapahtunut jos JHWH:n omat ilmoitukset eivät olisikaan totta.
Se on mahdollista että lajina olemme itse luoneet omat uskontomme mutta ei se että olisi olemassa Luoja joka ilmoittautuisi ihmiselle mutta valehtelisi.Anonyymi kirjoitti:
Jeesus ei ole kuollut vaan elää. Tuhannet ihmiset todistivat hänen eläneen ristiin naulitsemisen jälkeen.
Kristinuskon teologian mukaan Jeesus nousi kuolleista, mutta tuhannet ihmiset eivät sitä todistaneet. Kuolleista ei kukaan ole herännyt, jos muuta väitetään, ihminen ei ole ollut oikeasti kuollut sillä tietyn fysiologisen tapahtuman jälkeen ihminen ei enää palaa henkiin. Lajimme on sillä tavoin rakentunut.
dikduk kirjoitti:
Kristinuskon teologian mukaan Jeesus nousi kuolleista, mutta tuhannet ihmiset eivät sitä todistaneet. Kuolleista ei kukaan ole herännyt, jos muuta väitetään, ihminen ei ole ollut oikeasti kuollut sillä tietyn fysiologisen tapahtuman jälkeen ihminen ei enää palaa henkiin. Lajimme on sillä tavoin rakentunut.
Filippiläiskirjeessä 2 on kirjoitettu, että Kristus Jeesus tyhjensi itsensä ja otti orjan muodon, tuli ihmisten kaltaiseksi ja Hänet havaittiin olennaltaan sellaiseksi kuin ihminen.
Tuohon aikaan kreikkalaisessa filosofiassa uskottiin, että aine voi vastaanottaa erilaisia muotoja. Kristus Jeesus siis otti orjan muodon ja tuli ihmisten kaltaiseksi. Aineella ei ole elämyksellisiä tunteita vaan ne ovat muotoja nekin. Aine voi vastaanottaa muodon, mutta voi myös vapauttaa muodon. Tämän näkemyksen valossa inkarnaatio ja ylösnousemus tulevat ymmärrettäviksi. Kyllä juutalaisuudessakin oltiin kiinnostuneita kreikkalaisesta filosofiasta. Hämmästyttävää tuossa on se, että antiikin filosofia on edelleen ajankohtaista kuten Heisenberg aikoinaan totesi.- Anonyymi
inti kirjoitti:
Filippiläiskirjeessä 2 on kirjoitettu, että Kristus Jeesus tyhjensi itsensä ja otti orjan muodon, tuli ihmisten kaltaiseksi ja Hänet havaittiin olennaltaan sellaiseksi kuin ihminen.
Tuohon aikaan kreikkalaisessa filosofiassa uskottiin, että aine voi vastaanottaa erilaisia muotoja. Kristus Jeesus siis otti orjan muodon ja tuli ihmisten kaltaiseksi. Aineella ei ole elämyksellisiä tunteita vaan ne ovat muotoja nekin. Aine voi vastaanottaa muodon, mutta voi myös vapauttaa muodon. Tämän näkemyksen valossa inkarnaatio ja ylösnousemus tulevat ymmärrettäviksi. Kyllä juutalaisuudessakin oltiin kiinnostuneita kreikkalaisesta filosofiasta. Hämmästyttävää tuossa on se, että antiikin filosofia on edelleen ajankohtaista kuten Heisenberg aikoinaan totesi.Opetuslapset eivät olleet filosofeja vaan ihan kalastajia tai muita työtä tekeviä uskovaisia.
- Anonyymi
He tunsivat hänet liian hyvin!
Hän oli vain yksi lukuisista kiertävistä itseään 'kutsutuiksi' kuvittelvista, eikä oikeastaan eronnut muusta porukasta.
Toisaalla asuville oli myöhemmin helppo 'rakentaa sopiva henkilökuva', kun heillä ei ollut omakohtaista kokemusta.
Ja pitäähän muistaa, että Jeesuksesta kirjoitetut tekstit syntyivät melkein kaikki vasta hänen kuolemansa jälkeen. Noihin aikoihin, eikä pitkään sen jälkeenkään, kiinnitetty juuri huomiota meille niin itsestäänselvään: lähdekritiikkiin.
Kai tiedät, että raamattu on harsittu kokoon yli 5 000:sta fragmentista, josta tuskin yksikään on alkuperäinen?
Matkalla on kertynyt melkoisesti puhtaasti kopiointivirheitä, mutta myös tarkoitushakuisia 'editointeja', vastaamaan kulloisenkin aikakauden ja päällepäsmärin toiveita.
Tuosta syystä on niin hupaisaa, kun jotkut uhoavat lukevansa/tulkitsevansa Raamattua juuri niin kuin siinä lukee. - Anonyymi
Samasta syystä kristityt eivät usko profeetta Muhamediin. Vääriä profeettoja on todella paljon, mutta yhteenkään väärään profeettaan ei pidä uskoa.
- Anonyymi
Helluntaina 3000 syntistä Juutalaista otti Jeesuksen vastaan kasteessa.
- Anonyymi
Paljonko maksoitte?
- Anonyymi
Ensinnäkin - Jeesus oli israelilainen ja opetti Israelin Jumalasta, eikä juutalaisten Baal-jumalasta, jota sanoi Saatanaksi ja kaiken valheen isäksi, mitä valhetta tuo helluntaitarinakin Raamatun mukaan edustaa (Ap.19).
- Anonyymi
Tänään Israelissa kääntyy messiaaniseksi, Jeesukseen uskovaksi enemmän ihmisiä kuin Suomessa.
PKTNH- Anonyymi
Vääriä lessiaita.
- Anonyymi
Halleluujaa!!
- Anonyymi
Kuka muka uskoisi. Ei edes aikalaiset.
- Anonyymi
10 käskyä kieltää.
"Minä olen jumala" on yksikkö, johon ei kuulu timpuri ukko. - Anonyymi
Jos juutalaiset edelleen uhraavat esikoispoikansa, voimme olla varmoja, etteivät he usko Jeesukseen, että tämä tosi Jumalana on kirottu kiroukseksi heidän edestään (Gal.3:13).
Uhraavatko he?- Anonyymi
Kaikki kristityt Raamatun mukaan ovat juutalaisten uhreja heidän Baal-jumalalleen, seuraamalla kiroukseksi tehtyä Jeesusta uhrina tulenliekkeihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki kristityt Raamatun mukaan ovat juutalaisten uhreja heidän Baal-jumalalleen, seuraamalla kiroukseksi tehtyä Jeesusta uhrina tulenliekkeihin.
Kaiken lisäksi tosi Jumalana, opettamanaan Israelin Jumalana, joka kielsi viattoman veren vuodattamisen (Jeremia 7).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaiken lisäksi tosi Jumalana, opettamanaan Israelin Jumalana, joka kielsi viattoman veren vuodattamisen (Jeremia 7).
Hyvä esimerkki - kukaan ei kuule eikä näe mitään. Kun kirjoitan totuun, on kuin ketjussa olisi aina reikä sillä kohdalla.
>>Hänen kaltaiset aiheuttivat mittavaa tuhoa Israelissa Roomalaisten tuhotessa jopa temppelin Jerusalemissa vuonna 79 oletetun Raamatun kehitelmä Jeesuksen syntymän jälkeen.>>
Eivät juutalaiset uskoneet Jeesukseen myöskään ennen vuotta 79.
Muutama uskoi.- Anonyymi
Mitä sinä kuulit/luit siitä mitä edelle kirjoitin?
>>Tänään Israelissa kääntyy messiaaniseksi, Jeesukseen uskovaksi enemmän ihmisiä kuin Suomessa.>>
Suomessa aika harva kääntyy messiaaniseksi juutalaiseksi.- Anonyymi
Miten voit kertoa edes mielipidettäsi, jos et edes ymmärrä juutalaisuudesta tai kristinuskosta yhtään mitään, eikä sinulla ole mistään mitään tietoa?!
>>Raamatussa ei lue yhtäkään jaetta että Jumala olisi ilmestynyt Jeesuksessa maan päälle. Messias ei voi olla Jumala. Jumala lähetti Poikansa maan päälle, miten Hän itsensä lähettäisi, ei mitenkään. Se on tuo oppi joka estää juutalaisia tulemasta uskoon.>>
Mihin uskoon juutalaisten pitäisi sitten tulla?
He uskovat jo nyt että Jeesus ei ole Jumala.- Anonyymi
UHRAAVATKO JUUTALAISET ESIKOISPOIKANSA?
Jumalan määräys löytyy 2.Mooseksen kirja, lukub13. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
UHRAAVATKO JUUTALAISET ESIKOISPOIKANSA?
Jumalan määräys löytyy 2.Mooseksen kirja, lukub13.Jeesus nimellään kristinuskossa edustaa israelilaisena ISRAELIN JUMALAA, joka kadotettiin kristinuskolla pelikentältä, niin että juutalaiset vaihtoivat tilalle Baal-uhrikulttijumalan väittäen sitä israelin Jumalaksi. Kyseessä on huijaus. Ilman tätä huijausta heillä ei holokaustilla olisi nyt Israelin valtiota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus nimellään kristinuskossa edustaa israelilaisena ISRAELIN JUMALAA, joka kadotettiin kristinuskolla pelikentältä, niin että juutalaiset vaihtoivat tilalle Baal-uhrikulttijumalan väittäen sitä israelin Jumalaksi. Kyseessä on huijaus. Ilman tätä huijausta heillä ei holokaustilla olisi nyt Israelin valtiota.
Holokausti tarkoittaa kokonaan poltettua uhria Jumalalle. Sana tulee VT:sta. Israelin Jumala kielsi viattoman veren vuodattamisen. Tällä huijauksella on ollut valtava merkitys koko ihmiskunnan historiassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Holokausti tarkoittaa kokonaan poltettua uhria Jumalalle. Sana tulee VT:sta. Israelin Jumala kielsi viattoman veren vuodattamisen. Tällä huijauksella on ollut valtava merkitys koko ihmiskunnan historiassa.
Kautta koko kristityn maailman sekä muslimit, ovat uskoneet valheen, että puhuva Pedon kuva, Mooseksen puhuma Jumala, oli Israelin Jumala, kyseessä on Raamatun tarinan Saatana. Ja Saatanalla Jumalana on nyt rakennettu ihmisten idiootti maailma sekä idiotismiin perustuva ihmisten koko aivotoiminta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kautta koko kristityn maailman sekä muslimit, ovat uskoneet valheen, että puhuva Pedon kuva, Mooseksen puhuma Jumala, oli Israelin Jumala, kyseessä on Raamatun tarinan Saatana. Ja Saatanalla Jumalana on nyt rakennettu ihmisten idiootti maailma sekä idiotismiin perustuva ihmisten koko aivotoiminta.
Ilmeisesti maailmassa on ihmisiä, jotka kuvittelevat, että tämä pystyttäisiin vielä korjaamaan - eivät kai he muuten keräsi aseita ja järjestelisi sotaa? Minä olen pessimisti - jos minun selittämät, yksinkertaisimmatkaan Raamatusta esiin ottamani kohdat mene perille, niin ihmisten aivotoiminta on niin tuhottu, ettei sillä pysty rakentamaan uutta. Olisi ensin tuhottava ihan valtava määrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti maailmassa on ihmisiä, jotka kuvittelevat, että tämä pystyttäisiin vielä korjaamaan - eivät kai he muuten keräsi aseita ja järjestelisi sotaa? Minä olen pessimisti - jos minun selittämät, yksinkertaisimmatkaan Raamatusta esiin ottamani kohdat mene perille, niin ihmisten aivotoiminta on niin tuhottu, ettei sillä pysty rakentamaan uutta. Olisi ensin tuhottava ihan valtava määrä.
No, toisaalta, kyllä tämän päivän aseilla hyvin saadaan kyllä tuhottuakin. Totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, toisaalta, kyllä tämän päivän aseilla hyvin saadaan kyllä tuhottuakin. Totta.
Niinhän se Einstein sanoikin - neljäs maailmansota sitten käydään kepein ja kivin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän se Einstein sanoikin - neljäs maailmansota sitten käydään kepein ja kivin.
Takaisin alkuun mennään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Takaisin alkuun mennään.
Ja kuinka moni edes luki? Kuinka moni sitten edes ymmärsi?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuinka moni edes luki? Kuinka moni sitten edes ymmärsi?!
Ihmiset ovat - lisäys - kuin jossakin helvetin hullussa hypnoosissa.
- Anonyymi
Miksi kukaan uskoisi Jeesukseen, tai yhteenkään monista jumalista.
Itseensä kannattaa joskus uskoa.- Anonyymi
Onkohan sinulla harmainta aavistustakaan, että miten valtavaan määrään asioita uskot, joihin et edes tiedä uskovasi, koska luulet niiden olevan tosia.
- Anonyymi
jeesus oli hullu ja juutalaiset tiesivät tämän , noidan polttajat ei pitäneet noitia hulluna vaan oikeina noitina 😠
- Anonyymi
Kuuluuko juutalaisten oppiin sitten luoda kuoliaaksi kiduttamistaan hulluista noidista jumalia, kuten Jeesuksesta kristinuskon oppiinsa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuluuko juutalaisten oppiin sitten luoda kuoliaaksi kiduttamistaan hulluista noidista jumalia, kuten Jeesuksesta kristinuskon oppiinsa?
Jeesusta pitivät hulluna noitana Juutalaiset joka oli hakenut oppia Egyptistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän voitte lukea Juutalaisten Toorasta tai mikä se toinen kirja nyt olikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän voitte lukea Juutalaisten Toorasta tai mikä se toinen kirja nyt olikaan.
Talmud!
Toora tai Talmud! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Talmud!
Toora tai Talmud!Lainaukset tulevat sitten myöhemmin jotka voitte sivuutta olan kohautuksilla ne taas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sitten herää aivoissa suurta kysymysmerkkiä, että mikä sitten on juutalaisen luoma kristinusko?
>>Miten voit kertoa edes mielipidettäsi, jos et edes ymmärrä juutalaisuudesta tai kristinuskosta yhtään mitään, eikä sinulla ole mistään mitään tietoa?!>>
Siten että omistan sormet ja edessäni on tietokone.
😄😄😄😄😄- Anonyymi
Pasi Pasi Pasi
Tiedätkö juutalaisten dokumentaatiot Jeesuksesta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pasi Pasi Pasi
Tiedätkö juutalaisten dokumentaatiot Jeesuksesta?Uskovaisille suomennan.
Dokumentit ovat asiakirjoja! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskovaisille suomennan.
Dokumentit ovat asiakirjoja!Talmud dokumentti kirja.
Toora dokumentti juutalaista jo Jeesuksesta alkaen! - Anonyymi
Kertooko tietokoneesi, että apostoli Tuomas oli Jeesuksen kaksoisveli, ja että Luther jätti tiedon Jeesuksen kahdesta lapsesta sekä paljastaa Paavalin kirjeen, jossa tämä puhuu Jeesuksen esikoisesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertooko tietokoneesi, että apostoli Tuomas oli Jeesuksen kaksoisveli, ja että Luther jätti tiedon Jeesuksen kahdesta lapsesta sekä paljastaa Paavalin kirjeen, jossa tämä puhuu Jeesuksen esikoisesta?
Myös toisella vuosisadalla Lyonin piispa Irenaeus kirjoitti, jolla oli yhteys Jeesuksen alkuperäiseen oppilaaseen, että Jeesus kuoli varsin vanhana.
Olisi syytä erottaa opettaja Jeesus historiallisena henkilönä, hänen nimeensä luodusta kristuskultista Kristuksena pakanallisena Auringonjumala Sol Invictuksena. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietokone ei ole toimija, sori persutasoinen ajattelija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös toisella vuosisadalla Lyonin piispa Irenaeus kirjoitti, jolla oli yhteys Jeesuksen alkuperäiseen oppilaaseen, että Jeesus kuoli varsin vanhana.
Olisi syytä erottaa opettaja Jeesus historiallisena henkilönä, hänen nimeensä luodusta kristuskultista Kristuksena pakanallisena Auringonjumala Sol Invictuksena.Koko kristinusko on pelkkä juutalaisten huijaus - todistettavasti - kertooko tietokoneesi myös sen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko kristinusko on pelkkä juutalaisten huijaus - todistettavasti - kertooko tietokoneesi myös sen?
Tietokone ei osaa ajatella!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietokone ei osaa ajatella!
Minun ei osaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi syytä erottaa opettaja Jeesus historiallisena henkilönä, hänen nimeensä luodusta kristuskultista Kristuksena pakanallisena Auringonjumala Sol Invictuksena.Paavalin Jeesus vai yleisjeesus kristityillä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko kristinusko on pelkkä juutalaisten huijaus - todistettavasti - kertooko tietokoneesi myös sen?
Tarkoittaa jumalahuijausta, kun juutalaiset ujuttivat temppeliin (moskeijaan ja kirkkoon), ja koko maailmaan valheensa, että Baal-jumala olisi ollut Israelin Jumala, ja tekivät kristinuskon Jeesuksen nimeen tuhotakseen käsitteen Israelin Jumalasta, jota Jeesus opetti taivasten valtakunnan isänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoittaa jumalahuijausta, kun juutalaiset ujuttivat temppeliin (moskeijaan ja kirkkoon), ja koko maailmaan valheensa, että Baal-jumala olisi ollut Israelin Jumala, ja tekivät kristinuskon Jeesuksen nimeen tuhotakseen käsitteen Israelin Jumalasta, jota Jeesus opetti taivasten valtakunnan isänä.
Tuhansia kertoja olet toistanut mutta emme me jaksaisi enään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samat värssyt kuin hoitolaitosten potilailla toistuu ja toistuu aina vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samat värssyt kuin hoitolaitosten potilailla toistuu ja toistuu aina vaan.
Juu, jos teille ei ole antanut niin paljon mahdollisuuksia, kun voi olettaa ymmärtämiseen tarvittavan, ei ole oikeudenmukaista tappaa teitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, jos teille ei ole antanut niin paljon mahdollisuuksia, kun voi olettaa ymmärtämiseen tarvittavan, ei ole oikeudenmukaista tappaa teitä.
Se on ehdoton mielipuoliisuden päättyminen tai maailmanloppu, muita vaihtoehtoja ei ole nyt annettu. Ja jos se olisi ollut minun päätettävänä, olisin tappanut heti. Näkeehän sen nyt kahdellakin silmäyksellä, että onko toinen vain tyhmä vai onko peräti umpityhmä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ehdoton mielipuoliisuden päättyminen tai maailmanloppu, muita vaihtoehtoja ei ole nyt annettu. Ja jos se olisi ollut minun päätettävänä, olisin tappanut heti. Näkeehän sen nyt kahdellakin silmäyksellä, että onko toinen vain tyhmä vai onko peräti umpityhmä.
Minut nimittäin on palkattu tähän hommaan, ja aion hoitaa oman osani yhtä mallikkaasti kuin kirkko omansa, seuloessaan vihollisen kylvämän rikkaviljan elon joukosta, ja on polttanut sen tulessa. Ja minä sitten seulon tämän jäljelle jäävän aineksen potentiaalin uuteen maailmaan, kun julistetaan taivasten valtakunnan evankeliumi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minut nimittäin on palkattu tähän hommaan, ja aion hoitaa oman osani yhtä mallikkaasti kuin kirkko omansa, seuloessaan vihollisen kylvämän rikkaviljan elon joukosta, ja on polttanut sen tulessa. Ja minä sitten seulon tämän jäljelle jäävän aineksen potentiaalin uuteen maailmaan, kun julistetaan taivasten valtakunnan evankeliumi.
Ei työmiehiä ole paljoa pellolle laitettu, mutta näillä nyt sitten on vain mentävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva, että olet näinkin monta kertaa jaksanut lukea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva, että olet näinkin monta kertaa jaksanut lukea.
Kunnioitettava saavutus - tuhansia kertoja, mutta väitti joku lukeneensa jopa miljoona kertaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnioitettava saavutus - tuhansia kertoja, mutta väitti joku lukeneensa jopa miljoona kertaa!
Minä itse olen niin laiska että, jos ensi silmäyksellä. asia on jo tuttu, niin siirryn seuraavaan. Kunnioitettava lukuinto teillä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et jaksa enää?! Eihän sinun, hyvä Luoja, ole pakko jaksaakaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et jaksa enää?! Eihän sinun, hyvä Luoja, ole pakko jaksaakaan!
Pakottaako joku sinua lukemaan, voi kamala!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä nyt oikein hyvä esimerkki mummumuorille Paavalin syntiopin käskytyslaista.
Nämä reppanat ovat täysin uupuneita lukiessaan minunkin tekstini tuhansia kertoja, eivätkä he itse ymmärrä, ilman itsensä ulkopuolelta tulevaa ohjausta, ettei heidän tarvitse lukea!
Heillä ei siis toimi sisäinen ohjaus ollenkaan, eikä oma harkinta.
Sitä kutsutaan ulkoa ohjautuvuudeksi - Jeesus nimenomaan opetti ihmistä sisältä ohjautuvaksi, mistä syystä hänen opetuksensa ovat olleet auktoriteeteille uhka. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavalin Jeesus vai yleisjeesus kristityillä?
Todellisuudessa kristityillä ei ole Jeesusta ollenkaan, vaan kulttihahmo Kristus, joka piispa Huovisen sanoin on uusi nimi pakanahallitsija, Auringonjumala Sol Invictukselle.
Kun käytetään nimitystä Jeesus Kristus niin se on tarkoituksellista pelikentän sotkemista niin, ettei huomata tarinan sisältävän kaksi eri evankeliumia - Jeesus todellisuudessa oli aikansa sielutieteen ja metafysiikan opettaja, ja Kristus on todella sitten vain kulttihahmo - näiden nimien sotkeminen on aika kornia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulihan se sieltä.
Puhdas raivokas kristitty vailla estojasn. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellisuudessa kristityillä ei ole Jeesusta ollenkaan, vaan kulttihahmo Kristus, joka piispa Huovisen sanoin on uusi nimi pakanahallitsija, Auringonjumala Sol Invictukselle.
Kun käytetään nimitystä Jeesus Kristus niin se on tarkoituksellista pelikentän sotkemista niin, ettei huomata tarinan sisältävän kaksi eri evankeliumia - Jeesus todellisuudessa oli aikansa sielutieteen ja metafysiikan opettaja, ja Kristus on todella sitten vain kulttihahmo - näiden nimien sotkeminen on aika kornia.Voisitko kertoa uudestaan kristitty normaali.
En ymmärrä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyh
Parit sanat ja ykeiskuva riittää.
En lue.
- Anonyymi
Kristinusko oli pronssia, Islam hopeaa, juutalaisuus kultaa ja hindulaisuus timanttia.
Ehkä juutalaiset eivät tahtoneet vajota pronssin tasalle, vaan pyrkivät korkeampaan tietoon, uskoon, ja pyhyyteen.
On vaikea nousta kuopasta kun siihen kerran putoaa. Tulee vain astinlaudaksi muiden onneen ja väheksytyksi vaikka mitä tekisi.
Estrogeeni eli naissukupuolihormoni ei tyydy vähäiseen osaan tai tekoon. Hirvet, karhut ja kaikki taistelee verissä päin saadakseen naaraan huomion. Kristinusko on sivariuskonto joka ei kykene naista puolustamaan.
Juutalaisuus luotti fariseusten tekemiin sopimuksiin Rooman tasavallan kanssa. Mutta keisarit olivat heille liian kova pala nieltäväksi.
Kuninkaitakin juutalaiset vielä kykenee hoitamaan mutta keisarille kuuluu Jumalan kunnia joka on juutalaisille mahdoton ajatus.
Kristinuskoon kuului alussa paljon juutalaisia ja he taistelivat keisarin jumaluutta vastaan.
Siksi juutalaiset eivät tulleet keisarien Roomassa hyvin kohdelluksi.
Kristinusko sinänsä ei ollut ongelma vaan juutalaisten oma tulkinta siitä.- Anonyymi
Jussi Halla-aho oli munaton sivari josta tuli persu miesten johtaja.
- Anonyymi
Pötyä. Israelin Jumalahan kirottiin kiroukseksi (Gal.3:13), että kristityt seuraavat tätä Jeesuksen nimeen (1.Kor.3:13) ilmestyskirjan pedon uhriksi tulenliekkeihin, ettei juutalaisten tarvitse uhrata esikoispoikiaan, kuten puhuva pedon kuva määrää (2.Moos.13).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pötyä. Israelin Jumalahan kirottiin kiroukseksi (Gal.3:13), että kristityt seuraavat tätä Jeesuksen nimeen (1.Kor.3:13) ilmestyskirjan pedon uhriksi tulenliekkeihin, ettei juutalaisten tarvitse uhrata esikoispoikiaan, kuten puhuva pedon kuva määrää (2.Moos.13).
Ilmestyskirja 13 - kyseinen puhuva Pedon kuva on juutalaisuuteen perustuen niin islamin kuin kristinuskonkin Jumala.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jussi Halla-aho oli munaton sivari josta tuli persu miesten johtaja.
Tai no, on se kai siittänyt jopa Lehto lapsenkin.
Ettei olis Jeesus niminen sekin🤤🤤🤤🙏 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
6448 kerta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
6448 kerta.
Paljon vielä puuttuu, koska on sanottava - sitten kun osaatte ja tiedätte, ei tarviitse enää sanoa, etkö ymmärtänyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon vielä puuttuu, koska on sanottava - sitten kun osaatte ja tiedätte, ei tarviitse enää sanoa, etkö ymmärtänyt?
Sitten ei kukaan enää kirjoita pötyä, joka on korjattava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten ei kukaan enää kirjoita pötyä, joka on korjattava.
Tämä on tällaista. Sinä: Auto on polkupyörä. Minä: Ei auto ole polkupyörä. Perustelu: Autossa on neljä pyörää ja polkypyörässä kaksi.
Yhä uudelleen ja uudelle. Nyt siis jo yli 6000! kertaa, tuo asia, eikä ole vieläkään opittu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
6448 kerta.
Niin, saahan sitä mainostaa tyhmyyttään?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, saahan sitä mainostaa tyhmyyttään?!
Voisin kuvitella, että kysyinen henkilö sanoisi, en lue koskaan kirjoituksiasi, kun ne on niin tyhmiä (henkilö on selvännäkijä), mutta enpä voi hänestä niin sanoa, koska lukemisen lisäksi hän pitää niistä jopa kirjaa, kuin Lutherin sanoin Paholainen syntilistaa hänen suolikaasunsa tupruttelustaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin kuvitella, että kysyinen henkilö sanoisi, en lue koskaan kirjoituksiasi, kun ne on niin tyhmiä (henkilö on selvännäkijä), mutta enpä voi hänestä niin sanoa, koska lukemisen lisäksi hän pitää niistä jopa kirjaa, kuin Lutherin sanoin Paholainen syntilistaa hänen suolikaasunsa tupruttelustaan.
Luther veti olutta kuin sika joka päivä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luther veti olutta kuin sika joka päivä.
Mitä sitten?! Oluttupien ympärillähän silloin toimi koko kirkkolaitos, koska se oli kirkon oma bisnes. Siitä oli jokin aika sitten kiva kirjoitus kirkko- ja kaupunki lehdessä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1092820Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302385Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen212320Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631041930- 1141620
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1691341Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2841169- 711024
- 801024
Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi243979