Ihmetyttää miksi tässä maassa ei oikeasti arvosteta työläisiä ?
Minusta ainakin siistijät, bussikuskit, hoiva-apulaiset, kuljetusalan työntekijät, roskakuskit , kaupan kassat yms tekevät erittäin tarpeellista ja arvostettavaa työtä. Heille pitäisi maksaa sellaista palkkaa , jolla tulee toimeen. Ehdottomasti.
Itse olen korkeasti koulutettu, mutta en katso olevani sen arvokkaampi ihminen työyhteisössä kuin esim siistijä. Minua suorastaan ällöttää jotkut henkilöt työyhteisössä, kun he eivät esim. tervehdi siistijää tai muuta avustavaa henkilökuntaa.
Miksi Suomessa ei arvosteta työläisiä
Anonyymi-ap
1
200
Vastaukset
- Anonyymi
Työntekijät pyörittää yhteiskuntaa,johtajat vaan loisii isolla palkalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785332
- 814307
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3744252Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi4803717- 1503401
- 483034
- 232728
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.522698Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192316- 522211