Vapaamuurarit Omaspn panttivankeina?

Anonyymi-ap

Kaupungilla kiertää huhu, jonka mukaan suuri osa pankin asiakkaista ja johdosta on vapaamuurariveljiä. Näin asioita on ollut helppo järjestellä...

23

1222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ketä ovat nämä loossipanttivangit? Pidetäänkö heitä piilossa loossissa vai mikseivät pääse pantista vapaaksi. Onko koko seinäjoki menossa kon kurssiin?

• Anonyymi

Mikäon SJK:n tilanne? Pysyykö pystyssä?

• Anonyymi

Onko veljeys koetuksella?

• Anonyymi

Nordeassa enne osattiin rahojen pyykkäys ainakin rakennus likkeiden kautta, Taisi olla venäläistäkin rahaa..

• Anonyymi

Vapaamuurarit yrittävät järjestellä . Fivan piti puuttua asiaan. Rosvous ei ole sallittua vaikka olisi kuinka suuri herra.....

• Anonyymi

Kyllä omastation kaatuu ensi keväänä . Sjk taru loppuu ja lapinäijä hiihtää kotikonnuilleen. Eukko ei seuraa.

• Anonyymi

On kyllä melekoset kuviot. Kaikki on perustunut huijaukseen. Oikeen pyramentti huijauksien huijaus.

• Anonyymi

Mäkynen lähti, vai ehkä paremmin lähetettiin. Ei Jyrki enää tyrki puku päällä ja kraka kaulassa. Tuleekohan kruunun kihlattu?

• Anonyymi

Omassa porukassa oli niin kivaa, mulle sulle mulle sulle mulle

• Anonyymi

Vaalit tulossa keväällä ja pitäis saada ääniä. Ei parane ryvettyä liiaksi.

• Anonyymi

Taitaa olla myöhäistä yrittää eroamalla päästä vastuusta. Valtuustosalin sijaan istunnot taitaa olla Vaasan Rantakadulla.

• Anonyymi

Nythän pankin johtoon tulee rantaruottalaiset rahasuvut. Härrekuu!

• Anonyymi

Onko Seinäjoella paljonkin vapaamuurareita?

• Anonyymi

Onko Seinäjoella paljonkin vapaamuurareita?

• Anonyymi00025

Vapaamuurareista en tiedä, mutta pimeesti töitä tekeviä muurareita on paljon.

• Anonyymi

Kaupungilla kiertää paljon muitakin huhuja, jotka eivät pidä paikkaansa!

• Anonyymi

Onhan rappareilla Seinäjoen kirkkokin.

• Anonyymi

Kolme eri looshia löytyy Ääsjoelta

• Anonyymi

Kovan tason talousrikollisia.

• Anonyymi

Karmeaa!

• Anonyymi00022

En kyllä lapsellisempaa järjestöä tiedä, aikuiset miehet leikkii salaseuraa

• Anonyymi00023

Elämä on. Ja osa niistäkin muurareista kuolee pois. Ei enää pip peliä tervaila kun arkussa kannetaan manan maille. Luuleeko joku vielä että vapaamuurari pääsee taivaaseen?

• Anonyymi00024

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      32
      2237
    2. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      16
      2163
    3. Huulitäytteet ja tekotisssit

Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä
      Suomussalmi
      164
      1798
    4. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      226
      1297
    5. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      124
      1251
    6. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      86
      1134
    7. Vauvat syntyvöät vihan lapsina?

Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O
      Luterilaisuus
      66
      1065
    8. Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.

Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      934
    9. Unelma tilanne

Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j
      Ikävä
      70
      862
    10. Itsensä pidättely

Pidätteletkö tunteitasi tai itseäsi hänen aikanaan ja jos niin miksi?
      Ikävä
      80
      853
    Aihe