Kaupungilla kiertää huhu, jonka mukaan suuri osa pankin asiakkaista ja johdosta on vapaamuurariveljiä. Näin asioita on ollut helppo järjestellä...
Vapaamuurarit Omaspn panttivankeina?
19
1027
Vastaukset
- Anonyymi
Ketä ovat nämä loossipanttivangit? Pidetäänkö heitä piilossa loossissa vai mikseivät pääse pantista vapaaksi. Onko koko seinäjoki menossa kon kurssiin?
- Anonyymi
Mikäon SJK:n tilanne? Pysyykö pystyssä?
- Anonyymi
Onko veljeys koetuksella?
- Anonyymi
Nordeassa enne osattiin rahojen pyykkäys ainakin rakennus likkeiden kautta, Taisi olla venäläistäkin rahaa..
- Anonyymi
Vapaamuurarit yrittävät järjestellä . Fivan piti puuttua asiaan. Rosvous ei ole sallittua vaikka olisi kuinka suuri herra.....
- Anonyymi
Kyllä omastation kaatuu ensi keväänä . Sjk taru loppuu ja lapinäijä hiihtää kotikonnuilleen. Eukko ei seuraa.
- Anonyymi
On kyllä melekoset kuviot. Kaikki on perustunut huijaukseen. Oikeen pyramentti huijauksien huijaus.
- Anonyymi
Mäkynen lähti, vai ehkä paremmin lähetettiin. Ei Jyrki enää tyrki puku päällä ja kraka kaulassa. Tuleekohan kruunun kihlattu?
- Anonyymi
Omassa porukassa oli niin kivaa, mulle sulle mulle sulle mulle
- Anonyymi
Vaalit tulossa keväällä ja pitäis saada ääniä. Ei parane ryvettyä liiaksi.
- Anonyymi
Taitaa olla myöhäistä yrittää eroamalla päästä vastuusta. Valtuustosalin sijaan istunnot taitaa olla Vaasan Rantakadulla.
- Anonyymi
Nythän pankin johtoon tulee rantaruottalaiset rahasuvut. Härrekuu!
- Anonyymi
Onko Seinäjoella paljonkin vapaamuurareita?
- Anonyymi
Onko Seinäjoella paljonkin vapaamuurareita?
- Anonyymi
Kaupungilla kiertää paljon muitakin huhuja, jotka eivät pidä paikkaansa!
- Anonyymi
Onhan rappareilla Seinäjoen kirkkokin.
- Anonyymi
Kolme eri looshia löytyy Ääsjoelta
- Anonyymi
Kovan tason talousrikollisia.
- Anonyymi
Karmeaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292178
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261738Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121339Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701211Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121177- 88992
- 83876
- 17867
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16761Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107701