juu, susi ei ole hyökännyt IHMISTEN kimppuun, mutta taas tuli 30 lammasraatoa. Mitä susien rakastajat sanoo lampurille jonka talous ja tulot menivät kirjaimellisesti hukkaan+
apua susia
4
339
Vastaukset
- Anonyymi
Kunnon aita lampaiden ympärille ja laumanvartiakoirat (vähintään 5)aitaukseen kaveriksi. Kohta lampuri saa susiturkin itselleen.
- Anonyymi
Aita ja koirat ovat hyvä yhdistelmä, mutta kallis. Lampurin eurot käyvät vähiin. Jos susien ystävät rahoittavat niin mikäs siinä.
Paras tapa kuitenkin on pitää susikanta aivan minimissä. Muutamia kymmeniä yksilöitä riittää. Ei niitä kukaan Brysselistä tule tänne laskemaan.
On aivan idioottimaista suojella haittaeläintä yli tarpeen. Kaikki asutuksen lähistöllä oleskelevat häirikköeläimet yksinkertaisesti vain pois. Näin myös jäljelle jäävät pedot alkavat taas vieruksua ihmistä.
On se kumma kun Suomen päättäjillä ei ole selkärankaa päättää noin yksinkertaista asiaa.
- Anonyymi
luonnonsuojelijat syövät uudestaseelannista lennätettyä lampaanlihaa ja juovat afrikasta tuotua punkkua kyytipojaksi.
ei niitä kiinnosta maaseudun ongelmat.
sitäpaitsi, susi on telkkarissa niin syötävän söpö! - Anonyymi
Aloittaja näyttäisi olevan varsinainen ongelmanratkaisuexpertti 😟🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795347
- 824321
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3784263Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi4903777- 1503401
- 483034
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.532754- 232728
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192316- 522211