Jos tuon kaiken menetetyn lennokkien jotka ukrainalaiset torjuneet, olisi venäläiset käyttäneet sotilaskohteisiin eturintamilla? Olisi hyötysuhde merkittävästi parenpi venäläisten kannalta, koska hävikki ilmatorjunnassa olisi ollut pientä, venäläistä miehistöä olisi säästynyt, ukrainalaisia sotilaita olisi paljon vähemmän, hyökkäyslinja olisi paljon syvemmällä Ukrainassa kuin nyt on?
Tuo venäläinen hyökkäys jotenki vaikuttaa siltä kuin kuulemma Saksassa Hitleri päätti miten ja minne hyökätään, eikä kukaan uskaltanut olla toista mieltä?
Nyt on päässyt ukrainalaiset rintamilla herkuttelemaan venäläiselle tyhmyydelle länsimaalaisilla ilmatorjunnalla.
Ehkä venäläisen teorian sodankäynnin tarkoitus on saada muuto liikettä eurooppaan Ukrainasta, poliittinen yhtenäisyys kuitenki edelleen jatkuu euroopassa???
Ihme sodankäyntiä venäläisillä
Anonyymi-ap
0
227
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375106- 823636
- 353026
- 612995
- 102916
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391698