Ketä et voi unohtaa
Millainen on ainutkertainen
40
1171
Vastaukset
- Anonyymi
Hän on huomioinut minut juuri siten, kuin haluan minua kohdeltavan
Rakastavasti
Hellästi
Se on kaikki , mitä oon vailla - Anonyymi
Erityisen ihana ja rakastettava. Tehny minusta vieläkin herkemmän. Itkenyt hänen perään useita kertoja.. Sellainen on hän.</3
- Anonyymi
Miehelle vai naiselle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehelle vai naiselle
luultavasti mies,
- Anonyymi
Milloin viimeksi kohtasitte?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miehelle vai naiselle
Et oo taas tosissas dude kärttämässä tällaista soopaa mitä tää guppe kynäilee.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
luultavasti mies,
Ei varmaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Milloin viimeksi kohtasitte?
Hän esittelee meidän yhteinen linnan pilvien päällä vielä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaa
Oli.
- Anonyymi
Ei ole tullut vastaan
- Anonyymi
Sellainen joka inhimillisellä tavalla pystyy vielä aikuisten kesken koskettamaan valmiiksi ihastunutta ihmismieltä. Ehkä se on joku ujo tai muu käytös josta paljastuu tykkääminen, joka tulee vain lävitse. 🧡 💛 💚 💙
https://youtu.be/gePCKMujA0w - Anonyymi
Yksi tuttu nainen. Itseäni vanhempi, hyvävartaloinen ja peppu myös Kiinteä, mukava muutenkin, pientä flirttiä häneen jo kohdistanut. Tunnistaa siitä että monesti kohtasimme yhden sillan luona, hän oli aina tulossa meille yhteisestä paikasta, minä menossa. Tämä silta siis vaan vihjeenä hänelle.
- Anonyymi
No mä tykkään ilmeisesti typeryksestä.
- Anonyymi
Hän on vaan niin skibidi nainen
- AnonyymiUUSI
Onko jotain seksuaaliseen orientaatioon liittyvää?
- AnonyymiUUSI
Sellainen rakastettava komea mies jonka kanssa toivoisi yhteisen sadun päättyvän sanoihin ”ja he elivät onnellisina elämänsä loppuun asti.
Tätä tyyppiä seuraisin vaikka maailman ääriin asti.
💋👩🏻🦳❤️👩🏼❤️👨🏼- AnonyymiUUSI
Miksi et seuraa?
- AnonyymiUUSI
🧙🪄🦇
- AnonyymiUUSI
Etkai vaan vihjaa että taiot mun suuren rakkauden lepakoksi
Sammakoista tehdään prinssejä mutta tää oli aivan uutta 😂🤭👩🏻🦳
- AnonyymiUUSI
Tuossa ylempänä kerrottu mutta voisin toistaa.
- AnonyymiUUSI
Mä voin unohtaa helposti jos minusta ei tykätä äkkiä kaikkoaa minun ikävyys toista kohtaan
- AnonyymiUUSI
Mitä kansanedustajat ja ministerit maksavat veroja, entä kokouspalkkioista???
- AnonyymiUUSI
Sua JII mies en voi unohtaa. Oot todella rakastettava tyyppi ja olen onnellinen et olet olemassa.
- AnonyymiUUSI
Oon vaan itkenyt silmät päästäni uutisten jälkeen.. En voi uskoo että sä lähdit.</3 En mä halua uskoa. Mä tuun muistamaan sut kultainen aina. Olit hauska ja outo, samankaltainen. Hyvin kultainen. En mä tuu jaksaan tääl enää kauaa kun kaikki joista mä välitän lähtee..mun sydän särkyi..lepää rauhassa rakas. toivottavasti sun on viimein helpompi olla. <3 me nähdään vielä.<3
- AnonyymiUUSI
Sulla on guppe kyl niin runopojan sialu antisosiaaliksi tai ehkä nainen jopa muuttais sut
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on guppe kyl niin runopojan sialu antisosiaaliksi tai ehkä nainen jopa muuttais sut
Meinaatko tosissas että olis guben tekstiä?? Esitätkö tyhmää vsi ootko sellainen?
- AnonyymiUUSI
Kuka muka lähti???Ikä?
- AnonyymiUUSI
A-miestä
Veera on kiltti,omanlainen, välittävä, herkkä, jotenki niin erilainen kuin muut mut hyväl taval ja en tarkoita, et ois outo, vaan et noin hyvää sydäntä ja kaunis mieli tulee harvoin vastaan täs maailmas, kyl mä nään miten ihmiset on feikkei ja suuri osa vaa ei oo niin mukavii, mut hän on jotenki niin ihastuttava persoon. Jotain tosi omaa sussa on, mutta sulla on miljoona kertaa kultasempi sydän.. ihailen sua <3
Oon ihan "rakastunut" vaik en edes tunne häntä kunnolla. Ihana kokonaisuus, just ehk kaikkea mitä oon kuvitellut mun "unelmien kumppanista". Kun nyt vaan ees voisit hyvin.. <3- AnonyymiUUSI
Mies oli aivan erilainen, poikkesi valtavirrasta voimakkaasti. Osasi luritella juuri ne sanat, mitä odotin ja vähän enemmän. Minulla oli hänen kanssaan monia hupaisia ja unohtumattomia hetkiä. Siksi varmaan häntä tässä muistelenkin. Osasi olla myöstäysmulqvist ❤️
- AnonyymiUUSI
Mun rakas kiltein kaikilta
- AnonyymiUUSI
Rakas, joka lähti tänään luotani pois. 😘
- AnonyymiUUSI
Isi opetti miten raiskataan 👶🏻
- AnonyymiUUSI
Pervo- Anneli
- AnonyymiUUSI
Hän ei ole ainutkertainen. Hän on ihan jotain muuta. Toivottavasti minullekin vielä. 🙏
- AnonyymiUUSI
Ainutkertainen on nimenomaan hyvä asia. Aika loukkaavaa viitata siihen että hänenlaisiaan on 13 tusinassa.
- AnonyymiUUSI
joo
- AnonyymiUUSI
Hän on haaveilija39...harmi sinänsä.
- AnonyymiUUSI
En ajattele niin kenestäkään. En kiinny ihmisiin helposti. Viihdyn hyvin yksin.
- AnonyymiUUSI
Hän on sellainen joka tupsahti elämääni kun sitä vähiten osasin odottaa. Jos nyt enää mitään edes odotin. Jokin hänessä sai sieluni soimaan ja sydämeni sykkimään ihan uudella tavalla. Olin sen piilottanut monien muurien taa, en halunnut että sitä enää kukaan särkisi. Koska korjaaminen vei niin kauan.
Häntä , kaivattuani kohtaan tunnen kuitenkin luottamusta. Jotenkin vain tiedän että hän on erilainen. Lämminsydäminen, rakastava , kaunissieluinen ihminen joka osaa ottaa toistenkin ihmisten tunteet huomioon. Uskon että ihmiset jotka hänelle ovat rakkaita todella ovat sitä. Unohtumaton ja rakas on hän.❤️ / naiselta
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä2702065Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i671612Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha2311387- 831215
- 411169
- 571124
Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"
on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol2801044Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment2061019Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."
Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas81002- 73983