Millainen on ainutkertainen

Anonyymi-ap

Ketä et voi unohtaa

40

1171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hän on huomioinut minut juuri siten, kuin haluan minua kohdeltavan

Rakastavasti

Hellästi

Se on kaikki , mitä oon vailla

• Anonyymi

Erityisen ihana ja rakastettava. Tehny minusta vieläkin herkemmän. Itkenyt hänen perään useita kertoja.. Sellainen on hän.</3

• Anonyymi

Miehelle vai naiselle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehelle vai naiselle

luultavasti mies,

• Anonyymi

Milloin viimeksi kohtasitte?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miehelle vai naiselle

Et oo taas tosissas dude kärttämässä tällaista soopaa mitä tää guppe kynäilee.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

luultavasti mies,

Ei varmaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin viimeksi kohtasitte?

Hän esittelee meidän yhteinen linnan pilvien päällä vielä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei varmaa

Oli.

• Anonyymi

Ei ole tullut vastaan

• Anonyymi

Sellainen joka inhimillisellä tavalla pystyy vielä aikuisten kesken koskettamaan valmiiksi ihastunutta ihmismieltä. Ehkä se on joku ujo tai muu käytös josta paljastuu tykkääminen, joka tulee vain lävitse. 🧡 💛 💚 💙
      https://youtu.be/gePCKMujA0w

• Anonyymi

Yksi tuttu nainen. Itseäni vanhempi, hyvävartaloinen ja peppu myös Kiinteä, mukava muutenkin, pientä flirttiä häneen jo kohdistanut. Tunnistaa siitä että monesti kohtasimme yhden sillan luona, hän oli aina tulossa meille yhteisestä paikasta, minä menossa. Tämä silta siis vaan vihjeenä hänelle.

• Anonyymi

No mä tykkään ilmeisesti typeryksestä.

• Anonyymi

Hän on vaan niin skibidi nainen

• Anonyymi
        UUSI

Onko jotain seksuaaliseen orientaatioon liittyvää?

• Anonyymi
      UUSI

Sellainen rakastettava komea mies jonka kanssa toivoisi yhteisen sadun päättyvän sanoihin ”ja he elivät onnellisina elämänsä loppuun asti.
      Tätä tyyppiä seuraisin vaikka maailman ääriin asti.
      💋👩🏻‍🦳❤️👩🏼‍❤️‍👨🏼

• Anonyymi
        UUSI

Miksi et seuraa?

• Anonyymi
      UUSI

🧙🪄🦇

• Anonyymi
        UUSI

Etkai vaan vihjaa että taiot mun suuren rakkauden lepakoksi
        Sammakoista tehdään prinssejä mutta tää oli aivan uutta 😂🤭👩🏻‍🦳

• Anonyymi
      UUSI

Tuossa ylempänä kerrottu mutta voisin toistaa.

• Anonyymi
      UUSI

Mä voin unohtaa helposti jos minusta ei tykätä äkkiä kaikkoaa minun ikävyys toista kohtaan

• Anonyymi
      UUSI

Mitä kansanedustajat ja ministerit maksavat veroja, entä kokouspalkkioista???

• Anonyymi
      UUSI

Sua JII mies en voi unohtaa. Oot todella rakastettava tyyppi ja olen onnellinen et olet olemassa.

• Anonyymi
      UUSI

Oon vaan itkenyt silmät päästäni uutisten jälkeen.. En voi uskoo että sä lähdit.</3 En mä halua uskoa. Mä tuun muistamaan sut kultainen aina. Olit hauska ja outo, samankaltainen. Hyvin kultainen. En mä tuu jaksaan tääl enää kauaa kun kaikki joista mä välitän lähtee..mun sydän särkyi..lepää rauhassa rakas. toivottavasti sun on viimein helpompi olla. <3 me nähdään vielä.<3

• Anonyymi
        UUSI

Sulla on guppe kyl niin runopojan sialu antisosiaaliksi tai ehkä nainen jopa muuttais sut

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on guppe kyl niin runopojan sialu antisosiaaliksi tai ehkä nainen jopa muuttais sut

Meinaatko tosissas että olis guben tekstiä?? Esitätkö tyhmää vsi ootko sellainen?

• Anonyymi
        UUSI

Kuka muka lähti???Ikä?

• Anonyymi
      UUSI

A-miestä

• UUSI

Veera on kiltti,omanlainen, välittävä, herkkä, jotenki niin erilainen kuin muut mut hyväl taval ja en tarkoita, et ois outo, vaan et noin hyvää sydäntä ja kaunis mieli tulee harvoin vastaan täs maailmas, kyl mä nään miten ihmiset on feikkei ja suuri osa vaa ei oo niin mukavii, mut hän on jotenki niin ihastuttava persoon. Jotain tosi omaa sussa on, mutta sulla on miljoona kertaa kultasempi sydän.. ihailen sua <3

Oon ihan "rakastunut" vaik en edes tunne häntä kunnolla. Ihana kokonaisuus, just ehk kaikkea mitä oon kuvitellut mun "unelmien kumppanista". Kun nyt vaan ees voisit hyvin.. <3

• Anonyymi
      UUSI

Mies oli aivan erilainen, poikkesi valtavirrasta voimakkaasti. Osasi luritella juuri ne sanat, mitä odotin ja vähän enemmän. Minulla oli hänen kanssaan monia hupaisia ja unohtumattomia hetkiä. Siksi varmaan häntä tässä muistelenkin. Osasi olla myöstäysmulqvist ❤️

• Anonyymi
      UUSI

Mun rakas kiltein kaikilta

• Anonyymi
      UUSI

Rakas, joka lähti tänään luotani pois. 😘

• Anonyymi
      UUSI

Isi opetti miten raiskataan 👶🏻

• Anonyymi
      UUSI

Pervo- Anneli

• Anonyymi
      UUSI

Hän ei ole ainutkertainen. Hän on ihan jotain muuta. Toivottavasti minullekin vielä. 🙏

• Anonyymi
        UUSI

Ainutkertainen on nimenomaan hyvä asia. Aika loukkaavaa viitata siihen että hänenlaisiaan on 13 tusinassa.

• Anonyymi
      UUSI

joo

• Anonyymi
      UUSI

Hän on haaveilija39...harmi sinänsä.

• Anonyymi
      UUSI

En ajattele niin kenestäkään. En kiinny ihmisiin helposti. Viihdyn hyvin yksin.

• Anonyymi
      UUSI

Hän on sellainen joka tupsahti elämääni kun sitä vähiten osasin odottaa. Jos nyt enää mitään edes odotin. Jokin hänessä sai sieluni soimaan ja sydämeni sykkimään ihan uudella tavalla. Olin sen piilottanut monien muurien taa, en halunnut että sitä enää kukaan särkisi. Koska korjaaminen vei niin kauan.

Häntä , kaivattuani kohtaan tunnen kuitenkin luottamusta. Jotenkin vain tiedän että hän on erilainen. Lämminsydäminen, rakastava , kaunissieluinen ihminen joka osaa ottaa toistenkin ihmisten tunteet huomioon. Uskon että ihmiset jotka hänelle ovat rakkaita todella ovat sitä. Unohtumaton ja rakas on hän.❤️ / naiselta

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?

Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä
      Maailman menoa
      270
      2065
    2. Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden

Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i
      Ikävä
      67
      1612
    3. Kansa on on puhunut.

Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha
      Maailman menoa
      231
      1387
    4. Tulin ehkä vainoharhaiseksi

Oletko mies ollut kehenkään yhteyksissä minuun liittyen?
      Ikävä
      83
      1215
    5. Millainen on ainutkertainen

Ketä et voi unohtaa
      Ikävä
      41
      1169
    6. Oletko mustis hänestä

Miten paljon.
      Ikävä
      57
      1124
    7. Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"

on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol
      Maailman menoa
      280
      1044
    8. Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment
      Maailman menoa
      206
      1019
    9. Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."

Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1002
    10. Se on viisi vuotta

Mihin se enää muuttuu? Viisi pitkää vuotta.
      Ikävä
      73
      983
    Aihe