Ketä et voi unohtaa
Millainen on ainutkertainen
63
2419
Vastaukset
- Anonyymi
Hän on huomioinut minut juuri siten, kuin haluan minua kohdeltavan
Rakastavasti
Hellästi
Se on kaikki , mitä oon vailla - Anonyymi
Erityisen ihana ja rakastettava. Tehny minusta vieläkin herkemmän. Itkenyt hänen perään useita kertoja.. Sellainen on hän.</3
- Anonyymi
Miehelle vai naiselle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehelle vai naiselle
luultavasti mies,
- Anonyymi
Milloin viimeksi kohtasitte?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehelle vai naiselle
Et oo taas tosissas dude kärttämässä tällaista soopaa mitä tää guppe kynäilee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
luultavasti mies,
Ei varmaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin viimeksi kohtasitte?
Hän esittelee meidän yhteinen linnan pilvien päällä vielä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaa
Oli.
- Anonyymi
Ei ole tullut vastaan
- Anonyymi
Sellainen joka inhimillisellä tavalla pystyy vielä aikuisten kesken koskettamaan valmiiksi ihastunutta ihmismieltä. Ehkä se on joku ujo tai muu käytös josta paljastuu tykkääminen, joka tulee vain lävitse. 🧡 💛 💚 💙
https://youtu.be/gePCKMujA0w - Anonyymi
Yksi tuttu nainen. Itseäni vanhempi, hyvävartaloinen ja peppu myös Kiinteä, mukava muutenkin, pientä flirttiä häneen jo kohdistanut. Tunnistaa siitä että monesti kohtasimme yhden sillan luona, hän oli aina tulossa meille yhteisestä paikasta, minä menossa. Tämä silta siis vaan vihjeenä hänelle.
- Anonyymi
Missäpäin Suomea tämä on tapahtunut?
- Anonyymi
Onko se silta uusi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se silta uusi?
Vanha juttu se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanha juttu se on.
Sama mies siellä Espoon sillan kupeessa odottaa edelleen. Kallen-Gallelan kupeessa. Odottaa vielä luurankonakin varmaan.
- Anonyymi
No mä tykkään ilmeisesti typeryksestä.
- Anonyymi
Hän on vaan niin skibidi nainen
- Anonyymi
Onko jotain seksuaaliseen orientaatioon liittyvää?
- Anonyymi
Sellainen rakastettava komea mies jonka kanssa toivoisi yhteisen sadun päättyvän sanoihin ”ja he elivät onnellisina elämänsä loppuun asti.
Tätä tyyppiä seuraisin vaikka maailman ääriin asti.
💋👩🏻🦳❤️👩🏼❤️👨🏼- Anonyymi
Miksi et seuraa?
- Anonyymi
🧙🪄🦇
- Anonyymi
Etkai vaan vihjaa että taiot mun suuren rakkauden lepakoksi
Sammakoista tehdään prinssejä mutta tää oli aivan uutta 😂🤭👩🏻🦳
- Anonyymi
Tuossa ylempänä kerrottu mutta voisin toistaa.
- Anonyymi
Mä voin unohtaa helposti jos minusta ei tykätä äkkiä kaikkoaa minun ikävyys toista kohtaan
- Anonyymi
Mitä kansanedustajat ja ministerit maksavat veroja, entä kokouspalkkioista???
- Anonyymi
Sua JII mies en voi unohtaa. Oot todella rakastettava tyyppi ja olen onnellinen et olet olemassa.
- Anonyymi
Oon vaan itkenyt silmät päästäni uutisten jälkeen.. En voi uskoo että sä lähdit.</3 En mä halua uskoa. Mä tuun muistamaan sut kultainen aina. Olit hauska ja outo, samankaltainen. Hyvin kultainen. En mä tuu jaksaan tääl enää kauaa kun kaikki joista mä välitän lähtee..mun sydän särkyi..lepää rauhassa rakas. toivottavasti sun on viimein helpompi olla. <3 me nähdään vielä.<3
- Anonyymi
Sulla on guppe kyl niin runopojan sialu antisosiaaliksi tai ehkä nainen jopa muuttais sut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on guppe kyl niin runopojan sialu antisosiaaliksi tai ehkä nainen jopa muuttais sut
Meinaatko tosissas että olis guben tekstiä?? Esitätkö tyhmää vsi ootko sellainen?
- Anonyymi
Kuka muka lähti???Ikä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka muka lähti???Ikä?
Rakkaani. Liian nuorena.
- Anonyymi
A-miestä
Veera on kiltti,omanlainen, välittävä, herkkä, jotenki niin erilainen kuin muut mut hyväl taval ja en tarkoita, et ois outo, vaan et noin hyvää sydäntä ja kaunis mieli tulee harvoin vastaan täs maailmas, kyl mä nään miten ihmiset on feikkei ja suuri osa vaa ei oo niin mukavii, mut hän on jotenki niin ihastuttava persoon. Jotain tosi omaa sussa on, mutta sulla on miljoona kertaa kultasempi sydän.. ihailen sua <3
Oon ihan "rakastunut" vaik en edes tunne häntä kunnolla. Ihana kokonaisuus, just ehk kaikkea mitä oon kuvitellut mun "unelmien kumppanista". Kun nyt vaan ees voisit hyvin.. <3- Anonyymi
Mies oli aivan erilainen, poikkesi valtavirrasta voimakkaasti. Osasi luritella juuri ne sanat, mitä odotin ja vähän enemmän. Minulla oli hänen kanssaan monia hupaisia ja unohtumattomia hetkiä. Siksi varmaan häntä tässä muistelenkin. Osasi olla myöstäysmulqvist ❤️
- Anonyymi
Mun rakas kiltein kaikilta
- Anonyymi
Rakas, joka lähti tänään luotani pois. 😘
- Anonyymi
Hän ei ole ainutkertainen. Hän on ihan jotain muuta. Toivottavasti minullekin vielä. 🙏
- Anonyymi
Ainutkertainen on nimenomaan hyvä asia. Aika loukkaavaa viitata siihen että hänenlaisiaan on 13 tusinassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainutkertainen on nimenomaan hyvä asia. Aika loukkaavaa viitata siihen että hänenlaisiaan on 13 tusinassa.
Jaa. Minulle se tarkoittaa että hän olisi ollut hetken elämässäni, jonkun ohikiitävän ajan. Minä koen hänet ihanana, ainutlaatuisena ja erityisenä ihmisenä jollaista ei toista ole eikä tule. Ihmisenä jolle toivoo vain parasta ja jonka eteen tekisi kaiken että hän olisi onnellinen. /19:24
- Anonyymi
joo
- Anonyymi
Hän on haaveilija39...harmi sinänsä.
- Anonyymi
En ajattele niin kenestäkään. En kiinny ihmisiin helposti. Viihdyn hyvin yksin.
- Anonyymi
Hän on sellainen joka tupsahti elämääni kun sitä vähiten osasin odottaa. Jos nyt enää mitään edes odotin. Jokin hänessä sai sieluni soimaan ja sydämeni sykkimään ihan uudella tavalla. Olin sen piilottanut monien muurien taa, en halunnut että sitä enää kukaan särkisi. Koska korjaaminen vei niin kauan.
Häntä , kaivattuani kohtaan tunnen kuitenkin luottamusta. Jotenkin vain tiedän että hän on erilainen. Lämminsydäminen, rakastava , kaunissieluinen ihminen joka osaa ottaa toistenkin ihmisten tunteet huomioon. Uskon että ihmiset jotka hänelle ovat rakkaita todella ovat sitä. Unohtumaton ja rakas on hän.❤️ / naiselta - Anonyymi
Hän oli sellainen kaunis sieluinen, toisten ihmisten tunnetiloja aistiva, empaattinen hyvin kiltti ihminen joka oli vaan yksinkertaisesti liian ihana tähän pahaan maailmaan.
- Anonyymi
Ensipano Amsterdamissa v. 1975. Kitisi ihanasti koko ajan.
- Anonyymi
Pitäs melkein sanoa tämä näin , että Sinun Ainutkertainen?
- Anonyymi
Eipä o sattuna kohdalle ainutlaatuisia moniakin johtuu taas siitä että joka ainoa meistä on erilainen ja mä etsin sitä ainutlaatuisuutta aina luonteesta osin siksikin että luonne on jotain sellaista jota ei voi edes kopioida vaikka kuinka yrittäisi käyttäytymis mallit on helpon yksinkertaista kopioida
- Anonyymi
Ja luonne on myöskin se jonka avulla voi helposti järjestää itsensä vaikeuksiin varsinkin jos ei ole opetellut itse itseään tuntemaan
- Anonyymi
Tuo on tosiasia. Monet ns. kaahaavat elämäänsä vauhdilla!
- Anonyymi
Juuri hän on erityinen minulle❤️näin kesällä jo kiinnostusta häntä kohtaan ja sen jälkeen kissa-hiirileikki alkasi 🐭🙀🚬👩🏻🦳hän säteilee ja minä
Silmät tuikkii molemmilla🤗👩🏼❤️👨🏼hyvää yötä rakkaani❤️nähdään huomenna. Tulet mun uniin❤️ - Anonyymi
On vaikea luopua jostain sen kerran omiessaan. Se on kuin poimisi kiven rannalta ja näkisi sen valossa ensimmäistä kertaa. Ehkä aluksi se näyttää tylsältä ja litteältä. Mutta sitten huomaa sen kipinän, sen värin leimahduksen. Ja nyt ei uskalla heittää sitä pois koska ei ole varma pystyykö löytämään sen uudelleen. Tai jos se olisi edes sama.
- Anonyymi
Se on semmoinen kuin ❤️Pasi❤️
- Anonyymi
Erään huumorintajua en unohda koskaan meillä ois mätsänny tuo päänsisänen pelisilmä toistemme kanssa todennäköisesti ärsyttävän hyvin. Mulla jäi häntä niin ikävä. Kiitos kun sain tuntea hänet edes sillein pintapuolisesti ja heittää läpyskää. ❤️
- Anonyymi
Mauritiuksella keväällä 1975 :-*
Vanha Skönö - Anonyymi
Ihan outo juttu. Ärsyttävä tavallisen näköinen mies, joka iski suoraan sydämeen. En koskaan toipunut täysin, vaikka matkaa on jo jatkettu.
- Anonyymi
Hanna
- Anonyymi
Surkeimmat jääny mieleen.
- Anonyymi
Hää karkas kun päästin 😂🤣😅
- Anonyymi
Tämän voisi kiteyttää sillein, että keho on tajunnut sen jonkun erittäin erikoisen ennen kuin pää kerkiää koko hommaa tajuta ollenkaan. Sen jälkeen taas pää ihmettelee että mitä ihmettä? Kehoni tajusi ennen aivoja, että tuossa ihmisessä on jotain todella erikoista ja ihmeellistä?
- Anonyymi
Mulla on lämmin olo hänen seurassaan. Turvallinen syli johon haluaisin sukeltaa ja jäädä. Siinä löydän rauhan. Näytät mitä todellinen rakkaus on. Hellyyttä, rehellisyyttä, luottamusta, intohimoa👩🏼❤️👨🏼
Olemalla oma söpö, ihana itsesi saat mut joka kerta lankeemaan sun eteen. Kun katson silmiisi, löydän rauhan ja onnen. Ihanaa lauantaipäivää rakas sulle Tiedän missä olet tänään. Olen aina luonasi mihin ikinä meetkin ❤️💋👩🏻🦳 - Anonyymi
Hän on monella tasolla älykäs, taitava ja sellaisella tavalla, etten ole koskaan aiemmin kohdannut vastaavaa.
- Anonyymi
Ei perus suorittaja perus jantteriaan koskaan unohda. 💕naisesi
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607394- 1254145
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.273473- 212878
- 272483
- 232412
- 252020
- 472020
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3732002- 321938