Iysellä kun yleensä jotain terveysjuttuja niin nytkin optikolla... niin maksuautolla kotiin heh
Olin taas kyydissä.
8
176
Vastaukset
- Anonyymi
heh heh
- Anonyymi
Veitkö horos töihin jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veitkö horos töihin jo.
Ei ko terveysjuttuja. Heh heh.
- Anonyymi
näin se on nähtävä
- Anonyymi
ei ko vaa noita..heh heh terveysjuttuja
- Anonyymi
höpöttävät asiakkaat, v oi olla sellaisiakin ehkä, pääosin kai keskustelua kuljettajan kanssa.
puhuva pää joka puhuu päätömiä - Anonyymi
mielelläni etupenkillä, erilaisia kojelautoja eriautoissa.
ensimmäinen oma autoni oli jooo Volvo Amazon '69 D B20 moottorilla jota tuli viriteltyö mm. 2milliä höylätty valuraisesta kannesta pois turhaa jotta lisää puristusta ja jokaisrasta sylinteriä varten45mmDellorton virityskaasuttimet.
Vuuvanainen hauska nopeusmittari. - Anonyymi
paljon olenlysellä ollu ja menny js tullukin ,mut en ole joka pöivä vaan silloin tällöin ostanut myös sillä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1958748
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264958- 524392
- 703952
- 513266
- 513134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.572996Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262746- 432531
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422475