Iysellä kun yleensä jotain terveysjuttuja niin nytkin optikolla... niin maksuautolla kotiin heh
Vastaukset 8
- Anonyymi
heh heh
- Anonyymi
Veitkö horos töihin jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veitkö horos töihin jo.
Ei ko terveysjuttuja. Heh heh.
- Anonyymi
näin se on nähtävä
- Anonyymi
ei ko vaa noita..heh heh terveysjuttuja
- Anonyymi
höpöttävät asiakkaat, v oi olla sellaisiakin ehkä, pääosin kai keskustelua kuljettajan kanssa.
puhuva pää joka puhuu päätömiä - Anonyymi
mielelläni etupenkillä, erilaisia kojelautoja eriautoissa.
ensimmäinen oma autoni oli jooo Volvo Amazon '69 D B20 moottorilla jota tuli viriteltyö mm. 2milliä höylätty valuraisesta kannesta pois turhaa jotta lisää puristusta ja jokaisrasta sylinteriä varten45mmDellorton virityskaasuttimet.
Vuuvanainen hauska nopeusmittari. - Anonyymi
paljon olenlysellä ollu ja menny js tullukin ,mut en ole joka pöivä vaan silloin tällöin ostanut myös sillä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1651730Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541310Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset220945- 71877
- 55786
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63747- 46735
- 89701
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt198647Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”144603