Olipa tältä toimittajareppanalta krapulassa tehty juttu varmaan paikallislehdessä.Pekka Aittakumpua mm. oli saapunut katsomaan vain parikymmentä ihmistä...Rasinkangas jäi Pekan varjoon ym...Olin paikalla ja yksistään makkara jonossa oli se parikymmmentä ihmistä,toisia kahvittelijoita ja ihmisiä paikalla oli yli sata.Ja Rasinkangas ei jääny mihinkään varjoon,jos katsoo ihmisten julkaisuja esim.Fasebookissa.Näin puolueeton meillä paikallislehti,ees toimittajalla ei oo arvomaailmaa sian pieraisun verran.Mistä tänne näitä epäpäteviä kanta Suomalaisia tulee,eikö sieltä Somaliasta tulisi huippuosaaja toimittajia.
Eikö toimittaja Pikkupeura osaa laskea?
18
334
Vastaukset
- Anonyymi
Pappa on käynyt makkarajonossa! Viinalle haisevia turjakkeita oli paikalla korkeintaan kaksikymmentä henkilöä, hekin ainoastaan makkaroita syömässä.
- Anonyymi
Kävin paikalla ja minun silmäni eivät muuten tavoittaneet mitään turjakkeita.
Jouduin pitkän makkarajonon päähän ja ihmettelin sitä väen paljoutta siinä jonottaessani ja samalla tuli mieleeni, että taitaa perussuomalaisuus olla Pudasjärvellä voimissaan.
Muuten tällä toimittaja Pikkupeuralla taitaa olla yhtä huono laskutaito kuin Pudasjärven valtaa pitävillä päätöksen tekijöillä !!!
- Anonyymi
Pudasjärven toimittajilla on tietty asenne "vamma. Tommitaja ja poliitiko molemmat Kuusamosta...
- Anonyymi
piti olla toimittaja ja poliitikko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
piti olla toimittaja ja poliitikko.
Kyllä minä mediaa uskon ennen pappaa.
- Anonyymi
Millainen arvomaailma pitäisi olla? Punavihreä?
- Anonyymi
Valehteleva toimittaja,ei mitään uutta.
- Anonyymi
Näin siinä käy kun kirjoittaa puuta heinää,ei mitään heinäteko järkeä 😁
- Anonyymi
Pappa osaa sentään analysoida itseään!
- Anonyymi
Luulen että tämä Peura laitetaan loikkiin takas Lappiin pikapuolin.Täällä pitää olla toimittajien suoraselkäisiä,ei mitään jonkun puolueen kätyri.
- Anonyymi
Kyllä olin paikalla kun kansanedustajat kävi,Iijokiseudun juttu ei ole ollenkaan niinkuin telttatapahtuman kulku meni.Kahteen asiaan ei Pudasjärvellä voi luottaa,lehtien puoluetomuuteen ja Kepuun.
- Anonyymi
Minäkin olin siellä. Julkasen papan nimen piakkoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin olin siellä. Julkasen papan nimen piakkoin.
Housussasi on pappa.
- Anonyymi
Jalliksen kaa meitä oli kolomisensataa paikalla, mutta osa oli vain hengessä mukana. Nyt- liike onkin saanut jo konsanaan vahvan jalansijan pudasjärvisessä puoluekentässä, toki vielä ns. uuskäännynnäiset värjöttelevät sydäntalven hissuksiin, mutta annappa kun ratiritirallaa heitetään laulamasta, niin nostaa päätään moninainen joukkio Nyt- liikeläisiä. HYVÄ ME!
- Anonyymi
Kun "Jallis" jää eläkkeelle ja perii puolueen häneltä lainaamat n. 800 000 euroa niin se on liikenytin loppu.
Siinä ei tämän paikallisyhdistyksen hipistelut auta.
- Anonyymi
Liike nyt,onko seuraava puolue Keskusta mitä hännystelette? Jokainen muistaa varmaan viime vaalien Liikkeen kannatuksen...0.00002.
- Anonyymi
Eihän Liike neytissä oo toiminassa yhtään nuorta,vain eläkeläis puolue loikkareita.Hjalliskin on muuten loikkari,jos jollain ei muisti toimi.
- Anonyymi
Eikö se tämä paikallisyhdistyksen vetäjä ole moniloikkaaja ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904