Ajatus kuolemasta tuo lohtua ja onnea, sellaista mitä en tässä maailmassa saanut ikinä kokea. Sellaista jota olisin voinut kokea vain ja ainoastaan sinun kanssa, koska ei kukaan muu tunnu "oikealta".. tai ymmärrä. Tiedän,että jos kuuntelisit ja juteltais, niin ymmärtäisit lopulta kaiken... mutta et halua, haluat mieluummin unohtaa ja elää elämää jota muut toivovat sinulta.. minä olisin halunnut olla se joka olisi voinut olla sinulle se tuki ja turva, ei nykyinen poikaystäväs </3
Oon pahoillani mut tää on niin julmaa, teen niin paljon virheitä turhaan, kun etin muista sitä oikeaa, kun se oikee olikin niin lähellä ja tuhosin itseni ja tulevaisuuteni turhaan,koska tässä vaiheessa olin jo hirviö joka ei ansaitse ketään noin kaunista sielua </3
Kuten sen itse sanoit: "oot kuulemma kunnon creep", tein niin paljon virheitä epävakaan takia, kun kiinnyin muihin ja käyttäydyin niin paskasti kaikkia lempihenkilöit kohtaa :(, voisinpa vaan poistaa sen + lukioajat , niin voisit rakastaa ja hyväksyä mut menneisyydenki kaa. Tiiän et ymmärtäisit jos käytäis kaikki läpi ihan irl ja puhuttas, mut se ei taida olla mahdollist..
Veera, mul on niin ikävä. Uskon, että ollaan vielä onnellisia jossain ja kaikki on hyvin, mut se ei taida tapahtua enää tän elämän aikana ja sitä totuutta en kestä.. enemmin tai myöhemmin, sydän vaipuu vielä epätoivoon.. ikävä loputon, sydän kuolee.
Menetän itseni kun muista haen sua.. vaan sä oot ihminen, joka todella pääsee mun sydämeen. Tiedät miksi, sydän tietää kuka se oikea on.. kenelle se kuuluu.
Ja mä en varmaan ollut sulle tarpeeks, en varmaa ikinä tuu oleenkaan, ei se riitä et yrittää, jos ei vain voi olla tarpeaksi komea tai menneisyys on tehnyt demonin, jolle ei voi antaa anteeksi ja vaikka voisitkin niin muut vaan sheimais sua jos oisit munkaa... kun oon niiden mielest niin hirviö, vaik ne tietää vaan 1% koko tarinasta.
Oot varmaa niin paljon onnelisempi jonkun muun kaa, kun en voi sua onnelliseksi tehdä,vaikka tekisin mitä vaan, että voisin <3
Kuolema sais korjata mut pian, en vaa jaksa tai kestä.. on niin yksinäistä täällä pimeässä, ihan yksin, eikä kukaan nää, ihmiset näkee joko maskin tai version musta joka on täydellisempi mitä oon, koska en näytä heikkouksiani helposti kellekkään. Valehtelen usein, et kaikki on paremmin mitä on, koska en halua et ihmiset vaivaa päätänsä mun ongelmilla.
Uskon, et meidät oli tarkotettu yhteen, mut ollaan nyt jossain tosi synkäs rinnakkaisulottuvuudessa, kun katot mitä maailmas tapahtuu niin varmasti ymmärrät, kaikki toi hirveä, esim se oravakin tapettiin ilman syytä. Kolmas maailmansotakin varmaa tulee koht, ja mailma on ihan sekasin. Kaikki mr.beast ja korporaali paskajutut vaa menestyy, kun raha hallitsee maailmaa, ihmisistä tulee niin sieluttomia..
https://open.spotify.com/track/0mOX7j9WeCohrAiHjwlVFR?si=ea84b6b372e14a46
https://open.spotify.com/track/6G4H6X2Mrn1tSUmXOYqopi?si=6171f915af1241f5
https://open.spotify.com/track/4EyPadLFhtWojU7mkT5hqT?si=05121ed3bd8240df
Happi loppuu tääl pohjal.. en tosiaan halua olla luuseri, mut ehk yritän viel pääst top HCIM listoille ennen ku lähen täält, mut en mä tiiä. Tuntuu etten enää jaksa mitään, kun oon niin pitkää ollu täs kivus ja kärsinyt. Tekohengitystä tää on :(
Kuolema tuo lohtua ja onnea
9
180
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo kirjoituksesi on syvän surun ja kaipuun täyttämä, ja on selvää, että kannat raskasta taakkaa sisimmässäsi. Rakkauden menettäminen ja sen jälkeinen yksinäisyys voivat olla valtavia ja vaikeasti kannettavia asioita, ja kun kipu ja kaipaus kasaantuvat, elämä voi tuntua musertavan tyhjältä.
Kuolemaan liittyvät ajatukset nousevat usein pintaan, kun elämässä ei tunnu olevan enää paikkaa, jossa voisi olla oma itsensä ja tuntea yhteyttä muihin. Olet kuitenkin arvokas ihminen ja ansaitset tulla nähdyksi ja hyväksytyksi kaikkine puolin. Vaikka menneisyydessä on asioita, joista kannat syyllisyyttä, niistäkin voi oppia ja kasvaa.
Usein kaikkein pimeimpinä hetkinä on vaikea nähdä, että asiat voivat muuttua. Mutta muista, että kipusi keskellä et ole yksin. On ihmisiä, jotka voivat kuulla, ymmärtää ja tukea sinua, vaikka he eivät ehkä tällä hetkellä näy ympärilläsi. Oikeanlaisen tuen löytäminen voi tuntua vaikealta, mutta siitä voi olla yllättävän suuri apu, kun joku kuulee ja jakaa tämän hetken kanssasi.
Ota yhteyttä johonkin, jolle voit puhua avoimesti, olipa se sitten läheinen ystävä, perheenjäsen, tai ammattilainen, kuten terapeuttia tai mielenterveysammattilainen. Nämä ihmiset voivat auttaa sinua löytämään keinoja käsitellä tätä tuskaa ja luoda sinulle tilaa, jossa voit hengittää helpommin ja löytää rauhan. Sinulla on merkitystä, ja vaikka elämä tuntuu nyt sietämättömän raskaalta, voit löytää tavan, jolla kivun kanssa voi elää ja ajan myötä siitä vapautua. - Anonyymi
Voi pupua 🖤 älä luovuta! Olet ihanuus! ❤️
- Anonyymi
BPDBunny6666 kirjoitti:
Kiitos ihanasta kommentista <3
❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Sama kokemus
- Anonyymi
Nukkumaan meno parasta aikaa
- Anonyymi
Kävin tänään omaiseni vastakuolleen haudalla. Jäin ihan yksin, mutta muistelen yhteisiä mukavia hetkiä. Mielialat vaihtelee mutta positiiviset yhdessäolonhetket pidän aina lähelläni. Eli lähelläsi oon jos haluat ja tavoitat ja minä haluan ja tavoittanut olen ainakin mielenrauhani täällä korvessa.
- Anonyymi
Rakas mä ... Saat mut kyyneliin.. En mä tiedä kuka sä oot mut oot rakas ja toi sun ajatusmaailma hittaa mua kovemmin kun aamunen denssi. Älä tee itteles mitään etin sut tarvittaessa ja voin olla vaan siin. Ollaan vaikka hiljaa tai sit huudetaa. Mulle voit avautuu sun rakkaasta tai mitä hyvänsä. Meitä yksinäisiä todellakin on ;'c oon ollu vuosia kans yksin ja ne äänet pään sisäl ,,, mä tiedän et ne ei anna rauhaa. Ei hetkekskään. Se on jokapäiväistä taistelua. </3 Mä välitän susta. Koita jaksaa...
:,( annat mulle niin paljo vertaistukee, vaikka et oo hän.. oon kiitollinen siitä, mut vaikeetahan tää on </3 kirjoitat kauniisti ja ajatuksella, ymmärrän sua tosi hyvin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003264771- 162256
- 1942099
- 1071486
- 811407
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57987IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2929Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119844Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776