Suomen parhaaksi kiinteistönvälittäjäksi valittu ikaalislähtöinen tuttu mies

Anonyymi-ap

Jarmo on kiinteistönvälittäjä, jolla on yli kahden vuosikymmenen kokemus kiinteistöalalta. Vuosien varrella hän on kartuttanut laajan osaamisen niin kiinteistönvälityksestä kuin isännöintialalta, mikä tekee hänestä erityisen monipuolisen asiantuntijan.

Jarmon työssä tärkeimmät arvot ovat luotettavuus, asiakaslähtöisyys ja tinkimätön ammattitaito. Hän uskoo vahvasti siihen, että jokainen asiakas ansaitsee parasta mahdollista palvelua, oli kyseessä sitten kodin myynti tai osto.

–Työssäni minulle on tärkeintä, että jokainen asiakas tuntee olevansa hyvissä käsissä ja saa juuri heille räätälöityä, asiantuntevaa palvelua. Panostan erityisesti siihen, että asuntokaupat sujuvat mahdollisimman vaivattomasti ja että asiakkaani voivat luottaa siihen, että kaikki hoituu ammattimaisesti ja sovitussa aikataulussa. Kiinteistönvälittäjänä tavoitteeni on aina löytää asiakkaalle paras mahdollinen ratkaisu ja auttaa heitä tekemään turvallisia, hyvin perusteltuja päätöksiä elämänsä tärkeissä hetkissä.

Vapaa-ajallani rentoudun luonnon äärellä mökkeillen tai metsäretkellä, sillä luonto on minulle tärkeä vastapaino työlle. Nautin myös liikunnasta, erityisesti pyöräilystä ja hiihdosta, jotka auttavat pitämään mielen virkeänä.

26

398

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muille Kotian työntekijöille postia palstan kirjoituksista.

• Anonyymi

Ilman muuta Myllikseltä mukavia linkkejä myös heille sekä samoin yrityksen facebook-seinälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilman muuta Myllikseltä mukavia linkkejä myös heille sekä samoin yrityksen facebook-seinälle.

Kivaa kun Kotiassa on uusi ainokin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kivaa kun Kotiassa on uusi ainokin.

Posteljooni-jarmon lisäksi pari kundia ja pari mimmiä. He tarvitsevat hyviä linkkejä Ikaalisten keskusteluista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Posteljooni-jarmon lisäksi pari kundia ja pari mimmiä. He tarvitsevat hyviä linkkejä Ikaalisten keskusteluista.

Matiakselle jo heti tänään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Matiakselle jo heti tänään?

Jarmo on jo ihan takuuvarmasti ihastunut häneen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Matias on jo 26 vuotias.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten on hienoo kun Jampe alkaa soitella kännipäissään hänelle. DD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten on hienoo kun Jampe alkaa soitella kännipäissään hänelle. DD

Kotian toinen miestyöntekijä, Aleksander, saanee myös mielenkiintoisia soittoja.

• Anonyymi

Missä sijaitsee Ikaalinen, onko vilkkaatkin kiinteistömarkkinat..?

• Anonyymi

Jarmon mädäntynyt omakotitalo myytiin muutamalla tonnilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jarmon mädäntynyt omakotitalo myytiin muutamalla tonnilla.

Isännöitsijän oma talo on Ikaalisten ehdotonta eliittiä :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isännöitsijän oma talo on Ikaalisten ehdotonta eliittiä :D

Oli kyllä päästetty ruokottomahan kuntohon.

• Anonyymi

Liekö moni kauppias päässyt tienestoihin vaimon kuvilla kun näkyi noita kauppiaita olevan tienestäjien kärjessä.

• Anonyymi

En osaa vastata tuohon mutta Kotia LKV:ssä on hyvännäköisiä naisia, kuten Pinja ja Aino.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En osaa vastata tuohon mutta Kotia LKV:ssä on hyvännäköisiä naisia, kuten Pinja ja Aino.

Miettiiköhän Jampe työn lomassa yhtä toista Ainoa, jonka kanssa hän kävi tällä palstalla monta hauskaa keskustelua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miettiiköhän Jampe työn lomassa yhtä toista Ainoa, jonka kanssa hän kävi tällä palstalla monta hauskaa keskustelua?

Aivan varmasti miettii. Molemmat Ainot olivat/ovat kauniita ja uhkeita naisia, joilla oli sana hallussaan. Meillä kävi hyvä tuuri, kun saimme uuden ihanan Ainon palstallemme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan varmasti miettii. Molemmat Ainot olivat/ovat kauniita ja uhkeita naisia, joilla oli sana hallussaan. Meillä kävi hyvä tuuri, kun saimme uuden ihanan Ainon palstallemme.

Aino haluaa tehdä työnsä täsmällisesti ja niin, että asiakas tuntee saavansa ammattitaitoista palvelua juuri omien tarpeidensa mukaisesti.

Asunnon myynti ja osto ovat lähes poikkeuksetta merkittäviä tapahtumia, joihin liittyy usein myös muita isoja elämänmuutoksia. Haluan olla mukana prosessissa mahdollisimman luotettavana ammattilaisena ja tarjota laadukasta palvelua inhimillisellä otteella.

Minulle on tärkeää kuunnella ja kohdata asiakkaat ja olla tukena isoissa päätöksissä.

Olen sitoutunut tekemään työni huolellisesti ja suunnittelemaan kohteen markkinoinnin ajatuksella. Näin voimme odottaa parasta mahdollista tulosta, sekä hinnan että tyytyväisten asiakkaiden osalta.

Aino on kouluttautunut monipuolisesti myös liikunta-alalla. Vapaa-aikana hänet voikin bongata ohjaamassa joogaa, kuntosalilla tai padel-kentällä.

• Anonyymi

Alkaako kohta samanlainen härdelli kuin Parkanon toimialajohtajan kanssa viisi vuotta sitten?

• Anonyymi

Ihan varmasti alkaa. Aino on varmaan tarkka firman imagosta ja maineesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska se silmitön väkivalta taas alkaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska se silmitön väkivalta taas alkaa?

Jarmosta kunnei koskaan tiedä
        Vaik mun hymyn veit, pahaa sydämelle teit
        Niin mä tiedän, mä tiedän
        Et kipuun kuole ei
        Paine tekee timanttei
        Ja mä löydän vielä jonkun
        Joka kattoo mua, kun mä oisin hokkasen ainoo
        Puhuu kauniisti ja palvoo mun ihoo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänen olisi hyvä olla tietoinen palstan kirjoituksista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänen olisi hyvä olla tietoinen palstan kirjoituksista.

Pystyisköhän aino eheyttään jarmon ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pystyisköhän aino eheyttään jarmon ?

Yhtä todennäköistä on että kivi alkaisi elämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhtä todennäköistä on että kivi alkaisi elämään.

Ainohan yritti eheyttää jampen mutta hyvin nopeasti se todettiin mahdottomaksi kenellekään.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on tulevan kevään teema?

Sun kohdallasi
      Ikävä
      143
      5880
    2. Maisa Torppa

Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      4855
    3. 250
      2900
    4. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      12
      2031
    5. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      165
      1712
    6. Nainen, älä tee aloitetta, jos

Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak
      Ikävä
      180
      1563
    7. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      104
      1293
    8. Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta

>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii
      Maailman menoa
      218
      1273
    9. Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla

Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj
      Maailman menoa
      96
      1180
    10. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      60
      1147
    Aihe