Sota on nyt väistämätön. venäjä tulee hyökäämään suomeen varmuudella. A
Vastaukset 21
- Anonyymi
jep ja tällä kertaa pohojaasia pitää sitoa puuhun kiinni etteivät pötki pakoon ruottin kautta.
- Anonyymi
Taitaa tulla 2 raiteinen Ruottista Suomeen tuoden USA:n joukot sotia alittamaan näin ovat tehnee jo satakunta kertaa mutta media muuntaa totuuden ja asekauppa kukoistaa,
- Anonyymi
Eurooppa on nyt turvattomampi paikka elää. Olen järkyttynyt. Yksi diktaattori on nyt hallitsemassa maapalloa.
- Anonyymi
On se valtamedia hyvin aivopessyt sinut...
- Anonyymi
Pahin diktaattori on itänaapurissa.
- Anonyymi
Höpö höpö nuija.
- Anonyymi
Trump tuo rauhaa.
- Anonyymi
Trump on narsistinen pelle, joka ajattelee vain omaan napaa ja rahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja aamulla nänniesi pihat puhuvat ääniä jolle puheet eivät riitä sen jälkeen kun olin jo unohtanut sinut viimeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pellen valitsivat, joten jonkinlainen sirkus odotettavissa.
- Anonyymi
Ei hyökkää.Ei Suomeen eikä balttiaan Korkeintaan Groatiaan tai sinnepäin jos sinnekkään.
- Anonyymi
Viimeksi kun trumppi oli presidentti niin piti tulla maailmanloppu, no tuliko?
- Anonyymi
Trumpin aikana ei oo aloitettu sotia.
Obaman Bidenin aikana on- Anonyymi
joo ja tuuli syntyy siitä, että puut heiluvat.
- Anonyymi
Trump is best!
- Anonyymi
Trump tuo sodan suomeen alle 10V sisällä. Näin tulee käymään ja trump aiheutta anyt sodan . Olemme tuhottuja viimeistään vuonna 2035. Sen te teitte.
- Anonyymi
Maksetaan nyt ensin näitä ilmastopäästöjä EU:N Mafialle.!!!!
Poltellaan sähkötupakoita/juodaan olutta/naidaan ja nautitaan.
Lopuksi voidaan pitää yhteiset "MONTTUPILEET"!!!!!
- Anonyymi
Rauhotutaas ja otetaan foliohatut pois ja sitten apteekkiin hakemaan ne lääkärisedän määräämät lääkkeet
- Anonyymi
Halpahallista ei saa kondomeja 😵💫
- Anonyymi
Jahas iltalehden roskauutiset on luettu vakavasti?!
- Anonyymi
Venäjällä ei ole varaa edes ukrainan sotaan niin ei siinä silloin paljoa heiluta muualle päin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3131245Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan73876Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61803- 120683
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38662Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt42659- 50596
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.51573- 39549
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95542- 45527
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48515- 32511
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84485Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9466- 19447
- 78440
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8437En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o28424Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21411