Olen aikaisemminkin ärsyyntynyt ylen keskusteluohjelmissa tausta schreenien käytöstä.
Kun TV ruudun peittää haastateltavan kasvot, niin miksi katsojan huomio siirretään taustalla nopeasti liikkuvaan taustan ylläpitäjän mielestä kiinnostavaan juttuun.
Ihmisen silmät ja ovat toimineet olemassaolomme ajan siten, että huomiomme kiinnittyy liikkuvaan asiaan.
Mien siellä Ylessä voi olla noiden taustojen käyttäjänä ihminen joka ei ymmärrä edes perusasioita ammatistaan?
Nyt kun yöllä katsoin noita jenkkien vaaleja, niin yösilmään tuo taustan kanssa hölmöily pakotti kääntämään kanavaa.
Katsoin samaa loppuyön kolmoselta. Kolmosella vissiin vain ammattilaisia näitä studion laitteita käyttämässä.
Yle studion taustojen käyttö
4
121
Vastaukset
- Anonyymi
Kiva on kikkailla taustoilla ja nyt vielä liikkuvan taustan kanssa.
Vinkki YLElle, kokeile seuraavaksi liikkuvaa giljotiini taustaa veren kanssa.
👀😂 - Anonyymi
Kaikki ihmiset näyttävät sairailta ja vanhoilta. Studion varjoja lisäävä valaistus korostaa esim silmäpusseja ja valon sinipunasävy tekee ihmisistä oudon värisiä.
- Anonyymi
Valomestarit työnsä äärellä!
YlenAntoa! 👀😂🗽🇺🇸
- Anonyymi
Kohta joku keksii, että laittaa haastateltavan ympärille muutaman strobo-valon.
Eipähän näy rypyt eikä kukaan näe irvistelyjä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724968
- 1053535
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403386- 502913
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262738Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52199- 242081
- 1991980
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4041605Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91498